Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 4 [ 90 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Einde van de ....-praat topics

 
Profiel   

Franca schreef
Wat betreft SC.....ik heb begrepen dat niet iedereen daar toegelaten wordt.....dat maakt het nou juist zo irritant. Misschien daar dan wat aan veranderen, zodat Sc toegankelijk wordt voor iedereen?


Als je 150 paardenposts hebt, word je ertoegelaten. Als de moddies die grens laten wegvallen, komen er mensen op Bokt die alleen maar slowchatten, omdat het hier wel kan en op andere fora niet, en zo Bokt vervuilen. En dan hebben we een nieuw probleem.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-03 14:46 



 
Profiel   

Ik heb 152 berichten maar kan nog steeds geen berichten schrijven in de SC. Begrijp ik het nou goed dat doordat Tinkerpraat verhuisd is naar SC het aantal berichten die ik daar geplaatst hebt niet meetellen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-03 20:19 



 
Profiel   

He, ik heb hetzelfde probleem als JokeG! Over de 200 berichtjes en ik kan niets plaatsen Boos! Heeeeel vervelend nu moet ik iedereen gaan PB'en zeker?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-03 22:28 



 
Profiel   

Ik begreep dat Henla hetzelfde heeft als jullie 2, wat een gedoe allemaal zeg.. Lips are sealed
Kan 't niet gewoon terug naar Rassenpraat, dat forum staat er nu toch al Verward

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-03 22:30 



 
Profiel   

Ok, ik leg het nog een keer uit... Haha!

Rassenpraat is _niet_ opgericht om een plaats te bieden aan de Rassenpraat topics. Er was schijnbaar behoefte aan het uitwisselen van ras specifieke informatie, daarom hebben we de pagina's lange topics op PP laten staan om te kijken of er idd zoveel behoefte is aan een ras-specifiek forum. Dat leek zo te zijn, daarom hebben we RP opgericht voor discussies over specifieke rassen. Niet voor het in stand houden van slowchats. Bokt.nl is een forum, geen grote chatbox, dat is een wezelijk verschil. Slowchat is een enorme uitzondering op die regel, dat is ook de reden dat er nogal strenge toelatingseisen voor zijn. We zitten niet bepaald te wachten op 16 jarige puberjongetjes die met een hoop paardenvrouwen willen chatten. Daarom dus die 150 paardenposts.

Een forum werkt nu eenmaal met topics en niet met slowchats, dat is de reden dat de oude ....praat topics allemaal verplaatst zijn. Er mag op heel Bokt niet geslowchat worden behalve op SC, dus waarom zou dat ineens in RP wel mogen? En nee, dit soort dingen worden niet gedaan om wat mensen te pesten ofzo. Voornaamste reden voor deze actie is dat het niet fair is tov anderen. Waarom mag er in de ...praat topics wel geslowchat worden terwijl andere mensen daar een waarschuwing voor krijgen als ze dat doen?

Maar goed, ik snap het probleem wel. Enige dat ik kan doen is kijken of we de grens van 150 paardenposts wat naar beneden kunnen halen zodat je sneller (of nu al) op SC mag komen. Maar dat moeten we eerst even overleggen...

Dus in het kort:
- De ...praat topics op SC mag zoveel gekeuveld worden als je zelf wilt.
- RP is voor topics over rasspecifieke onderwerpen, geen slap prutsmuts dus, iig niet meer dan op de rest van Bokt Haha!

Ik hoop dat het nu een beetje duidelijker is?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-03 23:16 



 
Profiel   

Nou snap ik nog niet waarom ik met 154 berichten geen berichten kan plaatsen in de SC?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-03 23:23 



 
Profiel   

Beste Bart,

Het is mij nog steeds niet duidelijk helaas. Ik als IJslanderliefhebber zie, als ik bij IJslanderpraat kijk...vrijwel geen geplaatste reacties die lijken op iets als wat "slowchat" genoemd wordt....

Volgens mij is 90%, reacties die bestaan uit meer dan 5 regels....Volgens mij bestaat een slowchat gebeuren vaak uit minder regels...Of misschien zie ik dat verkeerd....mijn excuses dan...

Ik vind het erg lastig dat IJslanderpraat nu tussen die troep staat op slowchat....Daarbij komt kijken dat ons gezellige clubje met de helft gekrompen is..!

