wat vinden jullie van topics die naar SC zijn verhuist
Poll eindigt op
beter geworden en zeer toegankelijk voor iedereen 7%  7%  [ 5 ]
Beter geworden en minder toegankelijk 16%  16%  [ 12 ]
slechter geworden en totaal niet toegankelijk voor iedereen 26%  26%  [ 19 ]
Gewoon weer terug naar oude situatie 49%  49%  [ 35 ]
Totaal aantal stemmen : 71

Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 66 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

topics verhuist!!!! niet toegankelijk meer

 
Profiel   

Tis wat, 54 % van de mensen die aan de poll meedoen, wil terug naar de oude situatie

Maar goed dat Bart zich hier niks van aan hoeft te trekken
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-03 19:25 



 
Profiel   

Tel daarbij keuze nr3 op, en je komt op 77% en keuze nr 2 staat ook voor ontevredenheid, dus dan kom je op 90%
Heee ik mis hier 3 procent! Ik kom toch echt op 97% in totaal Verward

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-03 22:42 



 
Profiel   

even niet vergeten dat op deze pol alleen maar gestemd wordt door mensen die veel posten in al de ...-praat topics, andere bokkers schuwen dit soort topics zoveel mogelijk, gezien het gescheld en gejank en gezeur erin
de poll is dus NIET representatief en dat zou onder andere wel eens de reden kunnen zijn waarom Bart hem negeert

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-03 09:08 



 
Profiel   

leentje schreef
even niet vergeten dat op deze pol alleen maar gestemd wordt door mensen die veel posten in al de ...-praat topics, andere bokkers schuwen dit soort topics zoveel mogelijk, gezien het gescheld en gejank en gezeur erin
de poll is dus NIET representatief en dat zou onder andere wel eens de reden kunnen zijn waarom Bart hem negeert


Mag jij mij eens aanwijzen waar jij in draverpraat "gescheld, gejank en gezeur" kunt vinden. Jemig, wat een negatieve houding! Misschien kun je dit soort oordelen beter aan de moddies overlaten, die zijn hoop ik toch wat objectiever dan dit....

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-03 10:47 



 
Profiel   

ik vind het niet leuk want ik kan niet op sc en ik vind fjordenpraat heel leuk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-03 11:56 



 
Profiel   

promptertje"]
[quote="leentje schreef
even niet vergeten dat op deze pol alleen maar gestemd wordt door mensen die veel posten in al de ...-praat topics, andere bokkers schuwen dit soort topics zoveel mogelijk, gezien het gescheld en gejank en gezeur erin
de poll is dus NIET representatief en dat zou onder andere wel eens de reden kunnen zijn waarom Bart hem negeert


Mag jij mij eens aanwijzen waar jij in draverpraat "gescheld, gejank en gezeur" kunt vinden. Jemig, wat een negatieve houding! Misschien kun je dit soort oordelen beter aan de moddies overlaten, die zijn hoop ik toch wat objectiever dan dit....
[/quote]

even misverstandje

met "dit soort topics" doelde ik niet op de ...praat topics, maar op topics zoals dit topic waarin ik nu weer reageer, dus de topics waarin geklaagd wordt over hoe Bart het rassenpraat en dergelijke aanpakt

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-03 14:01 



 
Profiel   

Het rassenpraat was toch oa. opgericht voor de -praat topics Verward:? Ik vindt het niet echt onder SC horen, het gaat echt over die paarden (die waar dat niet gebeurt kunnen idd wat mij betreft gesloten of naar het SC) maar verder vindt ik het echt op RP thuis horen!! Haha!:D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-03 14:33 



 
Profiel   

leentje schreef
even niet vergeten dat op deze pol alleen maar gestemd wordt door mensen die veel posten in al de ...-praat topics, andere bokkers schuwen dit soort topics zoveel mogelijk, gezien het gescheld en gejank en gezeur erin
de poll is dus NIET representatief en dat zou onder andere wel eens de reden kunnen zijn waarom Bart hem negeert


Als je zoiets niet wilt lezen kan je ook gewoon niet komen, dat doe ik ook bij andere topics waar ik niks aan vind, dat is toch niet zo moeilijk. Als alles moet worden aangepakt wat een bepaalde groep mensen niet leuk vind is er snel niet meer over van Bokt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-03 14:35 



 
Profiel   

Idd ze willen het niet lezen, noch de ...praat topics, noch de topics waar door een aantal (niet alle) ...praat posters gezeurd wordt, en komen niet in het topic met de poll, en stemmen niet in de poll, en dus is de poll niet representatief.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-03 14:38 



 
Profiel   

Ik vind het jammer, als nieuweling zoek je toch eerst contact met mensen waar je iets mee gemeen hebt. Type me nu suf voor SC.....

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-03 21:33 



 
Profiel   

haha ja dat krijg je dan ook nog eens... Haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-03 22:00 



 
Profiel   

leentje schreef
Idd ze willen het niet lezen, noch de ...praat topics, noch de topics waar door een aantal (niet alle) ...praat posters gezeurd wordt, en komen niet in het topic met de poll, en stemmen niet in de poll, en dus is de poll niet representatief.

Maar het RP was nieuw en daar kunnen ze weg blijven, die mensen kwamen vaak al veel op SC en daar worden ze nu lastig gevallen door de -praat topics

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-03 12:09 



 
Profiel   

ukkiepuk schreef
Ik vind het jammer, als nieuweling zoek je toch eerst contact met mensen waar je iets mee gemeen hebt. Type me nu suf voor SC.....

Hahaha, ja, daar heb je ook gelijk in!! Haha!:D
Oftewel, er wordt in andere topics meer onzin geluld omdat sommige op het SC willen voor de -praat topics!! Haha!:D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-03 12:11 



 
Profiel   

Waarom niet het aantal van 150 verlagen, zodat mensen toch eerder op de SC terecht kunnen. Want persoonlijk vind ik het wel erg veel, tenminste voor mij dan. Ik heb geen zin om overal "wat leuk" e.d. te antwoorden, wat een hoop anderen ook al gedaan hebben, om aan mijn 150 berichten te komen. Ik merk dat als ik ergens een antwoord op kan en wil geven dat wat ik wil zeggen al gezegd is, moet ik het dan ook nog vertellen, vind ik een beetje duppelop. Maar als het zo gaat dan moet ik haast wel. Als ik tenminste nog op de SC wil.

Voor ons ijslanderliefhebbers is er gelukkig al een ander plekje op internet . Maar dit geldt niet voor iedereen. Kan er niet een soort gulden middenweg komen waar wel bijna iedereen tevreden mee is, want iedereen tevreden lukt nooit. Alleen zijn er nu best wel veel mensen die niet op -praat topics kunnen reageren. Het zou mooi zijn als daar nog een soort van oplossing voor komt. Op mijn tempo duurt het nl nog wel een poosje eer ik de 150 gehaald heb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-03 16:18 



 
Profiel   

Ik vond het altijd leuk op tinkerpraat. maar ik keek op alle kopjes wel. alleen nu kan ik niets meer plaatsen in tinkerpraat omdat ik geen toegang heb tot SC. Ga ik maar overal banketstaaf berichtjes zetten dat willen jullie dan toch?? Je moet 150 berichtjes hebben om toegang te krijgen. Typ me suf

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-03 17:45 



 
Profiel   

Ik doe niet echt mee aan ....praat (maar snuffel er wel zo nu en dan)
en wil me niet in deze discussie mengen,
maar ik zie het probleem en heb dus toch gestemd.
(Guess what? Tong uitsteken )
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-03 11:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 66 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen