Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 40 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

haflinger-eigen

 
Profiel   

Dit is allemaal zeer herkenbaar! Mijn haflinger Candor is een dondersteen en zodra meneer door heeft ik even niet zit op te letten, of iemand anders rijdt op hem, komen zijn streken te voorschijn! Door de uitgang naar buiten glippen is er eentje van ja. Dit los ik op door heel simpel de bak af te sluiten als ik rij. In galop racen doet hij af en toe, dit komt denk ik eerder doordat haflingers een korte pas hebben en de galop niet hun gemakkelijkste gang is. Candor gaat namelijk wel vooruit, hij gaat nog steeds te hard in de galop maar het is al een stuk beter dan bv. een paar maanden geleden.
Verder heeft hij wel eens streken, toen mijn zusje voor het eerst op hem ging rijden (klein meisje, amper 40 kg) ging hij bv. zitten in de bak!! Haha, maar ik kan er wel om lachen. Zodra hij door heeft dat er serieus gereden wordt doet hij namelijk zijn uiterste best.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-03 12:30 



 
Profiel   

Verward what's this?
Schijnheilig Ben niet eigenwijs, koppig...
Ben stoerrr

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-03 14:27 



 
Profiel   

Komt me wel bekend voor bij de Haflingers die ik gereden heb, vooral in galop racen en over de schouder weglopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-03 15:27 



 
Profiel   

hoe zo HAFINGER HEBBEN GEVOEL VOOR HUMOR...... Haha!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-03 16:15 



 
Profiel   

Scherps schreef
hoe zo HAFINGER HEBBEN GEVOEL VOOR HUMOR...... Haha!

Wow, lijkt het maar zo of heeft er iemand een zebra van gemaakt:D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-03 15:12 



 
Profiel   

Rudy was MR. Amerika had hem totaal in western style geschoren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-03 18:12 



 
Profiel   

Sabientje kan soms echt mega hard gaan. Nog harder dan rengalop Lachen
En iedereen kijken dat ik er nog op blijf zitten Haha!

Maar ik stuur dan altijd haar met een teugel op de kleine volte en dan kalmeert ze een beetje...maar wel pas na 1 rondje door de bak en wel 10 kleine voltetjes Lachen

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-03 18:21 



 
Profiel   

Ik heb nog niemand gehoord over het net doen alsof je schrikt en er dan vervolgens je kont naar keren, bokken en daarna alsof je achterna gezeten word hard wegrennen. (Dat doet die van mij dus). Als ik hem vast zet doet ie zijn halster af of hij maakt zijn touw los Maar hij kan ook heel lief doen hoor. Enne dat hard op de uitgang af rennen komt me ook erg bekend voor, daarom rij ik altijd met dichte bakdeuren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-03 08:27 



 
Profiel   

Al die dingen heb ik ook gehad met Staros behalve dat bokken dan, sinds ik echter weer fanatiek aan het lessen ben (dus 1 x per week ipv 1x per 3 maanden Verward ) heb ik hier weinig last van. het lag voornamelijk aan mij, veel te lief en niet consequent genoet Frusty
Oke, hij is nog wel ontzettend eigenwijs en als hij geen zin heeft moet ik eerst veel overgangen rijden om hem lekker aktief aan het been te krijgen maar ach, dat eigenwijs zal wel bij een haflinger horen Schijnheilig

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-03 11:06 



 
Profiel   

Precies de mijne!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-03 19:25 



 
Profiel   

Tja.... het zijn en blijven Maflingers...... gave foto Marianne.... gni gni... ben er nog steeds trots.....

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-03 20:56 



 
Profiel   

Ja, ook die van mij doet dit dus....
Noujah, vrijwillig voor gekozen he, en steeds aan werken, dan kan deze 'ziekte' overgaan Haha! Party!!

Juut

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-03 16:30 



 
Profiel   

Scherps schreef
ik heb een haflo arabier ( kruising haflinger keer arabier ) dit is dus een tank met een ferrari motor.


hehe juist, zo ken ik er nog eentje Haha!
sharir is alleen wat minder tank, hij is meer arabier, maar die ferrari motor zit er zeker in *LOL*

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-03 20:52 



 
Profiel   

Max heeft deze trekjes niet allemaal hoor.
Hij gaat dus echt niet racen ofzo, hij is juist eerder sloom.
Als de uitgang van de bak openstaat, en zijn vriendje is er niet, ja dan gaat hij ook richting uitgang. Maar gelukkig zit het hekje altijd dicht.
Voor de rest is hij ook best wel eigenwijs. Als ik bv. een volte rijdt en aan de andere kant van de bak loopt Taran, dan moet ik echt goed buitenteugel en buitenbeen erbij houden, want anders racet hij zo naar Taran toe. En meer van dat soort dingen. Maar als ik hem gewoon aanpak enzo, eventjes een mep geven en zeggen dat het niet mag, is het ook zo over.
Ook geeft hij weleens van die 'bokjes'. Als je hem dan een harde tik met de zweep geeft ofzo, dan krijg je echt zo'n mini-bokje, echt komies *LOL*

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-03 21:21 



 
Profiel   

Is het trouwens haflinger-eigen dat die Haflingers zo dol zijn op eten. Max wel, die doet liever niets anders, maar hij is wel een beetje dik hoor!!!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-03 21:23 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 40 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen