Einde van de ....-praat topics

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 22:41

die tellerr van jou klopt zowiezo niet echt Joske....(je zit nog steeds maar op 9)

Joske

Berichten: 462
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: Kweetnietmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 23:23

Maar als ik niet 50 berichten per dag post kom ik nooit aan de 150

Haha!

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 23:28

Als je heel veel berichten gaat posten om zsm aan de 150 te komen heb je kans dat je teller teruggezet wordt....
Ik waarschuw maar even Haha!

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 12:02

Ja dat was mijn idee ook al. Lijkt me wegoon DE oplossing. De 150 berichtjes naar 50 berichtjes verlagen zou al een heel stuk schelen.

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 22:51

riccardo schreef:
ten tweede moet de grens van 150 berichten naar beneden ,deze grens is veel te hoog.
Denk dat je dan al van een heleboel gezeik af bent Bart VB.

Misschien kunnen mensen zich wat verdiepen in de rest van de bokt fora? Op deze manier ben je echt wel snel op 150 berichten Lachen

Citaat:
Dan nog blijf ik wel zeggen dat die
SC topics niet echt makkelijk toegankelijk zijn voor nieuwkomers.

Misschien omdat SC ook niet bedoel is voor nieuwkomers?

Citaat:
Kijk het mooiste is natuurlijk terug naar de oude situatie maar dat wil jij niet Bart VB.

Beauty is in the eye of the beholder Knipoog

Citaat:
Maar laten we van twee kanten dan wat water bij de wijn doen en dan denk ik dat de meeste er wel vrede mee zullen hebben.

Ik vind dat Bart dit al aardig heeft gedaan door ze te verplaatsen en niet op slot te gooien. En daarnaast ook nog eens een speciaal forum heeft opgericht!

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 23:22

O ja Romkabouter vind jij dat????
Wat voor een speciaal forum dan?
Kijk je hebt bestaande mensen die hier al een tijd zitten,en al heel wat contacten en discussies hebben opgebouwd.nu ga je zeggen van mensen dit kan niet meer hier want de topics zijn te lang!!!!!!
Dus verhuis je de hele zooi maar naar de SC.

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 08:19

dit forum! Rassenpraat is speciaal opgericht voor topics over een specifiek ras, maar dan wel gerichte vragen en geen oeverloos 'kwpn-ehner' geklets, hoe gezellig dat ook kan zijn.

Ik sluit me helemaal aan bij Rom.

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 08:40

sure!!!!! Misselijk

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 08:43

is zo krap en donker joh, lijkt me niets Haha!

Lyonesse

Berichten: 13091
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Westerwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 09:55

Ja Ja. Ik zal me er ook nog maar even mee bemoeien. (gezellig Haha! )

Ik ben het vooral met Riccardo helemaal eens.

Er kan wel gezegt worden dat het in stand houden van de rassenpraat topics niet het doel was van dit forum. Maar uit de poll Wie is de rassentopics ook zo beu? was toch echt naar voren gekomen dat de meerderheid voor was een apart forum er voor neer te zetten.

Het kan natuurlijk ook zijn dat er gewoon een dubbele betekenis achter zat in de zin van: weg er mee, dan gaan ze maar specefieke vragen stellen. Als dat het geval was, had dat er bij moeten staan. Dan was de uitkomst van de poll vast ook anders geweest.

Bovendien heeft het forum rassenpraat zo totaal geen nut! Maak dan gewoon een keuze tussen of dit forum weg, of rassenpraat topics terug. De vragen die hier nou staan kunnen idd echt wel ergens anders heen. Het is hier gewoon een kruising tussen FA, Medisch en VmR.

Als als je een specefieke vraag stelt, die naar iemands anders mening Slowchat is/wordt, wordt er weer een slotje op gegooid! Kijk naar het topic: Wat maakt arabieren zo bijzonder?.

Bart kan niet iedereen tevreden stellen... Kijk eens hoeveel bedankjes Bart heeft gekregen voor het oprichten van dit forum MET rassenpraattopics.

Het is mij na alle gegeven antwoorden dus nog steeds volkomen onduidelijk waarom de rassenpraat als nog op Slowchat staat en waar dit forum in hemelsnaam voor is!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-03 10:28

Ok, voor de 32e keer Haha!

Dit topic:
[RP] Arabieren, wat maakt ze zo bijzonder?
Was gewoon open blijven staan als men ontopic was gebleven. Het was vervallen in wat gekeuvel. Best hoor, maar niet in een dergelijk topic en vooral niet in die mate.

Die poll had idd een andere betekenis dan jij bedoeld. RP is _niet_ opgericht zodat men gezellig kan kletsen over vanalles en nog wat met een select groepje die toevallig hetzelfde merk paard hebben. RP is opgericht omdat het er op leek dat een flinke groep Bokkers er schijnbaar behoefte aan had rasspecifieke onderwerpen te bespreken.

Inderdaad, dat kan ook op FA, MD, VMR, etc, maar als je het zo bekijkt kunnen we heel Bokt.nl ook wel reduceren tot alleen Paardenpraat en Algemeen Haha!

Waar dit forum wel voor is laat ik over als 'exercise for the reader'. Die vraag heb ik echt al 30x beantwoord en veel duidelijker kan ik dat niet doen (ga ik dus ook niet proberen Haha!).

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 10:53

Juist Lielle, dit forum Haha!

riccardo schreef:
Kijk je hebt bestaande mensen die hier al een tijd zitten,en al heel wat contacten en discussies hebben opgebouwd.nu ga je zeggen van mensen dit kan niet meer hier want de topics zijn te lang!!!!!!
Dus verhuis je de hele zooi maar naar de SC.

Je bedoelt dat je geen contacten op kunt doen zonder RP Verward
Volgens mij heeft bokt bijna 30 fora, dus ook als je (nog) niet op SC kunt blijven er genoeg andere fora over waar je wel kunt reageren. En daarmee contacten opdoen.

En het gaat denk ik niet omdat de topics te lang zijn. Het gaat erom dat mensen vragen gaan stellen in zo'n lang topic, die beter in een nieuw topic gesteld kunnen worden (zoals er al tig keer is aangegeven Lachen ). Dit omdat andere mensen (bv. degenen die niet die ..praat topics lezen) dan beter tips en ideen kunnen aanleveren. Dat lijkt me in het voordeel van degene die de vraag stelt. Het is als nieuwkomer niet te doen om te gaan zoeken in die ..praat topics.

Dat jij het niet eens bent met de gang van zaken kan ik natuurlijk niets aan doen. Feit blijft dat voor de nieuwkomers na de verplaatsingen RP een stuk overzichtelijker is. Even doorbijten voor de nu-al-bijna-geen-nieuwkomers-meer denk ik.

Lyonesse

Berichten: 13091
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Westerwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 11:08

Kwa wat maakt arabieren zo bijzonder heb ik idd geen goed topic uitgekozen. Haha! Sorry daarvoor.

Dat doel van die poll was me dan niet helemaal duidelijk omdat er stond: Wat gaan we doen met de rassenpraat? Met mij denk ik meer die het dan verkeerd begrepen hebben.

Wat de rassenspecefieke onderwerpen betreft. Dat gebeurd nou nog steeds niet. KWPN Favoriete dekhengst, Wie hebben er nog meer een sportpaard?, wat voeren jullie je haflinger?, Wie verzorgd of heeft een belg? of iemand info over hercules of rentmeester? Wat is daar rasspecefiek aan? Dat er een naam van een ras in voorkomt?

Daarom ook mijn voorstel, of rassenpraat terug hierheen, of rassenpraat laten staan bij Slowchat en dit forum weg. Aangezien het zo niet onzettend veel nut heeft zo.

Wat je er mee doet moet je zelf weten, maar het lijkt me toch de moeite waard om eens over na te denken, of niet?

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-03 12:16

Haha!
Eeeh, omdat het volgens jou niet zoveel nut heeft Knipoog

Feit is dat VMR en (in iets mindere mate) PP enorm drukke fora zijn. Als we op deze manier (met RP) die fora wat kunnen ontlasten heeft RP wat mij betreft al nut. Verder is het zo dat je in dit forum andere mensen tegenkomt dan wanneer je ongeveer dezelfde vraag stelt op FA of VMR, dat lijkt me nog gezelliger ook want meestal zijn de mensen die reageren mensen met hetzelfde ras paard als jij.

Die poll op PP hadden we idd een stuk duidelijker over kunnen zijn, ik denk dat dat een hoop problemen had gescheeld...

Lyonesse

Berichten: 13091
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Westerwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 15:05

Okay. Opgelost dan. Maar zet dan PLEASE wel even ervoor om welk ras het gaat. Net als bij UZ..