Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 30 van de 30 [ 743 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30
Plaats een nieuw onderwerp

wie heeft er nog meer een ezel?

 
Profiel   

Hij heeft duidelijk wel last maar ik vind het er niet echt heel bevangen uitzien, maar WLD kan ook flink zeer doen. Wel geweldig gezicht dat spelen verder hoor, echt blij met hun "nieuwe" bak ;-)

Hier vonden ze het ook machtig interessant zo'n gevaarte in hun speeltuin.
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 9776_n.jpg
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-11 23:49 



 
Profiel   

ze zijn wel wat gewend bij mij: de mestboer komt 2 x per jaar met een gigantische truck de mest ophalen, dat doet hij van buitenaf, dus dan staan ze gewoon in de zandbak, met hun neus er bovenop....

Nono vond het wel eenbeetje eng gisteren: ik had hem en de pony opgesloten op het terras en iedere x als de trekker te dichtbij kwam, schoot ie de box in :+ :D en dan om het hoekje gluren of ie alweer weg was en weer naar buiten komen en meteen slappe mest. Dat is zo handig bij een ezel: als er slappe mest in de bak ligt van hem, weet ik dat er iets gebeurd is (stress)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-11 07:09 



 
Profiel   

Hebben die van jullie er ook zoveel lol in met de sneeuw :D
[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-12 20:59 



 
Profiel   

Reageren jullie ezels ook zo op de eerste maandagsirenes? Wij hadden vandaag 3 stuks die broodnodig mee moesten gaan loeien. Mochten wij ooit een luchtalarm missen hebben we altijd de ezels nog, die doen ook prima dienst.

De sneeuw vonden ze weinig aan. Zodra ze op de wei stonden wisten ze niet hoe snel ze moesten aanvallen op het slopen van het hekwerk, ze hadden helemaal geen tijd om te rennen en te springen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-12 21:25 



 
Profiel   

mooie deken Tessyke, wat voor merk is dat?
Lekker bokken in de sneeuw, dat doet Nono helaas niet meer, hij is al maanden hoefbevangen en loopt nu op de harde grond heel erg rot. Verder blijft ie wel vrolijk met klieren, slopen (vooral mijn kleding, als ie de kans krijgt) alleen niet meer balken, maar dat deed ie vorig jaar ook eigenlijk alleen in het voorjaar en de zomer.

Of ie met de sirenes mee balkt, weet ik niet, dan zit ik altijd op mijn werk :)

De pony en Nono hebben maanden in de box gestaan, ze konden er gewoon uit,maar dat deden ze niet. Het pensionpaard is nu een week weg en sinds die weg is, hebben ze niet meer binnen gestaan, ook niet toen het -20 was.......

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-12 21:29 



 
Profiel   

bedankt, het is een Harry horse van 2 jaar oud :D
Wat rot dat Nono nog steeds zo'n last van zijn voetjes heeft....

Hier zijn geen sirene's dus geen mee-loeiende ezel.
Dat doet ze enkel als ik te ver uit de buurt ben :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-12 21:44 



 
Profiel   

Hier wordt volop genoten van de sneeuw en koud, stukken beter dan al die regen en wind.
Zoals jullie kunnen zien is Lola al lekker gegroeid! :D

[ img ]

Meeloeien met de sirenes heb ik nog niet gehoord trouwens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-12 20:20 



 
Profiel   

ahhhh zo lief, ik vind die bossen haar op de koppen boven de ogen zo leuk <3

Nono heeft nu een lichtblauw onderdekentje met borduurselstjes, het enige dat ik kon vinden in zijn maat, het is echt helemaal Nono...... ik denk dat ie hem nooit meer uit wil :+ :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-12 20:56 



 
Profiel   

hoi,
wij hebben er ook drie, en mee balken bij het alarm dat ken ik niet.
Onze honden janken wel als de ezels balken.
en elke ochtend rond half 8 balken ze en elke avond rond vier uur worden we geroepen of we even het eten kunnen komen brengen en wel NU!!!!!
verder zijn ze erg lief en knuffelen graag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-12 21:16 



 
Profiel   

ik vind het zo jammer dat Nono's balkje stuk is, sinds ie hoefbevangen is, heb ik hem niet meer horen balken. Soms komt er wel iets van geluid uit (inderdaad, tegen etenstijd) maar niet meer echt balken zoals vroeger

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-12 21:24 



 
Profiel   

Bij ons op het werk is er eentje die al begint te balken als hij mijn auto hoort, en pas stopt als ik hem eerst een goede knuffel heb gegeven... De andere 2 vinden me iets minder aardig. Ik poets ze, wil dat ze voeten geven en, och hemel, ik neem ze mee op verplichte wandeling en dat vinden ze eigenlijk helemaal niet leuk. En dat ik ze op dieet heb gezet vinden ze ook maar zozo. De ene die balkt als ie me hoort vind de wandelingen prachtig. Die geniet met volle teugen en loopt er echt bij als de stoere kerel die hij is. Hij vind geloof ik alles wat ik bedenk leuk en ik kan in zijn ogen niets fout doen. Oke, behalve poetsen en verplicht stilstaan dan. Daar heeft hij dan weer de pest aan. Met hem voel ik me volledig veilig, hij laat niemand te dicht bij me komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-12 00:59 



 
Profiel   

10 jaar geleden... ik heb deze omhoog gehaald omdat ik nieuwsgierig ben wie z'n ezeltjes nog heeft :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-22 20:15 



 
Profiel   

Hee, wat leuk. Baudet de Poitou Hummer is uiteindelijk maar 18 jaar geworden, zijn hoefbeentjes waren te ernstig vervormd om nog comfortabel te kunnen zijn.
Op het moment hebben we wel een kruising Poitou van nu 4 jaar oud, gekocht toen hij bijna een jaar was. Hij heet Beer en is echt geweldig. Grappig is dat we hem eerst bij twee oudere ezelmerries hadden maar hij had het totaal niet naar zijn zin, nu staat ie al een hele poos in onze groep ponies/paarden en kan hij lekker spelen en doen, helemaal blij. Heerlijk dier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-22 20:24 



 
Profiel   

Foto! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-22 00:15 



 
Profiel   

[ img ]


[ img ]


[ img ]


Beer heeft veel vriendjes <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-22 11:51 



 
Profiel   

Nou zeg, dat was een korte levenspiek! Ik zag het topic niet meer terug... terwijl er leuke foto's geplaatst zijn! Te snel in de lijst gezakt helaas. Maar wilde nog wel even zeggen dat ik het écht leuke foto's vindt en dat Beer echt heel cool is! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-22 16:01 



 
Profiel   

Toch bedankt! En Beer is inderdaad echt een heerlijk dier. De bovenste foto doet trouwens ook mee in de Bokt Hengstveulen competitie, Beer zijn kleine vriendje Spotify :+:

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-22 20:47 



 
Profiel   

<3 <3 <3
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-22 10:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 30 van de 30 [ 743 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen