Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 35 van de 36 [ 889 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Zijn hier nog Connemara fans?

 
Profiel   

Zonder voorbereiding een paard inspannen en naar buiten gaan :oo Dat vind ik eerlijk gezegd niet erg verstandig. Paard heeft even tijd nodig om te wennen aan oogkleppen, het te trekken gewicht, geluid van de wagen achter zich....... Met een aanspanning kunnen de ergste ongelukken gebeuren, waarom het risico nemen?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-13 22:07 



 
Profiel   

Sammyoo schreef
Zonder voorbereiding een paard inspannen en naar buiten gaan :oo Dat vind ik eerlijk gezegd niet erg verstandig. Paard heeft even tijd nodig om te wennen aan oogkleppen, het te trekken gewicht, geluid van de wagen achter zich....... Met een aanspanning kunnen de ergste ongelukken gebeuren, waarom het risico nemen?

Uhm. Ik was onder begeleiding van Gerard Leijten, ik neem aan dat die wel weet wat ie doet...
Natuurlijk zijn we eerst met tuig en zonder kar op de weg geweest maar hij nam het zo goed op dat we 'm t weekend meteen ingespannen hebben, Gerard doet dat met al zijn paarden zo en dat gaat altijd prima.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-13 12:33 



 
Profiel   

[ img ]

Wie doet er mee?? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-13 15:24 



 
Profiel   

Super dat je het hier ook neerzet Bar!! Had ik helemaal niet aan gedacht
En natuurlijk doen wij ook mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-13 19:27 



 
Profiel   

Gave pony & foto's.

Connemara's vind ik erg leuke pony's!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-13 12:35 



 
Profiel   

met mijn pony ga ik nu officieel eindelijk starten met endurance wedstrijden. is er nog iemand die met zijn/haar connemara deze sport beoefend? ben benieuwd naar de ervaringen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-14 22:38 



 
Profiel   

Sinds een dag ben ik de trotse eigenaar van Amy of Hazelfield. Iemand bekend met haar?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-14 20:12 



 
Profiel   

Hoi Anita,
Gefeliciteerd met je nieuwe pony! Ik ken haar niet maar ik ken wel de stal/fokker in Belgie waar ze gefokt is.

Heb jij haar in Belgie gekocht? En wat is haar afstamming?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-14 15:40 



 
Profiel   

Leuk dat je reageert. Ik heb de stal/fokker al gevonden en contact mee gemaakt. Hij was erg enthousiast. Ze komt van Skippydoe en Frederiksminde Hazy Match

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-14 15:44 



 
Profiel   

Beroemde hengst Hazy Match!
Wat ga je met haar doen? Recreatief of ook wedstrijden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-14 15:46 



 
Profiel   

Nee geen wedstrijden, misschien Trec...maar ze moet eerst aansterken. Daarna gaan we op zoek naar een vriendje voor haar

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-14 16:14 



 
Profiel   

anitabakker schreef
Leuk dat je reageert. Ik heb de stal/fokker al gevonden en contact mee gemaakt. Hij was erg enthousiast. Ze komt van Skippydoe en Frederiksminde Hazy Match


Jouw pony ken ik niet, maar Skippy wel, ik heb een paar keer met haar mogen rijden vroeger. Een lievere, bravere, rustigere en zachtaardigere merrie dan haar kom je volgens mij nergens tegen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-14 16:19 



 
Profiel   

Leuk te lezen! Weet jijnog meer nakomelingen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-14 19:30 



 
Profiel   

Eigenlijk hoort dit op bokt markt thuis, maar misschien mag het voor een keertje:
Ik heb nog een mooi wit connemara dressuur dekje, maar geen connemara meer. :D
Dus misschien kan ik er hier iemand een plezier mee doen. Voor alleen de verzendkosten mag ie weg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-14 08:50 



 
Profiel   

sorry dat ik er zo even tussen val, maar hier nog een connemara fan. Sinds mijn twaalfde heb ik een connemara en eigenlijk ben ik wel een beetje verliefd geworden op het ras.
Dit is mijn 9 jarige connemara, hij is toen hij 4 was vanuit ierland hier naar toe gekomen.
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-14 13:26 



 
Profiel   

celticpony schreef
met mijn pony ga ik nu officieel eindelijk starten met endurance wedstrijden. is er nog iemand die met zijn/haar connemara deze sport beoefend? ben benieuwd naar de ervaringen.


leuk! ik ben nu ook 3 of 4 keer gestart in de endurance. En doe 17 augustus in Kootwijkerbroek ook weer mee, waar ga jij starten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-14 13:28 



 
Profiel   

Zó, knappe pony hoor! Heel aansprekend hoofd!
Je start hem in de endurance lees ik?

En spring/dressuur/cross je daarnaast ook met hem, of richt je je echt op de endurance?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-14 21:02 



 
Profiel   

JORINAMH schreef
sorry dat ik er zo even tussen val, maar hier nog een connemara fan. Sinds mijn twaalfde heb ik een connemara en eigenlijk ben ik wel een beetje verliefd geworden op het ras.
Dit is mijn 9 jarige connemara, hij is toen hij 4 was vanuit ierland hier naar toe gekomen.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]


is een erg mooi beestje :o
Ben echt helemaal weg van Connemara's ,
favoriete ras samen met de shetjes en arabiers *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-14 20:17 



 
Profiel   

geen connemara's hier thuis,maar wel een mega connemara-lover hiero achter de computer *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-14 15:47 



 
Profiel   

Vandaag met mijn dressuur Connemara springles gehad. Het is voor hem de derde keer dat hij springt ( dit is de derde les die we gehad hebben).... en hij moet het doen met een ruiter die honderd jaar geleden voor het laatst gesprongen heeft (muv deze drie lessen dus) en die niet het meeste aan talent en lef heeft...

Kortom: helemaal trots op hem!

En SannieHorse7: Wat niet is kan nog komen natuurlijk!

[ img ]

( ja... hij vond de tonnen stiekem een beetje spannend... dús een mega sprong :) )

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-14 22:58 



 
Profiel   

@sanniehorse7 , ik heb ook geen connemara thuis ,
ook geen in de buurt ofzo -O-
maar vind het echt leuke knolletjes :#

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-14 19:25 



 
Profiel   

Punz schreef
Zó, knappe pony hoor! Heel aansprekend hoofd!
Je start hem in de endurance lees ik?

En spring/dressuur/cross je daarnaast ook met hem, of richt je je echt op de endurance?


ik heb altijd met veel enthousiasme gesprongen, maar omdat ik nu bijna 18 ben en dan niet meer tussen de pony's kan ben ik opzoek gegaan naar wat anders en dat werd de endurance. Ik ben nu 3 of 4 keer gestart en hij vindt het geweldig. morgen mag hij weer in Kootwijkerbroek!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-14 15:02 



 
Profiel   

Ik ben hier ook nog eens, een ongelofelijk druk tornooiseizoen achter de rug met Mammys Boy (Mambo voor de vrienden ;) ),seizoen waarin we B1 startten en ruim onze punten haalden om over te gaan naar B2 en als 16de eindigden op 185 combi's in de provinciale selectiestand.
En dat met mijn pony tussen de paarden <3

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/t31.0-8/10572191_834839073193368_2768825617437197085_o.jpg

Nog een ongelofelijk lange weg af te leggen samen, maar zo trots op Mambo!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-14 06:48 



 
Profiel   

Hè leuk!! Nog een volwassene die met een Connemara tussen de paarden start!
Ik begrijp het Belgische systeem niet helemaal, maar 16de van de 185 snap ik prima: Gewoon góed gedaan!! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-14 08:26 



 
Profiel   

Dankje!
In België(in de LRV althans) worden je winstpunten toegekend adhv je plek in je ring, niet adhv hoeveel punten je behaalde. 1/3de heeft winst, 1/3de niks en 1/3de verlies.
Als je federatie start, isvdit weer anders ;)

We zijn nu lekker ah doortrainen zodat we klaar zijn om (hopelijk) al goed te presteren op de indoorwedstrijden in B2 :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-14 08:24 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 35 van de 36 [ 889 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen