Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 13 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

ManegePaarden Praat ;)

 
Profiel   

heyy,

Nou het is dan wel geen echt bestaand ras maar....
Ik dacht deze dankbare schatjes Schijnheilig , waar veel van jullie vast en zeker op hebben leren rijden, verdienen ook een eigen praat toch??? *LOL*
Nou ik heb zelf leren rijden op 2 manege's, op de laatse werk ik nou... en mag ik smiddags de paarden rijden, dat vind ik zooo tof!!
Ik vind het echt een toffe manege!!

Dus wie hier wat kwijt wil over de manege, of je lievelings manege paard, ga je gang!!!!

Veel plezier liefs Laura
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-03 21:36 



 
Profiel   

Ik heb 7 jaar geleden leren rijden op manege de Kamphorst. Daar ben ik ook nooit meer weggegaan. Ik werk er nu.
De meeste manegepaarden bij ons zijn echt lief! En Oberon is mijn favo. Oby is gewoon toppie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-03 21:42 



 
Profiel   

ik rijd nu ong 6 jaar bij de rekkendonken in liempde en mischa is mijn SCHAT net zoals de anderen en speciaal doerak omdat hij een erge ziekte heeft maar hij is al een stuk beter

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-03 22:52 



 
Profiel   

Ik rijd nu 8 jaar op dezelfde manege en mijn liefeling is sinds ongeveer een half jaar FABIE! ze is een half jaar geleden op de manege gekomen, en nog niet helemaal *ingeburgerd*
Er is wel een hele oude manege pony van 32 jaar, die nog steeds manegelessen rijd (ze laten hem wel rustig aan doen hoor!) alleen de kleinste kinderen rijden erop en hij loopt 3 lesjes in de week.
hij werkt al vanaf ongeveer zijn 8e (ik weet het niet precies) op de manege, en ik heb echt enorm veel respect voor die pony. elke keer maar weer vrolijk met de les meedoen, al ongeveer 24 jaar lang!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-03 23:41 



 
Profiel   

Ik rijd nu bijna vier jaar, ben begonnen bij Molenkamp in Nootdorp. Daar heb ik 20 lesjes gereden, de meeste op Elza, een heel lief schimmeltje.
Ben daar laatst nog eens langsgeweesd, ook foto's gemaakt (moet ik ooit nog een keer op bokt plaatsen).
Daarna bij ik bij Zilverster gaan rijden, had ik niet echt een lievelingspony, vond Glary wel leuk, ook een braaf schimmeltje. Toen had ik een poosje een verzorgpony, daarna ben ik weer bij Zilverster gaan rijden, het meest op Branco, een lieve palomino Welsh K.
En nu rijd ik ruim een jaar bij de Manegerie, mijn lieveling daar is Rebel. Een ouwe goedzak (hij wordt dit jaar 20 en is daarmee de oudste daar op de manege). 75% Arabier, een koffievos. Foto's van de paarden en pony's op die manege staan hier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-03 12:32 



 
Profiel   

Ik rijd nu bijna 7 jaar op Hippisch Centrum Simonshaven, en mijn lievelingspaard daar is al een hele tijd Kenzo en sinds kort ook Blondie! Purple vind ik ook erg lief, alleen daar heb ik nog niet op gereden, want die is er nog maar net.
Ik rijd elke donderdagavond in de vergevorderde les en het is echt super gezellig! Skipperfan en Nikkiemisty rijden ook in die les!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-03 17:14 



 
Profiel   

Ik heb 3 jaar in Heenvliet op de Lyneaishove gereden. Daar heb ik ook leren paardrijden, ik reed voornamlijk op D'ouwe. Hele eigenwijze, lieve, oude pony was dat. Met wedstrijden werden we altijd eerste. Wij waren een super koppel. Tot ik na die 3 jaar allergisch werd voor paarden en eigenlijk moest stoppen.
Ik heb toen als oplossing een buitenmanege gezocht. Ik kwam uit bij Manege Hoogvliet. Maar na een jaar in alle weersomstandigheden toch een paar keer een binnenmanege geprobeert. De derde keer was scheepsrecht. Het ging weer Party!!
Nu rijd ik al weer bijna 6 jaar bij Hippisch Centrum Simonshaven en heb geen last meer van mn paardenallergie, ben er toch nog overheen gegroeit.
In die 6 jaar heb ik 5 jaar Nikkie en 6 jaar Misty verzorgd. Het waren de 2 oudste van de manege. Nikkie is vorig jaar zomer overleden en Misty is op 26 april vertrokken naar een rusthuis op de Veluwe.
Nu verzorg ik Karina al een paar maanden.

Mijn lievelingspaardjes op de manege zijn Fidora (zie profiel voor foto's) en Zorro..

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-03 17:24 



 
Profiel   

Leuk man!!!!
Ja, ik dacht van al die ras paarden enzo..
maar de manege paarden ja die verdienen ook wel een topic!!!
Die lopen maar met iedereen op hun rug te sjowen uur na uur...
Heb ik echt Bewondering voor hoor..
als ik een manege paard was uuhh.. gheghe dan wist ik het wel Tong uitsteken
maar de meeste zijn zo lief enzo Vink echt super!!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-03 15:14 



 
Profiel   

Ik heb 8 jaar op mijn oude manege gereden, 3 jaar daar gewerkt. Jacky was en is nog steeds mijn favoriet

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-03 22:29 



 
Profiel   

Ik rijd nu bijna 7 jaar op manege de Heideruiter in Goirle. Het is niet zo'n super manege qua netheid maar het is er wel super gezellig!
Als ik direkt wat meer tijd heb zal ik eens een paar foto's plaatsen van de manegepony's bij ons.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-03 16:23 



 
Profiel   

Ik rijd nu 2 jaar bij manege het Fries Paarden Centrum.
Daar rij ik op deze lieve skat van een pony.
Dit is Naen.
Hij is 10 jaar oud.
Bjorkmann x Solar.
[ img ]
[ img ]
[ img ]
En z'n vader Bjorkmann: (uit Yoline's profiel geroofd Haha! )
[ img ]
[ img ]
Party!! Pasha: Cool dat je een topic over manegepaarden begon!!!! Party!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-03 19:59 



 
Profiel   

http://groups.msn.com/fleuriehappy/demanegeponys.msnw hier zie je een pagina van mijn site en daar zie je (bijna) al de manegepony's. Sommige foto's zijn al wel heel oud en de meeste pony's zien er nu ook beter uit. De laatste pony (forza) is nu 5 jaar ouder dan op de foto Tong uitsteken

Wat vinden jullie ervan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-03 20:40 



 
Profiel   

Lees aub dit even:

[RP] Einde van de ....-praat topics

Nieuwe slowchats zijn niet toegestaan in dit forum Haha!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-03 21:17 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 13 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen