Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

[Fries] Wie gaat er naar de keuring in ...

 
Profiel   

Vrouwepolder 28 Juni?
Nemen jullie ook friezen mee voor de keuring? Of doen jullie met de dressuur mee?
Wij gaan iig wel. Ik doe niet mee met de dressuur want amders is het voor ons een veels te lange dag.
Wij nemen ons twee merrieveulens mee voor de keuring. Janneke is op 28 februari geboren en is een Anton X Dirk. Ze kan redelijk goed gaan. en is een vrij mooi type. Ze heeft wel een super dikke nek. Moeder is zeer barok dus ben eigenlijk zeer benieuwd van wat de jury van haar vind.
Jetske, ons zorgenkindje (moeder wil haar nog steeds niet kennen als het aan haar lag) is een Fetse X Piter. Ondanks haar slechte start in het leven knapt ze nu steeds beter op. Je ziet dat ze een slechte start heeft gehad in het leven maar desondanks is het een schone meid geworden. Ze zal zeker geen eerste premie halen maar wie weet een derde of tweede. Ligt eraan of ze zich laat zien. Maar dat heb je altijd met de momentopnames hé?

Welke paardjes nemen jullie mee en wat is hun afstammeling?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-03 12:30 



 
Profiel   

hey!!
jah ik ga ook kijken ik neem er geen mee
maar ga gewoon ffkes kijken

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-03 13:33 



 
Profiel   

hey, ik ga met me verzorgpaard wel na de keuring alleen dan in kootwijk! die is ook een weekje eerder! veel suc6 met je paarden! groetjes marijke

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-03 20:47 



 
Profiel   

Ik ben met mijn verzorgveulen naar de keuring in Drachten geweest op 7 juni. Een merrieveulen (FabexPiter) heeft een tweede premie opgeleverd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-03 10:15 



 
Profiel   

Mijn stagebedrijf is geweest met 5 merries.

1ste is dagkampioen en rubriekkampioen
2e werd keur
3e kreeg een 1ste premi
4e kreeg een 2e premi
5e kreeg stamboek
Geweldig dagje dus Party!!
Over 2 weken ga ik mee naar Belgie. Met 2 friezen

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-03 18:13 



 
Profiel   

ik ga met sipke 25 juli in drachten
ik vind dat nog al een heel end rijden mar ik wist niet dat er dichter bij ook jkeuringen waren.

shhips helaas pindakaas hahah

gr nadine
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-03 13:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen