Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 3 [ 68 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

hannoveraan wat doen jullie er mee?

 
Profiel   

ja heb al keer mailtje gestuurd naar duitsland
maar moest 120 euro ofzo betalen zonder garantie dat ze dr konden vinden. en als ze dr vonden kreeg ik geen kopie van alles.
beetje banketstaaf dus
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-08 13:46 



 
Profiel   

Hoi,

Ik ben de laatste tijd ook druk bezig geweest met uitzoeken wie mijn paard is en wat haar ouders zijn. ik heb een naam van een mevrouw bij de vereniging ( mocht je die willen laat maar weten). Ik heb haar 2 foto's gestuurt en de aftekeningen omschreven en 2 weken geleden vroeg ze of ik wat manen op wilde sturen. vandaag kreeg ik een mail dat ze de info had gevonden en vroeg om mijn adres om alles toe te zenden. heb tot nu toe niets betaald. zodra ik moet betalen vertel ik wel hoeveel het was.

als je wat wil weten, let me know

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-08 22:21 



 
Profiel   

Dat is wel mooi als dat zo zou kunnen hou heb je dat gedaan en wie is die vrouw

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-08 22:31 



 
Profiel   

Hoi Ellis,

Mijn papieren zijn binnen ik moet 85 euro betalen. Mijn contact persoon bij de hann ver is Tanja Coors. Haar email is tcoors@hannoveraner.com. hoop dat het lukt ben erg benieuwd! Succes ermee

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-08 20:01 



 
Profiel   

Wat is er nou uit gekomen

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-08 22:14 



 
Profiel   

dat mijn merrie gevonden is. ik heb haar papieren nu gekregen met haar bloedlijnen en die van haar moeder. en verder de beoordeling van haar voor de hannoveranen keuring en hoeveel veel veulens ze heeft gehad enzo. verder nog de foto's haar vader en opa.dus voor mij begint nu de zoek tocht naar een geschikte hengst om met haar te gaan fokken ( ze heeft al min 7 veulens gehad) haar moeder is paola en haar vader is wanderer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-08 10:26 



 
Profiel   

Wij hebben ook een paar hannoveranen,
( V. Wolkentanz)

zijn niet de gemakkelijkste maar kunnen wel lekker bewegen! Knipoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-08 10:34 



 
Profiel   

shimmy schreef
dat mijn merrie gevonden is. ik heb haar papieren nu gekregen met haar bloedlijnen en die van haar moeder. en verder de beoordeling van haar voor de hannoveranen keuring en hoeveel veel veulens ze heeft gehad enzo. verder nog de foto's haar vader en opa.dus voor mij begint nu de zoek tocht naar een geschikte hengst om met haar te gaan fokken ( ze heeft al min 7 veulens gehad) haar moeder is paola en haar vader is wanderer.



Ben jij ff in de boter gevallen met die merrie!!! Succes met fokken! En ga voor Contenter zoals Ceasario al zegt, moet lukken met deze merrie!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-08 14:23 



 
Profiel   

Mijn merrie was een Grannus. Een ontzettend mooie en goed gebouwde merrie.
Talent voor springen had ze zeker, maar ik niet Clown Voor dressuur was ze wel vrij heet maar ze beheerste dingen erg snel. Toen ik haar kreeg had ze in het verleden M2 gelopen.
Helaas heb ik haar maar kort gehad omdat ze na een ongeluk is overleden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-08 14:27 



 
Profiel   

shimmy
als ik een mail naar die vrouw ga sturen kan dat dan in het engels (wat de vorige keer niet echt vlekkeloos begrepen werd) of moet t in het duits (wat ik dus weer niet kan.)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-08 14:37 



 
Profiel   

nee kan gewoon in het engels

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-08 15:37 



 
Profiel   

nou ga er ff over denken om t nog is een keer te proberen.
kosten zijn iig al minder
wat had jij allemaal vermeld en mee gestuurd.
ik heb wel foto;s van de brandmerken maar verder niks nopes nada

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-08 15:44 



 
Profiel   

Ik heb foto's van de brandmerken en voornamelijk die met het nummer. verder wil ze alle witte plekken (aftekeningen) van je paard zien op de foto's. als ze meer nodig heeft mailt ze je weer!

Succes

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-08 16:29 



 
Profiel   

dank je

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-08 16:59 



 
Profiel   

heb trouwens mailtje gestuurd dinsdag

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-08 14:18 



 
Profiel   

ben benieuwd, hou je me op de hoogte?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-08 20:22 



 
Profiel   

Dit kreeg ik terug als bijlage
Dear ,

you would like to know the identity of your horse, because the pedigree paper has been lost.

We would have a possibility to issue a list of all horses branded with the number on their neck or hip. (But you need to know the correct number)
For this we would need pictures of the horse, so we can see the colour, markings and branded number. It might be possible to have a positive result but we cannot promise.

In case that we will find the right horse, you are not authorized to order a duplicate paper because the original paper has never been in your possession.

You will have to pay for the list, independent of whether or not our investigation is successful.

Should you want us to issue the list, please send us a few pictures of your horse and a cheque about the total amount of Euro 60,00.

Please let me know if you have further questions.

Yours sincerely
Hannoveraner Verband
b.o.

Tanja Coors

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-08 20:08 



 
Profiel   

ik had trouwens gelijk al foto;s mee gestuurd dus echt lezen heb ze me mailtje niet gedaan denk ik.
hheb gevraagd of ze ze wel kan zien.
en of ik omdat ik geen papieren krijg wel haar echte naam en voor mij heel belangrijd haar leeftijd mag weten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-08 20:09 



 
Profiel   

ow krijg net automatische mail terug dat ze pas weer op 6 januari terug op kantoor is

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-08 21:51 



 
Profiel   

kreeg dus wel antwoord terug.
zal t vanavond ff kopieren plakken

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-08 10:40 



 
Profiel   

dus (ondanks dat ik volgens mij beetje tegen mezelf praat) ik ben dat mailtje kwijt :S

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-08 10:16 



 
Profiel   

@ecyoj Ik ben vroeger de papieren van mijn (hannoveraanse) merrie verloren en heb contact met stamboek gehad, maar die krijg ik mooi niet meer. Heb wel een brief gekregen waarin bevestigd wordt dat mijn paard het juiste paard is en van mij is Haha!
Het laatste cijfer in haar hals is trouwens het laatste cijfer van haar geboortejaar. Bij mijn merrie is dat een 3, zij is in 1993 geboren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-08 14:04 



 
Profiel   

ja sorry was op reis voor me werk, dus ff geen i net.

Wat raar die reactie, apart dat ze bij de een het een zeggen en bij de ander heel wat anders!

In case that we will find the right horse, you are not authorized to order a duplicate paper because the original paper has never been in your possession. dit hebben ze nooit aan mij gezegd.

Weet je al wat je nu gaat doen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-08 20:58 



 
Profiel   

ik kreeg t volgende daarna terug.

Dear, thank you for sending all the pictures of your horse. Unfortunately is it not possible for me to recognize the number on its neck. Please have a look at the 3 digits and let me know. We can just search for the pedigree if we have all numbers. The payment can be done after the search. Yours sincerely and merry Christmas to you Tanja Coors

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-08 09:56 



 
Profiel   

3 digits????
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-08 09:57 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 3 [ 68 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen