Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 117 van de 126 [ 3130 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120 ... 126  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Hét Engelse Volbloeden topic!

 
Profiel   

Vandaag gewoon zomaar een heel relaxed buitenritje gemaakt!
Mevrouw loopt nu onder een maat medium wide boom :o
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-23 18:18 



 
Profiel   

Yay *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-23 18:21 



 
Profiel   

Jaaa, het was zo enorm genieten <3 ik weet dat ik hier nog wel eens zeur op bokt, maar meestal gaan we wel goed hoor. Ze is ook zo grappig, zeker met haar paarden vriendinnetje samen op buitenrit :D ..

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-23 23:18 



 
Profiel   

Nah, die verhalen zijn super grappig. Vooral blijven vertellen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-23 07:46 



 
Profiel   

Ze heeft gewoon een enorme werklust zullen we maar zeggen :P
Wat gisteren zo grappig was... Mel was heel stoer en wil voorop, maar op een gegeven moment werd het haar een beetje veel. Dus dan druipt ze af, duikt met haar hoofd de staart van het andere paard in... Voor misschien 5 seconden _O- . Daarna gaat ze alweer bijna op haar tenen lopen om weer alles te kunnen zien hahaha.

Aan de andere kant is het paardenvriendinnetje vaak bang van Dingen. Je weet wel, paaltjes, stenen, een boom in het bos. En hoe snel ze ook is, mel blokt nóg sneller :P ze heeft mijn vriendin al heel wat creatieve omdraai en wegspringacties bespaart hahaah.
Mel vangt haar op tegen haar borst of schouder, kalmeert haar even en stuurt haar dan weer heel droog terug op pad _O- . Zo helpen ze elkaar erg mooi :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-23 08:00 



 
Profiel   

Goede kuddeleidster die Mel <3 dat soort merries vind ik echt geweldig :+: je moet wel met ze in overleg, niet zo vertellen dat ze dingen moeten doen :')

Zo stoer 8-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-23 08:50 



 
Profiel   

Oh als ik haar vertel dat ze iets moet doen overweegt ze het wel meteen hoor! Maar er gaat wel heel snel even een eigen afweging overheen haha.

Dat andere paard 'overkomt' veel :P Daarom kan mel haar ook zo lekker sturen, want mellie ziet en hoort alles veel eerder en anticipeert op álles. Dus die heeft tegen de tijd dat het gebeurt allang een plan klaar.. :))

Maar als mel vindt dat het andere paard ergens eerst langs moet, als opvoedkundige opdracht ofzo dan kan ik doen wat ik wil maar het gebeurt zoals mel het wilt :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-23 11:59 



 
Profiel   

hallo allemaal, mag ik me hier ook komen melden? ik ben sinds vandaag ook de trotse eigenaar van een engels volbloed (merrie 5 jaar). in haar paspoort staat geen naam maar de ouders zijn wel bekend. ik denk niet dat zeecht op de baan heeft gelopen, maar ik weet het niet zeker en ik weet niet hoe ik daar achter kan komen... hebben jullie daar ervaring mee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-23 15:24 



 
Profiel   

Zeg hier de namen van de ouders, er zijn een paar die het wel weten :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-23 15:25 



 
Profiel   

Of zoek op haar levensnummer :) Gefeliciteerd en welkom *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-23 15:28 



 
Profiel   

ze is een nakomeling van Gatewood en West asleep en zou uit ierland komen als het goed is.
ik heb een levensnummer maar weet niet of ik dat hier zo neer moet zetten...

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-23 16:45 



 
Profiel   

Hi Ankep, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! ik hoop dat de jouwe heel blijft >_<

Long time no update, wel lekker mee gelezen <3 Gaat weer helemaal poedersuiker hier. Morgen komt er een dierenarts langs en hopelijk zijn dan 2/3 gezondheidsproblemen klaar.. Ik hoopte eerder te kunnen delen wat er gaande is, maar ondanks het oefenen kregen we er ook een trailerprobleem bij.
Lang verhaal kort; eigenlijk geen updates. Het is nog steeds dramatisch :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-23 12:27 



 
Profiel   

Awww knuffel voor jou en Elei dan :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-23 12:32 



 
Profiel   

Wat balen zeg van Elei, sterkte :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-23 12:34 



 
Profiel   

Nou vandaag had ik er wel weer wat aan te rijden hoor _O- we zijn met zn drieën een lange rit gaan maken, maar om de een of andere reden vond mel het nogal overweldigend op een gegeven moment. Na een uurtje ofzo kreeg ze kortsluiting en heb ik af moeten stappen, gelukkig was het na afstappen meteen weer goed en eenmaal weer opgestapt ging het daarna veel beter. We hebben ook nog een heel eind gedraafd waarbij ze heerlijk ging zakken met haar hoofdje <3 . En na afloop genoten van de eerste douche van het jaar
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-23 18:02 



 
Profiel   

Ze heeft trouwens ook weer een hobby erbij, de kat vd buren de paddock af jagen :P _O- . Ze doet niet te ruig hoor, ze gaat er gewoon in deze houding en soms op een drafje achteraan :+ laatst gaf de kat tussendoor een kopje aan haar achterbeen en toen tilde ze heel ruim dr voet eroverheen. Dus het is wel grappig maar niet zielig ;)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-23 22:02 



 
Profiel   

<3 gekke Mel <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-23 22:23 



 
Profiel   

ankep schreef
ze is een nakomeling van Gatewood en West asleep en zou uit ierland komen als het goed is.
ik heb een levensnummer maar weet niet of ik dat hier zo neer moet zetten...


Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Wat is de naam van de merrie en van welk jaar is ze?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 21:36 



 
Profiel   

Mag ik me hier ook even melden? :D Na een uitstapje naar de springpaarden ben ik nu toch terug bij de volbloeden en trotse eigenaar van een 5-jarige merrie, die zowel klinisch als RX ggk werd. :D . Echter zou ik graag nog eea vragen aan haar eigenaar van toen ze nog in ierland was.
Haar paspoort is echter een duplicaat, aangevraagd wegens verlies (zo staat het er toch in), dit werd aangevraagd door de vorige eigenaar vlak voor ze uit ierland vertrok. Op naam van paard kan ik niks terugvinden online, afstamming staat zelfs niet in het paspoort. Wel staat daarin de naam van de toenmalige eigenaar en aanvrager van het duplicaat. Als ik zijn naam google kom ik op wat pagina’s uit met namen van zijn paarden en race-resultaten. Echter vind ik nérgens een website, telefoonnr of mailadres :\ . Zijn hier misschien mensen ‘in het wereldje’ die een beetje weten waar te zoeken of hoe ik de beste man zou kunnen contacteren? Stuur maar een pb’tje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 20:04 



 
Profiel   

Leuk dat je erbij komt.
Op Irishracing.com kun je je paard zoeken, daar staat dan ook info over de trainer, hoe vaak ze gekoerst heeft, wat ze evt. gewonnen heeft enz.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 20:13 



 
Profiel   

Dat weet ik, echter is op haar naam niks te vinden. Twijfel zelfs of dit haar ‘echte’ naam was of ze gewoon een random naam opgegeven hebben voor het duplicaat :+ . Kan natuurlijk dat ze nooit geraced heeft. Maar zou toch graag even eea vragen aan haar vorige eigenaar ivm met wat dingen die me opvielen aan haar. Maar kan nergens contactgegevens vinden van de man… enkel z’n huidige paarden en resultaten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 20:16 



 
Profiel   

Welkom! En heb je wel eens gegoogled op haar levensnummer?
Mel heeft ook haar originele paspoort niet meer, maar op levensnummer was ook alles te vinden. En dat kon ik dan weer matchen met haar chip etc als check :P ik vertrouw niemand tot het tegendeel bewezen is :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 20:40 



 

Zonder die namen te noemen wordt het echter vrij lastig om je te helpen, dus het delen van de weinige informatie die je wel hebt, is stap 1. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 21:24 



 
Profiel   

kyrkelover schreef
ankep schreef
ze is een nakomeling van Gatewood en West asleep en zou uit ierland komen als het goed is.
ik heb een levensnummer maar weet niet of ik dat hier zo neer moet zetten...


Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Wat is de naam van de merrie en van welk jaar is ze?

ze komt uit april 2018 en in het paspoort staat geen naam....

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 22:05 



 

ankep schreef
kyrkelover schreef
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Wat is de naam van de merrie en van welk jaar is ze?

ze komt uit april 2018 en in het paspoort staat geen naam....
Als ze geen naam heeft, is ze niet gestart. Een paard kan niet racen zonder naam.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 22:15 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 117 van de 126 [ 3130 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120 ... 126  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen