Wat moeten we doen aan de vele rassenpraat op PP.
Gewoon laten staan. Ik heb er geen last van. 18%  18%  [ 48 ]
Vanaf nu verbieden! 28%  28%  [ 74 ]
Er moet een nieuw forum komen met rassenpraat. 53%  53%  [ 139 ]
Totaal aantal stemmen : 261

Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 7 [ 175 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wie is het rasenpraat ook zo beu!

 
Profiel   

Ik ben voorstandig van stoppen. Zonde van de serverruimte. Daar hebben we slochat toch voor?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-03 07:54 



 
Profiel   

Uhm....de voornaamste reden dat ik nog op bokt kom is juist het topic " IJslanderpraat".....
Wat er in de andere Rassenpraat topics gebeurd weet ik niet, maar ik zou het erg zonde vinden als een goed lopend interessant topic verdwijnt omdat mensen die er "buiten" staan zich er aan ergeren.... Verward

Er is genoeg op bokt te vinden wat mij niet trekt, ik kijk er overheen of ik zoek het gewoon niet op.....Bokt is toch voor ieder wat wils...?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-03 08:02 



 
Profiel   

ik ga voor nieuw forum, het staat hier best in de weg allemaal, maar op de slowchat kunnen veel nieuwe leden niet kijken, dat zou ook jammer zijn. het kan best leuk zijn hoor, als je gewoon over je 'eigen' ras kan praten met mensen die er ook net zo als jij in geinteresseerd zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-03 08:03 



 
Profiel   

Eerst was er ...praat. Toen idereen daar uitgeluld was begon men met wie heeft er ook een ...? Haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-03 08:32 



 
Profiel   

ik vind dat je er een appart rassenforum moet komen
want ik vind het wel leuk om te lezen en te kijken
en als ik zou willen zou ik een bericht kunnen plaatsten
en ik kan nog steeds niet op sc
dus als het daar heen gaat heb ik er niks meer aan

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-03 08:38 



 
Profiel   

Doe mij maar aparte rassenfora! Enne Sjuimpje....je hebt er werk van gemaakt !
Joh, als wij nou graag over een bepaald ras willen beppen.....toch beter dan al dat gekibbel op eh...noem eens wat....rijtechnische problemen ??

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-03 08:43 



 
Profiel   

Ik denk dat bovenstaande post van mij al duidelijk maakt dat het allang neit meer om specifieke rassenpraat gaat.
Ik vind het jammer dat er steeds meer een hokjesgeest gecreëerd wordt.
Dat heb je nu al een beetje met Western, dat is ook een apart forum binnen een forum en dat is gewoon zonde!

Op rijtechnisch worden discussies gevoerd, daar is een forum voor.
Als je wil chatten moet je naar www.bokt.nl/chat

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-03 08:48 



 
Profiel   

Heike schreef
Ik vond het in het begin nog wel leuk. Maar nu staan er zo veel topics dat de andere berichten een beetje ondergesneeuwd worden. Daarom dus deze poll.


Sjuim;
Maar het is niet handig om er één topic uit te pikken. Ik weet niet hoe het met de andere topics staat?

Ik weet wel dat er in de ...praat topics in ieder geval geen mensen lastig worden gevallen die NIET over ervaringen met bepaalde rassen willen praten. Dus over de inhoud kunnen die mensen ook geen buil vallen.

Heike geeft hierboven al aan dat het meer om de titels gaat dan de inhoud van de topics zelf. Je kunt er voor kiezen om alle ....praat topics weg te halen zodat mensen PP om het wissewasje een topic openen met kleine .... praatjes of een ander forum maken voor alle ...praat topics.

Het staat wel leuk, een keuze voor een apart forum, daar kiezen ook heel veel mensen voor maar is Bart hiervan op de hoogte, wil hij dat maken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-03 09:21 



 
Profiel   

Apart forum vind ik niet nodig. Verbieden ook niet. Gooi maar lekker door naar slowchat!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-03 09:28 



 
Profiel   

Laat toch lekker staan, ik lees de topics ook niet, maar ik lees er wel over heen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-03 09:31 



 
Profiel   

is deze poll doorslaggevend voor het eindresultaat? Aan de wildgroei van alle rassenpraat topics te zien is er dus toch behoorlijk behoefte aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-03 09:32 



 
Profiel   

Kleintje schreef
Apart forum vind ik niet nodig. Verbieden ook niet. Gooi maar lekker door naar slowchat!

Maar heel veel mensen kunnen nog niet op SlowChat dus die kunnen dan niet meer mee praten

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-03 09:33 



 
Profiel   

opruimen, het vervuilt en er wordt weinig zinnigs gemeld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-03 09:34 



 
Profiel   

Lobje schreef
Dat gaat echt helemaal nergens over Lips are sealed
En om daar voor dan een apart forum te maken

Maar er zijn ook 'praten' waar het wel ergens over gaat, zoals al gezegd is draverpraat of welshpraat (andere heb ik niet gelezen dus weet ik niet) maar ik denk niet dat het in iedere zo erg is als hier op de vorige pagina wordt omschreven

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-03 09:35 



 
Profiel   

Tha_Niekje"]
[quote="Kleintje schreef
Apart forum vind ik niet nodig. Verbieden ook niet. Gooi maar lekker door naar slowchat!

Maar heel veel mensen kunnen nog niet op SlowChat dus die kunnen dan niet meer mee praten
[/quote]
Dan moeten ze dus maar eerst meer serieus gaan praten over paarden in plaats van in een alternatief topic te slowchatten.

Sorry hoor, maar je komt op een paardenforum om over paarden te praten. Ja, rassenpraat gaat ook over paarden, maar het meerendeel van die forums gaat daar al helemaal niet meer over!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-03 09:43 



 
Profiel   

Ik zeg ook gewoon: die rassenpraat topics interesseren me niet, dus lees ik ze niet, maar ze staan me wel in de weg en ik weet gewoon dat het voornamelijk onzin is wat er instaat.
Wat kun je nou voor ervaringen uitwisselen als het ook op andere fora op Bokt gevraagd kan worden, waar je waarschijnlijk meer reacties op krijgt dan op ...praat, omdat veel mensen die topics niet eens lezen. Bij elk ras kom je wel rijtechnische problemen tegen (is eigen forum voor), als je wilt weten wat andere mensen voor deken (ik zeg maar wat) op hun .... (ras) leggen, kan dat toch gevraagd worden op VMR? Ik noem maar wat.... Vermeldt desnoods je rasnaam in de topictitel, dan trek je vanzelf de rasliefhebbers aan. En na een tijdje bokken, weet je toch de mensen met hetzelfde ras wel te vinden (pb?).
Ik zie het nut niet in van rassenpraat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-03 10:10 



 
Profiel   

Ik word er ook een beetje(erg) moe van. Ik heb nog niet een keer op een van de rassen praat zitten kijken. Van mij mag het allemaal weg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-03 10:22 



 
Profiel   

verbieden of op een apart forum, want ik vond vroeger paardenpraat veel leuker dan de laatste tijd met al die rassenpraat. Het verveelt mij ook heel erg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-03 10:39 



 
Profiel   

kom op mensen, nog ruim 8000 stemmers te gaan... Lachen

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-03 10:40 



 
Profiel   

Sjuimpje schreef
Ik heb een uittreksel gemaakt van een topic wat bovenaanstond,
dit is van de laatste 2 pagina's.

Even zien hoeveel info en weetjes er over het ras worden uitgewisseld: Tong uitsteken

Heb jij een foto?

Kan je bij huppeldepup uploaden


Goeiemorgen, moest weer even kijken
Ja doe ik ook 5 x per dag, morgen komt er een merrie om te dekken
Spannend!
Roken is ongezond, onze merrie gaat volgend jaar misschien ook
Ja, ik heb een heerlijk beroep

Ja inderdaad lekker beroep, blivjen de paardne op de wei?
Na het maaien krijgt de wei 2 weken rust, Tyrza geeft mij tips
Ja over Tyrza lees ik goede dingen
Ja, paarden zijn binnen
Slechte timing
Nu hier 9 paarden en daar 2
Volgende week doe ik mee aan de clinic van Tyrza
Kijken op itp daar heb ik rijfoto's
Dan kom ik een keer langs
Is al weer een paard verkocht
En dat was juist die leuke
Kijk op FA en foto van een zwarte
De vader van de mijne is ook zwart




Hier een fotootje
Oh ja mooi paard
Mooi kleurtje
Hoe oud is die?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-03 10:44 



 
Profiel   

Nou, ik heb het échte gezwam er even tussenuit gehaald (jaaaaa, ik heb er ook maar even werk van gemaakt ) en dit gaat dus voor de rest over paarden hoor, als je niet alleen de 1e 4 woorden lees ("goeiemorgen, enz.."), komop zeg.....ga dan op een ander topic kijken!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-03 10:46 



 
Profiel   

Uhm ik vind dat als er tóch mensen zijn die bijna alleen voor de rassenpraat komen dat het dan naar slowchat heen moet gaan.... en als ze dan niet op sowchat kunnen tjah dan weet ik het ook niet meer.
Maar zoals ik net heb gelezen wat sjuimpje er neer heeft gezegd dat gaat toch echt niet over rassen Verward

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-03 10:55 



 
Profiel   

Carin,
ik begrijp dat jij het een heel leuk topic vind,
maar ga niet beweren dat het geen slowchat is.
Ook al gaat het over paarden, dan wil het nog niet zeggen dat het informatief is
Wat jij nuttig lijkt te vinden vind ik, en de meeste schijnbaar met mij, nog steeds geouweh**r.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-03 10:57 



 
Profiel   

van mij mogen ze ook weg.... of geowon helemaal weg of een apart forum.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-03 10:59 



 
Profiel   

Sjuimpje schreef
Carin,
ik begrijp dat jij het een heel leuk topic vind,
maar ga niet beweren dat het geen slowchat is.
Ook al gaat het over paarden, dan wil het nog niet zeggen dat het informatief is
Wat jij nuttig lijkt te vinden vind ik, en de meeste schijnbaar met mij, nog steeds geouweh**r.


Bedankt voor de samenvatting Sjuim, ik zie gelukkig alleen dat er niets van Draverpraat tussen staat. Wij wisselen echt wetenswaardigheden over de paarden en de koersen uit, en ik zou het heel jammer vinden als dat het slachtoffer zou worden van minder zinnige uitwisselingen.

En er is toch blijkbaar veel behoefte aan de "praten", gezien de enorme rijden pagina's die het beslaat. Ik zou inderdaad elke keer wanneer ik iets over de koersen van mijn paarden te melden had een nieuw topic gaan openen, en dat kan toch ook niet de bedoeling zijn.

Aan de andere kant begrijp ik best dat andere topics snel wegzakken, dat is voor anderen weer niet leuk. Slow Chat vind ik een slechte oplossing, nieuwe mensen die wel zinnig over een ras willen praten kunnen daar dan niet op (ikzelf trouwens ook niet, ik heb nu niks op SC te zoeken). Misschien is een apart forum dan toch de beste oplossing, want iets "verbieden" waar een hoop mensen kennelijk plezier in hebben vind ik wel erg kort door de bocht.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-03 11:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 7 [ 175 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen