Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 3 [ 53 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

nrps-praat :D

 
Profiel   

Aangezien er al zoooo veel 'praten' zijn, kan er nu ook wel een voor het nrps-paard bij Knipoog
Aangezien er nu toch een forum voor is....

Ik was eigenlijk wel benieuwd wie er allemaal een nrps heeft, en of jullie er deze zomer mee naar de keuring gaan.
En welke afstamming? Ben nog steeds opzoek naar familie van mijn paardje!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-03 13:23 



 
Profiel   

8 juli gaat mijn NRPS ster merrie Rojantha van de Brooks V: Respect MV: Branco ox naar de keuring om voorlopig keur te worden. (keuring te Houten). Haar veulen Pimavera V: Painted Black gaat mee. Haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-03 13:33 



 
Profiel   

Ik heb er een heleboel:
1* Sound de Rossinant v Baccarat ox
2*Petal S keur prest sport v Olympus(v.v Noran ox) m Sound
3*Flair S ster v Whinny Jackson m Petal
4*Fahreza S v Rubiquil m Petal
5*Ragazzi S v Rubiquil m Flair S
6*Petrouschka keur prest sport v Oosterveld's Marsaz ox
7*Labyrinth S ster v Livingstone m Petrouschka
8*Trudie's Hoeve Gomag ster v Gomel ox


Laatst bijgewerkt door FlairS op 16-06-03 13:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-03 13:34 



 
Profiel   

Wij hebben ook een NRPS-er op stal staan. Vader = Prins Abdullah Nomar v/h Oosterveld ox, moeder = Dieuwke (v. Manza Buitenzorg, een draver dus). En het product hebben we 'dravebier' genoemd. Haha!

Ret gaat niet naar de keuring, hij is een ruin. Maar we zijn er wel op 9 augustus in Ermelo, het kampioenschap dressuur & springen van 17 mei is ook naar die datum verzet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-03 13:35 



 
Profiel   

Pony's ook? Of is dit alleen voor NRPS-PAARDEN? Ik heb dus wel een NRPS-pony. Hij heet Emeraldo. Zijn vader is Eduard, en zijn moeder is Tashmira. Naar keuringen gaan wij nooit. Ik heb 1x meegereden met een wedstrijd voor alleen NRPS pony's, als er weer eentje in de buurt is doen we wel weer mee...

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-03 13:38 



 
Profiel   

pony's paarden, dat maakt mij niks uit hoor Lachen
Van Baloe is de vader:
Bachelor NH
En mama'spapa= NUcari.

Weten jullie iets over het chippen? Ik wil baloe graag laten chippen, maar waar en hoe Verward
Ik heb sinds kort wel een paspoort bij hem....

Ik vind het woord dravebier goed gevonden *LOL*

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-03 13:57 



 
Profiel   

Chippen hebben wij in 2000 gedaan tijdens het NRPS-kampioenschap. Duurde wel eeuwen voor je het paspoort kreeg, maar dat was nog in de begintijd van het paspoortengedoe, kan nu veel sneller lijkt mij. Even informeren bij het NRPS, anders even bij je veearts.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-03 14:01 



 
Profiel   

Ik heb een 4 jarige NRPS dame, Juravel x Bianca van Stal Vreeveld (v. Baccarat)
Ze gaat ook 8 juli naar de keuring in Houten, dus ik zal Merilyn daar wel tegen komen Lachen

Ik laat haar ook chippen op de keuring, volgens mij kan dat op elk NRPS evenement..
Mocht iemand trouwens een foto van Jacky S. hebben.. (ook Juravel x Bianca v stal Vreeveld)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-03 14:09 



 
Profiel   

FlairS schreef
Ik heb er een heleboel:
8*Trudie's Hoeve Gomag ster v Gomel ox


Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de afstamming van dit paard. De moeder dan wel te verstaan. Ik heb op een stal gereden waar een Trudie's Hoeve Gamiera stond, v. Gomel ox, m. Amie-ra vd Trudie's Hoeve (v. Mufaq ox), mm. Marina vd Trudie's Hoeve (v. Marinco Dennenoord ox)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-03 14:10 



 
Profiel   

Ik heb een 6 jarig NRPS merrie van Bonaparte (v. Balzflug ) X Sebastiaan
erg mooie KWPN moederlijn!
Joy heeft vorig jaar een eerste premie mogen ontvangen op de kampioenschappen, ze werd 2e in haar rubriek geplaatst..erg mooie grote donkere paarden stonden achter haar, helemaal top! Ze zijn zeker te spreken over haar (foto's in mijn profiel)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-03 14:17 



 
Profiel   

ik heb ook een nrps
foto's staan in mijn profiel, en mijn avatar
het is een zoon van casper

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-03 14:21 



 
Profiel   

Honeybee"]
[quote="FlairS schreef
Ik heb er een heleboel:
8*Trudie's Hoeve Gomag ster v Gomel ox


Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de afstamming van dit paard. De moeder dan wel te verstaan. Ik heb op een stal gereden waar een Trudie's Hoeve Gamiera stond, v. Gomel ox, m. Amie-ra vd Trudie's Hoeve (v. Mufaq ox), mm. Marina vd Trudie's Hoeve (v. Marinco Dennenoord ox)
[/quote]


De moeder van Gomag is diezelfde Marina van de Trudie's Hoeve


Laatst bijgewerkt door FlairS op 16-06-03 14:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-03 14:28 



 
Profiel   

Hoi, een vriendin van mij heeft ook een nrps-pony.
Ik rijd hem 2 à 3x per week. Hij is 6 jaar en een casper X El Beauty.
Weet iemand of er ergens foto's te vinden zijn van Casper en/of El Beauty?? Wij zijn eigenlijk best wel nieuwsgierig naar de overeenkomsten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-03 14:34 



 
Profiel   

Ik heb ook een NRPS pony'tje. Z'n vader is Apollo en z'n Moeder is Sandra, maar ja daar weten we eigenlijk helemaal niks van....
Maar over die NRPS sportdagen/wedstrijden ofzo he, kun je je daar nog voor inschrijven? (Ik ben dus atlijd een beetje laat met dat soort dingen Haha! )

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-03 22:05 



 
Profiel   

Voor het NRPS-kampioenschap op 9 augustus kun je je nog inschrijven. Je moet daarvoor echter wel lid zijn van het NRPS. Als je lid bent, dan heb je ook het NRPS-nieuws en daarin vind je een inschrijfformulier. Kijk anders ook even op www.nrps.nl, daar staat ook het een en ander over deze wedstrijd.

Van die wedstrijd in Assendelft wist ik ook niets, heeft die in het NRPS-nieuws gestaan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-03 22:16 



 
Profiel   

jah ik heb ook nrpser-verzorgpony's

*shakira (v. el-beauty)
*Mareska (v. el-beauty)
*het veulen van mareska, vital (v. vitano)
*Suleika (v. Idzard)

Met Vital gaan we naar de veulenkeuring en Ermelo, weet cker dattie goede kans maak, ziet er echt leuk uit. Helaas zijn de foto's nog niet ontwikkeld!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-03 07:19 



 
Profiel   

Ja hier ook een NRPS-er Ze heet Ryan (spreek je uit als rie-jan) Ze word volgende maand 28. Dus al een ouwetje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-03 07:54 



 
Profiel   

off, dan zijn er nog meer nrpsjes op de site hier dan ik dacht Lachen

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-03 14:04 



 
Profiel   

ik heb ook een nrps merrie, Beauty Apollonia, van 14 jaar.
Haar vader is Apollo van Heel en haar moeder Lendie.
Ik geloof niet echt bekende ouders heeft ze.

groetjes
ginou

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-03 15:47 



 
Profiel   

ik heb een nrpsje van vitano Haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-03 16:26 



 
Profiel   

ik heb een afstammeling van master haar moeder is een nep nrpser ze is oorspronkelijk een half welsch cop maar om haar te fokken moest ze in het nrps ze heet boscara`s pequena en ze is 6 jaar oud

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-03 20:42 



 
Profiel   

kadans, mijnes stamt ook van master Haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-03 20:51 



 
Profiel   

mmm, nee. Baloe heeft er geen master inzitten
volgensmij heeft Baloe een vrij goeie afstamming. Zie iig veel predikaten (:?) staan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-03 21:53 



 
Profiel   

[quote

Van die wedstrijd in Assendelft wist ik ook niets, heeft die in het NRPS-nieuws gestaan?[/quote]

Heeft inderdaad in het NRPS nieuws gestaan en een aar weken in mijn onderschrift *LOL*

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-03 21:56 



 
Profiel   

Klopt, ik wist het door jouw onderschrift. Maar in het NRPS-nieuws heb ik het dus duidelijk gemist. Haha!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-03 21:57 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 3 [ 53 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen