Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 96 van de 126 [ 3130 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99 ... 126  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Hét Engelse Volbloeden topic!

 
Profiel   

Desi, ja het was precies zoiets idd! Snap het ook wel een beetje, ik flip m zelf ook als ik door zon beest gebeten wordt bah :(

Gretcha oeh die sluiten niet eens zo nauw aan. Hopelijk past mel de maat pony, ze lijken als ik zo online rondkijk meestal groot te vallen maar maat shet lijkt me toch echt te gek :=
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-22 16:52 



 
Profiel   

Maat pony denk ik idd voor haar als ik jou zo hoor :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-22 16:53 



 
Profiel   

Sintara schreef
Gretcha oeh die sluiten niet eens zo nauw aan. Hopelijk past mel de maat pony, ze lijken als ik zo online rondkijk meestal groot te vallen maar maat shet lijkt me toch echt te gek :=


Toch wel hoor! Zelfs de blauwe sluit perfect aan, er kan echt niks onder of tussen kruipen. Strakker dan dat die zwarte zit moet je niet willen. :+
De mijne hebben echt géén grote hoofden hoor :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-22 17:03 



 
Profiel   

Oh ok, op de foto lijkt het alsof de randjes open staan. Maarja foto's vertekenen soms :j

Mel heeft echt een klein, fijn luxe koppie. Gelukkig wel in verhouding met de rest <3 ook halsters heb ik in maat pony.

We gaan het morgen zien

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-22 17:14 



 
Profiel   

Nou masker komt toch pas maandag, maar ik heb vandaag wel een heerlijke buitenrit gemaakt *\o/* lekkere galopjes gedaan, de andere heeft zelfs naast ons gegaloppeerd en ons ingehaald en dat maakte mel niks uit <3
Het ging al telkens beter, maar eerst maakte ze daar altijd wel een punt van. Dus ik ben super super happy
Mellie op de soesterduinen
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-22 19:12 



 
Profiel   

Heeerlijk.
Zoo fijn die galopjes, dat kunnen ze als geen ander.
Zie op jouw foto overigens direct weer waarom ik die click baktsukken niks vind.
Bit hangt eigenlijk altijd te laag en je krijg het nooit fatsoenlijk omhoog want dan past halster niet mooi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-22 20:28 



 
Profiel   

Oh hij zit redelijk hoog juist, als je kijkt naar haar mondhoeken (dat vindt ze prettiger) maar ik had op de foto toevallig een beetje meer contact op deze teugel xd.

De gallopjes gingen echt heerlijk inderdaad, zo makkelijk en vanzelf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-22 20:36 



 
Profiel   

[ img ]
Wij rijden nu veel met dit principe.
Dan klik je de frontriem aan het halster.
Helaas zijn ze vergeten mijn halster mee te sturem


[ img ]
[ img ]
Dit lusje kun je dus om het halster doen en dan de drukknop vastmaken.
[ img ]

Zeker als ik een pelham in hang voor de eerste ronde op wedstrjd, hangt dat met bitstuk clickers veel te laag.

Voor de liefhebbers heb ik evt nog een spik-splinter nieuw rood/groen halster hoofdstel om over te kopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-22 08:43 



 
Profiel   

Oja, dat ziet er ook heel fijn uit! En je stijgbeugels, welke zijn dat? Als die zonder verende eigenschappen zijn ga ik eens kijken of ik die ook wil :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-22 08:58 



 
Profiel   

Zijn podiums met extra breed voetbed.
Kunnen evt ook met korf voorraan.
De namaak goedkopere versie is nu in meerdere kleuren bij hippe hoofdstellen te koop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-22 09:17 



 
Profiel   

Even berichtje van mij en Gentle. Zo blij om jullie te kunnen vertellen dat het rijden hartstikke goed gaat, vanavond buitenrit gemaakt met mijn dochter en ons andere paard erbij en hele stukken heerlijk gegaloppeerd. Deze keer ook echt helemaal het bos in geweest, soms vonden ze het best spannend maar ze hebben zich keurig gedragen... grootste gedeelte voorop gereden, zo'n stoere merrie

We hebben wel met rijvliegendeken gereden, wat een beesten, pff vlogen gewoon met ons mee :(

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-22 22:06 



 
Profiel   

Super Desi!
Knop is bij jou dus om en daardoor ook bij Gentle.
Heerlijk genieten zo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-22 07:43 



 
Profiel   

Wat een goed nieuws Desi *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-22 09:21 



 
Profiel   

Sintara schreef
Oh ok, op de foto lijkt het alsof de randjes open staan. Maarja foto's vertekenen soms :j

Mel heeft echt een klein, fijn luxe koppie. Gelukkig wel in verhouding met de rest <3 ook halsters heb ik in maat pony.

We gaan het morgen zien


Het is te zien wat jij verstaat onder 'klein fijn luxe koppie' want dat hebben ze volgens mij allemaal wel. Hier Lookslike dr koppie ;)


[ img ]


En Devilin....


[ img ]

Je wil gewoon niet dat zo'n, vliegending té strak zit, geloof me!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-22 09:37 



 
Profiel   

Nee dat wil je niet, maar hij mag ook zeker niet te los. En zowel bij de kaak als de neus moet hij aansluiten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-22 10:08 



 
Profiel   

Jaa precies, en bij mel blijft er echt niks om dr hoofd hangen in maat full hoor :+ ook niet op zn strakst.

Te strak is niet goed, maar beestjes die eronder kruipen zijn ook zeker niet goed. Ze heeft nog liever geen kap op dan dát.
Ik ook, want mn hersenschudding is niet zo heel prettig moet ik zeggen

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-22 10:22 



 
Profiel   

Sintara schreef
Jaa precies, en bij mel blijft er echt niks om dr hoofd hangen in maat full hoor :+ ook niet op zn strakst.

Te strak is niet goed, maar beestjes die eronder kruipen zijn ook zeker niet goed. Ze heeft nog liever geen kap op dan dát.
Ik ook, want mn hersenschudding is niet zo heel prettig moet ik zeggen


Volgens mij is dat echt afhankelijk van merk tot merk; Op deze foto's heeft Lookslike een halster aan maat COB..... zoals je kunt zien is dat veel te groot voor haar. Beestje zelf is ook maar 1.56, dus zou raar zijn moest daar een bol op staan in de maat 'full' :+

In ieder geval, onder de vliegenmaskers is nog nooit wat gekropen, ze hebben ze iedere dag aan en wij wonen mega landelijk, dus tis niet dat hier geen insecten zitten ofzo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-22 12:17 



 
Profiel   

Ja idd dat is ook zo, net als bij kleren van ons maakt merk uit ja.. Ik ga het zien

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-22 12:20 



 
Profiel   

Nobli had ook zo’n fijn hoofdje, maar niet klein. <3 [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-22 14:03 



 
Profiel   

Een heel mooi hoofdje :j
mel heeft trouwens ook bitmaat 11. Masker is bezorgd, maar bij mijn ouders hahaah _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-22 14:11 



 
Profiel   

Ik lees nog steeds mee hier, zo leuk alle updates :D ik haak even aan op de vliegenpraat
Desi_2409 schreef
Even berichtje van mij en Gentle. Zo blij om jullie te kunnen vertellen dat het rijden hartstikke goed gaat, vanavond buitenrit gemaakt met mijn dochter en ons andere paard erbij en hele stukken heerlijk gegaloppeerd. Deze keer ook echt helemaal het bos in geweest, soms vonden ze het best spannend maar ze hebben zich keurig gedragen... grootste gedeelte voorop gereden, zo'n stoere merrie

We hebben wel met rijvliegendeken gereden, wat een beesten, pff vlogen gewoon met ons mee :(

[ [url=m/gvwG3W.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vraagje: lijkt een HB? Ben je blij met deze? Ik word ook gek van de beestjes bij ons!

Miles staat meestal met zijn Vliegenhalster maar hij heeft ook een kap, inmiddels staat hij ook met deken, anders niet te doen bij ons.
[ img ]
[ img ]
Deze had ik voor het rijden gekocht maar hij had al na 1x schuurplekken, dus dat was niks helaas (bit hung hier nog een gaatje te laag)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-22 14:43 



 
Profiel   

Sullie heeft totaal geen fijn of sjiek hoofdje. Die heeft gewoon een lomp groot en vooral lang hoofd :Y)

Wauw wat fijn dat het zo goed gaat desi! Lekker om nu zo rond te kunnen rijden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-22 16:29 



 
Profiel   

Ik zou dat bit niet hoger inhangen hoor := nu al best hoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-22 16:30 



 
Profiel   

Bit lijkt hier op deze amper te beoordelen foto inderdaad prima te hangen. Veel mensen hebben het bit overigens te laag waardoor het niet mooi stabiel ligt en het paard als het ware zelf het bit "vast" moet houden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-22 16:51 



 
Profiel   

Ik ben het heus vaak met je eens, maar hiermee niet. Ik vind dat veel mensen bitten vaak veel te hoog inhangen. In dit geval zou ik hem ook een gaatje lager doen, zeer zeker niet hoger.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-22 20:33 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 96 van de 126 [ 3130 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99 ... 126  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen