topics verhuist!!!! niet toegankelijk meer

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

wat vinden jullie van topics die naar SC zijn verhuist

Poll eindigt op

beter geworden en zeer toegankelijk voor iedereen
5 (7%)
Beter geworden en minder toegankelijk
12 (16%)
slechter geworden en totaal niet toegankelijk voor iedereen
19 (26%)
Gewoon weer terug naar oude situatie
35 (49%)

Totaal aantal stemmen: 71


STELLAlover

Berichten: 796
Geregistreerd: 03-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 20:33

Lips are sealed , maar Huilen wel!

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 22:13

En nog steeds geen moddie die zijn mond durft open te trekken tegen een hoop kwade bokkers... Misschien Bart VB dan zelf?????

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 22:28

Kunnen we dan niet ergens met al deze mede-teleurgestelden een "eigen" rassenforum opzetten?

Vasthi

Berichten: 4475
Geregistreerd: 06-02-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 22:36

Nou bedankt zeg! Kan dus ook niet meer plaatsen op Tinkerpraat........
Heel vervelend voor nieuwkomers en het allerergste vind ik dat het totaal onaangekondigd is gebeurd. De verhuizing van PP naar RP werd tenminste nog overlegd.

Hazzebaz

Berichten: 827
Geregistreerd: 18-05-03
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 22:37

Je moet hier blijkbaar hoog aangeschreven staan om deel te kunnen nemen aan een gesprek van je eigen ras. Zal welaan mij liggen, maar op deze manier raak je zat mensen kwijt..... Meeste stemmen gelden toch???

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 11:01

Nee hoor schein baar niet ...want bokt.nl is GEEN SLOWCHAT...
Wat verstaat men dan onderslow chat? Nou gewoon slap prutsmuts, en dat scheinen ze dus opok van onze topics te vinden Verward Ik trouwens niet. Ja er was 1 van de 25 pagina's die ging echt nergens over, de rest wel dussssss

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 11:14

Zal ik eens even mijn mond opendoen dan:

Dit is een forum dat Bart met veel bloed zweet en tranen heeft opgericht en draaiende houdt. Het kost hem handenvol geld (BV is wel een hulp, maar dekt lang niet alle kosten) en massa's vrije tijd en uurtjes slaap.
Dit is Bart zijn forum en Bart heeft het hier voor het zeggen. Elke user hier is een GAST op Bart's forum.
Als je het niet eens bent met de manier waarop hij denkt dit forum het best te runnen, dan kan je dat gerust zeggen. Maar wat Bart ook doet of laat, da's zijn beslissing en als je het daar niet mee eens bent: niemand verplicht je om hier te blijven komen.
En als je opmerkingen hebt, geef die dan op een constructieve en beleefde manier, dan heb je net iets meer kans dat er naar geluisterd wordt.
Ik gok zo maar even (maar denk dat dat wel een vrij goede gok is) dat jullie door het gescheld en geëmmer Bart alleen maar meer tegen jullie in het harnas jagen.

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 11:51

Amen Leentje!!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 12:01

Daar kan ik mij helemaal bij aansluiten,
ik vind dat ***praat topics kliekjes vorming in de hand werken.
Je zag nu al dat er mensen waren die alleen maar plaatsten in die topics maar verder geen enkele toegevoegde waarde voor het totale forum hadden.

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 12:09

Kliekjes zijn er zowiezo....ook zonder rassenpraat....dat is mij allang opgevallen.

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 14:26

Het mag heus bart z'n forum zijn, en we zijn natuurlijk allemaal erg blij met dit forum, MAAR als er een vraag komt over wat te doen met de ...praat en er komt als antwoord uit de bus dat er een nieuw forum komt, zijn we allemaal blij. Helaas was dat dus van korte duur, hoewel wij niks in de gaten hadden werd alles zo verhuisd naar een plek waar we nu weer het zelfde geemmer hebben, namelijk de SCers vinden het zo onoverzichtelijk worden, en ze zijn hun topics kwijt. Dan ben ik misschien een beetje lastig, maar we hadden er toch een fijne plek voor, waarom dit dan nu weer?
Ik kijk overal op bokt, en heb me zelfs al een tijd geleden aangemeld voor de MH, maar voor ...praat kom ik 5 keer per dag op bokt. Ik ben hier vast niet de enige mee, en ik denk dat het best het luisteren waard is als er zo veel mensen tegen de huidige regel zijn.
Nogmaals Ja het is Bart z'n forum, maar ik denk dat iedereen wel weet dat als de ...praat niet meer toegangkelijk is , er veel minder bezoekers komen, en dat Kan Bart z'n bedoeling niet zijn.

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 15:12

leentje schreef:
Zal ik eens even mijn mond opendoen dan:

Dit is een forum dat Bart met veel bloed zweet en tranen heeft opgericht en draaiende houdt. Het kost hem handenvol geld (BV is wel een hulp, maar dekt lang niet alle kosten) en massa's vrije tijd en uurtjes slaap.
Dit is Bart zijn forum en Bart heeft het hier voor het zeggen. Elke user hier is een GAST op Bart's forum.
Als je het niet eens bent met de manier waarop hij denkt dit forum het best te runnen, dan kan je dat gerust zeggen. Maar wat Bart ook doet of laat, da's zijn beslissing en als je het daar niet mee eens bent: niemand verplicht je om hier te blijven komen.
En als je opmerkingen hebt, geef die dan op een constructieve en beleefde manier, dan heb je net iets meer kans dat er naar geluisterd wordt.
Ik gok zo maar even (maar denk dat dat wel een vrij goede gok is) dat jullie door het gescheld en geëmmer Bart alleen maar meer tegen jullie in het harnas jagen.


ben het er helemaal mee eens!!

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 15:59

Sjuimpje"]
Daar kan ik mij helemaal bij aansluiten,
ik vind dat ***praat topics kliekjes vorming in de hand werken.
Je zag nu al dat er mensen waren die alleen maar plaatsten in die topics maar verder geen enkele toegevoegde waarde voor het totale forum hadden.
[/quote]

[quote="Franca schreef:
Kliekjes zijn er zowiezo....ook zonder rassenpraat....dat is mij allang opgevallen.


Hier ben ik het dus ook helemaal mee eens.

En ik ben het ook eens met Waterkippie, het is en blijft Bart's forum, maar om nou eerst een poll te starten en aan je leden te vragen wat ze willen en het daarna zonder pardon toch ineens anders aan te pakken vind ik dan weer niet eerlijk. (ik ben immers een lid, géén gast.)

Ik volg de rassenpraat niet, een enkele keer post ik eens wat in de barokke praat ofzo. Maar ik kan me heel goed vinden in het feit dat sommige mensen zich geïriteerd voelen als hun topic zomaar word verplaatst.

En Sjuim, wat voor jou geen toevoegende waarde is is het voor een ander misschien wel.
Voor de 1 is dat rassenpraat (wat in jouw ogen nutteloos is) en voor de ander is dat bvb Medisch.
Je kan nou eenmaal niet aan iedereen z'n eisen voldoen. Doe jij immers ook niet.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 16:16

Klopt, en dus probeer ik te doen wat het beste is voor een zo groot mogelijke groep mensen. Een apart forum opstarten met een stuk of 5 'slowchats' valt daar IMO niet onder.

Het is hier vooral fout gegaan met de verwachtingen. Jullie verwachtte dat er een speciaal forum kwam voor de vorm die de rassen topics op dat moment hadden. Ik had een forum voor ogen waar topics gestart konden worden over ras-specifieke onderwerpen. Een forum werkt nu eenmaal met topics om alles een beetje beheersbaar en overzichtelijk te houden. Een topic van 40 pagina's is alles behalve dat. Verder is er een hele tijd geleden dat er op een gegeven moment iets zou gebeuren met de ...praat topics. Of ze zouden op slot gaan of ze zouden naar SC gaan. Dat laatste is inmiddels gebeurd (en nee, ik ben geen enorme fan van KWPN, dat topic heb ik domweg over het hoofd gezien, samen met nog een paar andere). Niet echt een super verassing dus.

Maar je kan of nog een paar weken blijven balen van het feit dat er dingen veranderd zijn of je kan het beste van de situatie proberen te maken.

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 16:24

Democratie op en top! Knipoog Ik ga er dan maar het beste van maken.....einde discussie wat mij betreft.

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 16:58

leentje schreef:
Zal ik eens even mijn mond opendoen dan:

Dit is een forum dat Bart met veel bloed zweet en tranen heeft opgericht en draaiende houdt. Het kost hem handenvol geld (BV is wel een hulp, maar dekt lang niet alle kosten) en massa's vrije tijd en uurtjes slaap.
Dit is Bart zijn forum en Bart heeft het hier voor het zeggen. Elke user hier is een GAST op Bart's forum.
Als je het niet eens bent met de manier waarop hij denkt dit forum het best te runnen, dan kan je dat gerust zeggen. Maar wat Bart ook doet of laat, da's zijn beslissing en als je het daar niet mee eens bent: niemand verplicht je om hier te blijven komen.
En als je opmerkingen hebt, geef die dan op een constructieve en beleefde manier, dan heb je net iets meer kans dat er naar geluisterd wordt.
Ik gok zo maar even (maar denk dat dat wel een vrij goede gok is) dat jullie door het gescheld en geëmmer Bart alleen maar meer tegen jullie in het harnas jagen.



Ik begrijp wel dat mensen het niet leuk vinden als hun topic plots weg is, maar uit Bart zijn oogpunt is het ook onmogelijk om met iedereen zijn wensen rekening te houden. Hij steekt er zoveel tijd en geld in, terwijl hij zelf niet eens een "paardenfreak" is .
En als je het ook eens van de groffere kant wil bekijken Schijnheilig ,dankzij zoveel mensen is Bokt wel een pak trager, dus als er mensen weg gaan omdat ze niet willen inzien dat Bart al héél vele doet voor Bokt, is dat niet bepaald zo super erg Schijnheilig.
(Dit is niet persoonlijk bedoeld hoor, was gewoon iets dat in mij opkwam Ach gut )

Joske

Berichten: 462
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: Kweetnietmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 17:24

Wat is het toch weer gezellig

Gaat het een beetje?? Meneer Dröge ?? Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap

Sassje
Berichten: 717
Geregistreerd: 27-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 17:27

ik snap niet waarom jullie zo'n probleem van maken dat de topics naar SC zij verhuist.
mensen die er nog niet naar de sc mogen komen er vanzelf. jullie amken van een mug een olifant. het is echt geen moeite om je topic op te zoeken, je moet waarschijnlijk iets meer moeite doen....

Volgens mij doen jullie alleen maar moeilijk omdat je berichtenaantal niet meer omhoog gaat...of niet soms?
én verder ben ik het met leentje eens, jullie zouden Bart dankbaar moeten zijn voor wat hij allemaal voor bokt over heeft!

Joske

Berichten: 462
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: Kweetnietmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 17:44

Mag ik even een teiltje ??

Mn chinees wil naar buiten Misselijk Misselijk Misselijk Vingers aflikken

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 19:51

Dus de oplossing is iedereen die op SC wil komen gewoon even toelaten. Ik denk dat we dan van het hele probleem af zijn.
Bart is dat dan een idee?

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-03 22:31

Weet je wat ik heb een oplossing al aangeboden aan bart.
Dus verder zoeken ze het maar uit,wordt hier doodziek van dat geouweh.o.e.r onderhand.
Verhuizing topic daarheen dan weer daarheen.
150 berichten voor SC.
Kijk wij bestaande users begrijpen het wel maar hoe zit het met nieuwe users.

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-03 22:33

sorry voor het taalgebruik maar baal echt als een stekker hier.
Gezelligheid verdwijnt wel nu hoor.

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 22:42

Kop op Riccardo...we hebben gedaan wat we konden. Hup...op naar SC en in dit rassenforum staat ook nog een topic. Vertel eens wat leuks over je mooie Shatia!!! Heb je nog pics van Exloo?

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-03 22:49

maar dan niet hier anders krijg ik er van langs.
post wel effe in jouw topic

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 22:50

oke....gezellig.....is ONS topic hoor! (sorry Bart....fff off topic)