Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 23 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Fjorden --> wedstrijden?

 
Profiel   

Wie rijden er allemaal wedstrijden met hun Fjord? Gewoon, dan kunnen we daarover praten Knipoog

Ikzelf rijd met Odin in de Bdressuur en we hebben nu 9 winstpunten. Aanstaande zondag heb ik weer een wedstrijd en ik hoop dan dat ik uit de B kom Knipoog
Maar ik kan wel verbetering zien in me wedstrijden. De eerste wedstrijden waren echt flut en ik dacht dan altijd dat het aan de jury lag, maar als ik dan foto`s terugzie dan kan ik wel begrijpen dat ik geen punten kreeg Knipoog Haha!

We komen ooit nog wel een keer in de Z Schijnheilig
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-03 10:50 



 
Profiel   

ik ga in spetember de eerst ondelinge wedstrijd met pjotr rijden

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-03 11:52 



 
Profiel   

Nix mis met een fjord hoor!!!!!!!! Top als het goed gaat met wedstrijden en Odin loopt SUPER!!! Zondag haal je zeker een paar winstpunten, vertrouw maar op Ryantje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-03 21:31 



 
Profiel   

ik ken een paar mensen die rijden endurance met hun fjorden, zowel in klasse 1, 2 en 3

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-03 21:33 



 
Profiel   

Je krijg alleen maar goede dingen te horen tot nu toe evy dus fjorden kunnen alles net zo goed als welk paard dan ook, Odin springt ook onwijs goed!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-03 21:36 



 
Profiel   

We rijden met Tjo ook wedstrijden: B+2 inmiddels, Endurance kl 1 (pas 1 wedstrijd ivm vogelpest) dus ook wij zijn druk bezig de wedstrijdtereinen onveilig te maken, hihi
Viv

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-03 08:05 



 

Yep, ik rij ook wedstrijden met m'n Fjord, western. Gewoon tussen de Quarterhorses, en ze presteert prima. Heb nu 2x Western Horsemanship gestart en 1x Trail, en ben drie keer tweede geworden met haar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-03 09:50 



 
Profiel   

Ik rij met Saar B dressuur bij de paarden, we hebben inmiddels 10 winstpunten en zijn geselecteerd voor het kringkampioenschap. Haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-03 09:51 



 
Profiel   

Ik rijd ook wedstrijden met Jordy.
We zijn nu voor de tweede keer in de L1 gestart.
Ik vind wedstrijden erg leuk,vooral zomers,lekker buiten!
Ik rij ongeveer 1 keer per maand een wedstrijd,en jullie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-03 14:38 



 
Profiel   

Ik ook 1 keer per maand, tenminste wel in de winter.
In de zomer iets vaker maar ook niet bar veel hoor Lachen

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-03 18:31 



 
Profiel   

Ja, Endurance met Ilonka. Nu klasse II en hopelijk in Holten klasse III. Dressuur en springen heb ik nooit met haar gedaan, in een wedstrijd dan, maar ben nu te oud voor bij de pony's. Oke ook alweer een tijdje Knipoog
Mocht ooit een startkaart verplicht worden in de endurancen dan ga ik ook wel dressuur en springen doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-03 14:43 



 
Profiel   

Ik wil met Colette wel eens een keertje een wedstrijd proberen, maar dan met daar heel erg hard naar toe gewerkt worden, omdat ze in een bak lopen 'verleerd' is. Ze heeft namelijk voor november 2002 ongeveer 4 jaar niet meer in een bak gelopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-03 17:42 



 
Profiel   

Ik rijd met mijn fjord in de L1; de B ging heel snel, daar was ik zo doorheen. In de zomer rijd ik geen wedstrijden, maar tijdens het binnen seizoen wel.Nu kan ik nu zijn galop goed trainen, want dat kan beter en kan ik in het najaar weer lekker gaan starten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-03 10:05 



 
Profiel   

Ik rij met luna L2 dressuur(met 4 wp) en B springen(ook 4 wp).
Binnenkort wil ik enduracewedstrijden gaan proberen....Haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-03 21:34 



 
Profiel   

Dat lijkt me ook heel erg gaaf, maar die wedstrijden zijn iets te ver weg...

En ik ben de B uit hoor Haha! Ik had zondag een wedstrijdje, waarbij ik weer 2 winstpunten had behaald!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-03 01:01 



 
Profiel   

fjorden aan de top......Haha!:D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-03 18:01 



 
Profiel   

arabianfrend schreef
ik ken een paar mensen die rijden endurance met hun fjorden, zowel in klasse 1, 2 en 3


Aankomend weekend gaat Gerritje hier van bokt kl. III starten in Ermelo met Ucky, voor het eerst. Dat vind ik erg knap van haar, ik had nooit gedacht dat dat kon met een fjord! Daarom heb ik ook heel veel respect voor haar, het is namelijk met een fjord veel moeilijker dan met een Arabier denk ik!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-03 18:43 



 
Profiel   

Ik rijdt zelf niet op een fjord ofzo. Maar als ik wedstrijd heb is er ook altijd een meisje met haar fjord, en die rijden in het Z. Dat ziet er echt stoer uit! Pling

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-03 11:13 



 
Profiel   

Laatst op wedstrijd zag ik een Fjord tussen de paarden rijden met een Rabobank zadeldek. Vond dat toch wel heel knap om te zien! Ze starte dacht ik M2...

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-03 13:01 



 
Profiel   

ik heb geen eigen Fjord maar ik vind het Prachtbeestjus!!!
Dressuur vidn ik ook vooral mooi(met die manen:P )

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-03 09:33 



 
Profiel   

ik rijd onderling met zazou. heb pas men 1e onderlinge wedstrijd gereden (B dus) en heb 168 punten gehaald Haha! gelijk een winstpuntje Haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-03 09:56 



 
Profiel   

Mijn vriendin rijd met een fjorden ruin tussen de paarden in de M1.
En ik moet eerlijk zeggen dat ze dat goed doen want ze rijd de K.W.P.Ners er uit!!
Ze springt,crosst,ment en rijd er marathons mee.
En we hebben hem ook altijd gebruikt als voltigepaard.
Hoezo super veelzijdig. Knipoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-03 00:27 



 
Profiel   

ik rijd dressuur, spring en cross wedstijden met m'n fjordje.
niet echt veel maar af en toe een keer voor de lol.
heb 2 dresuurwedstijden gereden en heb 2 winstpunten
3 spingwedstijden, 3 winstpunten
2 (officiele) crosswedstijden, 1 winspunt.

heb wel meer onderlinge crossen gereden, maar daar krijg je dus geen winstpunten mee Lachen
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-03 16:04 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 23 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen