Arabieren, wat maakt ze zo bijzonder?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CSAArabians
Berichten: 984
Geregistreerd: 31-01-03
Woonplaats: Emlichheim (Duitsland) 300 meter over de grens bij Schoonebeek (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 13:46

Hallo,
Ik kom vanavond nog bij Arabian Fantasie!
Ik vraag het wel even voor jullie.
Houd moet met een beetje mazzel weet je vanavond meer!!
Groetjes, Marion.

ArabianRanch

Berichten: 4364
Geregistreerd: 13-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 16:40

Hoi Marion,

Vanavond naar AF. Je veulentje knuffelen?
Doe ze maar de groeten daar.......

gr. Isabel

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 18:30

CherYLiciouS schreef:
Harstikke bedankt riccardo!!

Ik kan het wel vragen maar durf het alleen niet zo goed...
Denk eigenlijk ook niet dat ze dit adres zullen geven... Misschien mag het wel niet ofzo.

en ook bedankt voor het adres.. Ik heb het ook aan Cindy gevraagd en die zei dat ze in Garderen staan... en dat wist ze bijna zeker... Maar goed ik ga die mensen een mailtje sturen en leg het allemaal uit. En dan hoop ik dat ik er wat wijzer uit word...

Ook heb ik het stamboek al gebeld en Primadonnah stond nog steeds op de oude naam en die vrouw zei dat ik het over een paar maanden nog een keer kon proberen... Verward Daar heb ik dus ook niet echt veel aan tenzij ik haar over een paar maanden nog niet heb gevonden... Verdrietig

Bedankt dat je ons zo goed wil helpen daar ben ik echt heel blij mee..!!

En ik zal vanavond hier nog even kijken voor meer informatie (hopelijk) Ik ga vandaag ook naar de manege om daar wat rond te vragen... Ik hoop dat ik er iets wijzer uit word...

Groetjes van Myriam


Inderdaad heb ik ook dit bericht te horen gekregen en staan ze met alle waarschijnlijkheid bij arabian fantasie.
Uiteraard ga ik dit zelf ook controleren,maar daar er hier op bokt mensen zijn die bij arabian fantasie over de vloer komen kunnen we dit beter afwachten.
Dank aan iedereen die deze twee lieve arabierenmeisjes willen helpen met hun zoektocht.

Dus wachten we even af wat deze mensen ons kunnen vertellen er over.

Zo zie je maar dat er ook nog behulpzame mensen gelukkig zijn voor die 2 meiden.

Succes jullie 2 ,en als ik jullie nog ergens mee kunnen helpen dan hoor ik dat wel van jullie.

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 18:35

Paduc"]
Nutia is een wat mager uitgevallen schimmelmerrie en Primadonnah een wat stevige vos.
[/quote]

Wil even kwijt dat dit meer over de verzorger van het paard zegt dan over het diertje zelf.
Nutia is een goede merrie en hoeft niet perse mager te zijn.
Ben blij dat deze merrie zo'n prachtig beestje als Shatia op de wereld heeft gezet.
En ik zal er persoonlijk(en El Zarabia) voor zorgen dat Shatia haar afstamming goed zal vertegenwoordigen.

[quote="Paduc schreef:
Nutia is een wat mager uitgevallen schimmelmerrie.


Vind ik persoonlijk een beetje negatief klinken.

nutiagek

Berichten: 2059
Geregistreerd: 15-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 19:12

Jawel we ik heb haar gevonden ze staad bij arabian fantasie en het gaat heel goed ik ga zo snel mogelijk er heen!!!!

Nutia is niet mager hoor!!!!

-xXx-Renske!!!

Paduc

Berichten: 447
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: Maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 20:03

Er is zelfs sprake, dat er een faillisement dreigt bij Gerard van den Berg(manege pampushout) Ik zeg dit onder voorbehoud, daar dit mij uit derde hand bereikte, het verklaart wel de onverwachte opruiming van manegepaarden, het niets meer horen van de resultaten van zijn dochter en het wat bot stoppen van het voorbrengen van de arabieren.

ArabianRanch

Berichten: 4364
Geregistreerd: 13-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 20:35

Morgenavond gaan we bij Arabian Fantasie ook wel even polshoogte nemen. Dan breng ik wel verslag uit.

Paduc

Berichten: 447
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: Maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 20:54

Het was niet mijn bedoeling Nutia in een minder daglicht te zetten en weet, dat zij flink heeft moeten werken als fokmerrie en manegepaard. Maar de laatste keer, dat ik haar onder het zadel zag rijden(enkele maanden geleden) viel mij op, dat ze er wat iel uitzag. Haar huidige omvang is mij niet bekend, maar als zij nu bij Chris staat, zal ze zeker weer haar normale omvang krijgen en hoop voor haar, dat ze snel en liefdevolle eigenaar krijgt.

CherYLiciouS

Berichten: 32
Geregistreerd: 28-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 20:54

uUhmm.. paduc...?

ik wil niet zeikerig gaan doen maar... ik denk niet dat dat allemaal zo is (dat falliet gaan) en kan je dat niet voor je houden ik bedoel is nou niet erg aardig hoe je dit allemaal zegt... Verward

maar goed het kan aan mij liggen

en nutia is een prachtige merrie!! en geloof mij want ik zie haar dagelijks en Primadonnah... dat is gewoon DE nummer 1!!! en miss werd ze wel iets te verwend... Schijnheilig maar goed echt heel goed zag je dat niet..!

en riccardo...

echt bedank ik vind het hartstikke aardig.. Haha! Haha!

Haha!
Laatst bijgewerkt door CherYLiciouS op 01-07-03 21:13, in het totaal 1 keer bewerkt

nutiagek

Berichten: 2059
Geregistreerd: 15-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 21:08

Paduc:Nutia is een raar paardje ze werkt hard inderdaad maar verder is er niks met haar ze ziet er goed uit en krijgt(iedergeval van mij) veel aandacht natuurlijk is het goed dat ze nu geen manegelessen meer hoeft te lopen daar niet van!

Verder is Angela(van der berg) net 4 keer 1ste geworden in saumur dus dat is ook niet zo verkeerd en ze gaan bijna elk weekend en niet alleen weekenden naar wedstrijd dus!

Iedergeval allemaal bedankt en ik ga zo snel mogelijk naar Nutia toe!!!

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-03 21:36

Arabische springtopper Tong uitsteken Aron (v. Aron NPA/ vv Abdullah ox/ vm Saoud van Jonker) en ik ( 'willumpie') Knipoog !!!


Dit maakt arabs zo bijzonder!!! Superwerkers!!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


nutiagek

Berichten: 2059
Geregistreerd: 15-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 22:00

Nuut springt niet zo graag ze kan het wel maar niet echt leuk vind ze het

CherYLiciouS

Berichten: 32
Geregistreerd: 28-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 22:46

Nee donnah wil er niets van weten... Vingers aflikken Vingers aflikken

Alleen laatste tijd ging het wel steeds beter... Haha!

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 23:19

Ben niet zo'n fan van springen, maar zo op zijn tijd deed ik wel eens een sprongetje. Ik krijg bijna zin om weer eens een sprongetje te maken als ik naar die foto's kijk Lachen
Die eerste is gaaf!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 23:30

Dit gaat allemaal wel heeeel erg offtopic. Aub wat nieuwe topics openen over de discussies/gespreken die op het moment in dit topic lopen.