Neem eens een kijkje op IJslanderpraat ( als je het nog kunt vinden tussen al die topics), en zie wat er gekeuveld wordt...volgens mij vrij weinig !

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-03 23:24 



 
Profiel   

als ik de uitleg van Bart lees, denk ik dat dit forum helemaal niet opgericht had hoeven te worden.....

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-03 23:28 



 
Profiel   

Volgens mij ook niet Vera....er wordt iets opgericht zodat het niet met al dat rassengebabbel verwarrend wordt op Paardenpraat...
En nu mogen we daar niet meer over de rassen babbelen....ja..over een specefiek iets....maar werd dat voor dit gebeuren ook al niet gedaan op een ander forum...?

ZUCHT...

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-03 23:30 



 
Profiel   

of het forum had een andere naam moeten krijgen... "Rassen-info", of kortweg "Rassen"....

Bart... ik heb misschien niet veel gepost in de RP-topics, maar vond het altijd heel leuk om ze te lezen.... op de SC is dat een stuk moeilijker en zeker minder aantrekkelijk geworden....

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-03 23:37 



 
Profiel   

mmhh.. ik begrijp 't wel, alleen vind ik het jammer dat veel mensen niet meer op b.v. Tinkerpraat kunnen kijken (ook als ze bijvoorbeeld meer dan 150 berichten hebben geplaatst)
Hoe kan dat dan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-03 09:24 



 
Profiel   

BartVB schreef
Ok, ik leg het nog een keer uit... Haha!

Rassenpraat is _niet_ opgericht om een plaats te bieden aan de Rassenpraat topics. Er was schijnbaar behoefte aan het uitwisselen van ras specifieke informatie, daarom hebben we de pagina's lange topics op PP laten staan om te kijken of er idd zoveel behoefte is aan een ras-specifiek forum. Dat leek zo te zijn, daarom hebben we RP opgericht voor discussies over specifieke rassen. Niet voor het in stand houden van slowchats. Bokt.nl is een forum, geen grote chatbox, dat is een wezelijk verschil. Slowchat is een enorme uitzondering op die regel, dat is ook de reden dat er nogal strenge toelatingseisen voor zijn. We zitten niet bepaald te wachten op 16 jarige puberjongetjes die met een hoop paardenvrouwen willen chatten. Daarom dus die 150 paardenposts.

Een forum werkt nu eenmaal met topics en niet met slowchats, dat is de reden dat de oude ....praat topics allemaal verplaatst zijn. Er mag op heel Bokt niet geslowchat worden behalve op SC, dus waarom zou dat ineens in RP wel mogen? En nee, dit soort dingen worden niet gedaan om wat mensen te pesten ofzo. Voornaamste reden voor deze actie is dat het niet fair is tov anderen. Waarom mag er in de ...praat topics wel geslowchat worden terwijl andere mensen daar een waarschuwing voor krijgen als ze dat doen?

Maar goed, ik snap het probleem wel. Enige dat ik kan doen is kijken of we de grens van 150 paardenposts wat naar beneden kunnen halen zodat je sneller (of nu al) op SC mag komen. Maar dat moeten we eerst even overleggen...

Dus in het kort:
- De ...praat topics op SC mag zoveel gekeuveld worden als je zelf wilt.
- RP is voor topics over rasspecifieke onderwerpen, geen slap geouweprutsmuts dus, iig niet meer dan op de rest van Bokt Haha!

Ik hoop dat het nu een beetje duidelijker is?


Als de rassenpraat topics slowchat was, ben ik benieuwd naar jou definitie van slowchat Verward [/b]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-03 09:40 



 
Profiel   

Er was dus behoefte aan iets waar de HUIDIGE praattopics naar toe konden, en NIET naaer een nieuw forum voor rassen praat. Dat kunnen we ook wel bij vraag maar raak. Eerst wordt er dus een forum gemaakt voor de huidige tropics, en na 3 dagen zijn ze daar niet meer welkom omdat ze niet aan de eisen voldoen Verward Wat mis ik hier? Waar voor was dat forum ook al weer opgericht?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-03 10:56 



 
Profiel   

Trouwnes het maakt al zowat niet meer uit, want er is een koudbloed forum in de maak. Waar niemand het erg gaat vinden als het een keertje niet strikt info is. En waar je GEZELLIG OVER PAARDEN MAG PRATEN. Waar had ik DAT toch eerder gelezen...?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-03 11:13 



 
Profiel   

Ik zou het op prijs stellen als het ook gelezen zou worden als ik iets type:

Citaat
daarom hebben we RP opgericht voor discussies over specifieke rassen. Niet voor het in stand houden van slowchats.


Ok, jullie kunnen 2 dingen doen:
- Door blijven gaan over hoe slecht jullie het wel niet hebben.
- Zorgen dat er een bevredigende oplossing komt.

Het enige dat ik tot nu toe heb gehoord is dat er niets deugt, dat er mensen achtergesteld worden, dat er dingen beloofd zouden zijn die nooit beloofd zijn, dat jullie 'recht' hebben op de ...praat topics, etc, etc. Er is nog helemaal niemand geweest die er ook maar even bij stil heeft gestaan dat de huidige gang van zaken misschien niet bedoeld is om jullie te irriteren. Ik weet wel dat ik behoorlijk genoeg begin te krijgen van de huidige situatie en er ook redelijk naar begin te neigen RP ook maar te sluiten, maar dat zou weer betekenen dat een kleine groep het weer verpest voor de rest Scheve mond

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-03 11:13 



 
Profiel   

O ik zie het al, dat stond dus ook bij Paarden praat Lips are sealed

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-03 11:14 



 
Profiel   

Bart... volgens mij waren de RP-topics geen slowchat aan het worden....
wat voor oplossing stel jij voor dan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-03 11:15 



 
Profiel   

Rp sluiten is echt niet zo'n probleem hoor, want echt daar was niet zo veel animo voor als je denkt. Het ging ons om de huidige topics, dat we die mochten behouden. En dat mocht, tot dat de regels werden aangescherpt ofzo. Is het dan niet een vreselijk simpele oplossing om even de regels te veranderen? Dan mag het namelijk wel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-03 11:16 



 
Profiel   

Bart.....de beste oplossing is denk ik de mensen die graag rassenpraat houden snel toe te laten op Slowchat, zodat we vrolijk door kunnen gaan met rassenpraat op de " juiste" plek. Of maak een apart rassenslowchatforum.....dat zou het mooiste zijn, want dan heb je tenminste nog een onderscheid tussen nuttig en nutteloos gel*l Lachen

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-03 12:17 



 
Profiel   

Ik ben het hier helemaal mee eens.

Ik volg al heel lang de topics over shires, maar ben niet zo'n vragen steller of antwoord gever.
Vind het wel erg leuk af en toe te reageren.
Kan dus nu niet meer want ik krijg geen toestemming.

Balen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-03 15:52 



 
Profiel   

Ik kan nu ook niet meer reageren op de topics die ik leuk vind, maar ik heb wel al meer als 150 berichten. Hoe kan dat??

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-03 20:25 



 
Profiel   

De mod die je aanvraag goed moet keuren, heeft het even heel druk, had ik in een ander topic gelezen. Binnenkort krijg je gewoon toegang tot Slowchat, Henla_tent Lachen ! Berichten in paardenfora heb je meer dan genoeg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-03 21:14 



 
Profiel   

Lijkt mij verstandig om de huidige gebruikers toegang te geven voor SC zodat iedereen die in de diverse rassenpraat topics lekker verder kunnen gaan.
ten tweede moet de grens van 150 berichten naar beneden ,deze grens is veel te hoog.
Denk dat je dan al van een heleboel gezeik af bent Bart VB.
Dan nog blijf ik wel zeggen dat die
SC topics niet echt makkelijk toegankelijk zijn voor nieuwkomers.
Kijk het mooiste is natuurlijk terug naar de oude situatie maar dat wil jij niet Bart VB.
Maar laten we van twee kanten dan wat water bij de wijn doen en dan denk ik dat de meeste er wel vrede mee zullen hebben.

Dit is dus mijn voorstel Bart VB en alle andere gebruikers wat vinden jullie er van.??????

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-03 22:17 



 
Profiel   

Mee eens!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-03 22:33 



 
Profiel   

peace Haha!

( anders kom ik nooit aan de 150 )
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-03 22:39 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 4 [ 90 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen