Keuring Dordrecht

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marcella

Berichten: 36718
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 21:42

Ik ga met Sunhild en als het meezit dan rij ik ook een L-dressuur proef van het stamboek. En ik ben gevraagd om mee te rijden in het showprogramma als die er is. In westernoutfit.

Naisven

Berichten: 1013
Geregistreerd: 22-01-02
Woonplaats: Odijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 16:44

Hoi Denise & Viv, ik ben van de partij met Kjeld, hoor! Ga die dag als het goed is ook nog een L-dressuurproef rijden met hem (helaas is er geen springen)..

Groetjes,
Marieke

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 18:01

helaas pindakaas, ik ben van 's ochtents 8 tot 's avonds 6 ingedeeld achter de kassa.
dus ik ben niet van de partij....
jullie veel suc6 en plezier Lachen

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 15:42

Ik kom iig ook... woon dichtbij dus kan er makkelijk ff heen..

andor

Berichten: 873
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 22:17

Jep daar ben ik dan ook, even mijn pony laten keuren en voor bestgaand rijpaard (winnen we toch niet) hi, hi.

Leetje

Berichten: 1228
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 14:06

andor schreef:
Jep daar ben ik dan ook, even mijn pony laten keuren en voor bestgaand rijpaard (winnen we toch niet) hi, hi.


Hihi nee ik ga je inmaken Koe
Haha nee hoor:P
Ik doe alleen een poging:P
Maar ik ben er ook:D
Met mijn haf merrie

Leetje

Berichten: 1228
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 15:10

Ik heb net mijn programmaboeke binnengkregen, ik moet tegen 2 bokkers, in de keuringsrubriek, volgens mij:

*After Midnight (eig.: M Potter)
*Sheril (eig.:M Bontje)

Wie nog meer:D

En ik moet bij bestgaand ook tegen hun en tegen Andor.
Ben benieuwd:D
Ik verwacht er alleen niet zo veel van, zo super is die van mij niet Tong uitsteken
(van karakter wel, maar daar orrdelen ze niet naar )

Maar ff een vraagje
er staat bij bestgaand dat je dan met een shabrak in de vorm van het zadel moet? Dus het mag geen vierkant shabrak zijn, begrijp ik dat goed?
Die moet ik dan ff lenen:( Ik rijd altijd op wedstrijden enzo met een vierkante...

andor

Berichten: 873
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 15:20

Leetje"]
[quote="andor schreef:
Jep daar ben ik dan ook, even mijn pony laten keuren en voor bestgaand rijpaard (winnen we toch niet) hi, hi.


Hihi nee ik ga je inmaken Koe
Haha nee hoor:P
Ik doe alleen een poging:P
Maar ik ben er ook:D
Met mijn haf merrie
[/quote]

Ja je meent het dat je mij in gaat maken, maare dat is ook niet zo moeilijk denk ik aangezien andor weer keihard zal gaan rennen.
Ik heb ook het boekje gekregen enne daarin staat dat je rustig moet kunnen galoperen. Nou dat gaat dus al niet lukken Haha! .

Ik heb je trouwens in het boekje zien staan. Hi hi tenminste nog iemand die ik ken.

Vinessa

Berichten: 497
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: Rijnwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 21:09

Volgens mij gaan onze knollies ook wel. Ff afwachten of we ze zijn ingeschreven (dat is niet aan mij uitbesteed)

Karinnn

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 08:30

ik moet inderdaad met de keuring tegen leetje en sheril, (doen er trouwens wel heel veel mee in onze groep!!) en met bestgaand ook tegen andor... heb er echt onwijs zin in, en zeg niet dat je niet kan winnen, want zelfs ik heb vorig jaar met mijn race haflinger het bestgaand gewonnen, gewoon lief lachen tegen de jury Haha! nee, gewoon lekker voor jezelf rijden en dan hoor je vanzelf wel of je het goed gedaan heb of niet...! je mag trouwens gewoon een zadelvorm sjabrak rijden!! hoop ook dat het niet zo warm is als vorig jaar, toen was het niet leuk meer zo warm... verder doe ik ook mee met de keuring met m,n veulentje, ben bang dat we weinig kans maken, maar gaan het gewoon proberen...

Leetje

Berichten: 1228
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 12:50

Mary_ann schreef:
ik moet inderdaad met de keuring tegen leetje en sheril, (doen er trouwens wel heel veel mee in onze groep!!) en met bestgaand ook tegen andor... heb er echt onwijs zin in, en zeg niet dat je niet kan winnen, want zelfs ik heb vorig jaar met mijn race haflinger het bestgaand gewonnen, gewoon lief lachen tegen de jury Haha! nee, gewoon lekker voor jezelf rijden en dan hoor je vanzelf wel of je het goed gedaan heb of niet...! je mag trouwens gewoon een zadelvorm sjabrak rijden!! hoop ook dat het niet zo warm is als vorig jaar, toen was het niet leuk meer zo warm... verder doe ik ook mee met de keuring met m,n veulentje, ben bang dat we weinig kans maken, maar gaan het gewoon proberen...


Ik heb er ook onwijs zin in!!
We zitten idd in hele grote groep, dan zal er vast wel een lelijker izjnd an die van mij zodat ik niet als laatste eindig Haha!

Mijn vraag was eigenlijk of je met een vierkant shabrak mag rijden?
Ik begreep uit de tekst uit het boekje dat alleen een zadelvormig shabrak mocht...

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 14:51

Leetje schreef:
Mijn vraag was eigenlijk of je met een vierkant shabrak mag rijden?
Ik begreep uit de tekst uit het boekje dat alleen een zadelvormig shabrak mocht...


nee je mag niet met vierkant, je moet met zadelvormig of zonder...

andor

Berichten: 873
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 15:24

Mary_ann schreef:
ik moet inderdaad met de keuring tegen leetje en sheril, (doen er trouwens wel heel veel mee in onze groep!!) en met bestgaand ook tegen andor... heb er echt onwijs zin in, en zeg niet dat je niet kan winnen, want zelfs ik heb vorig jaar met mijn race haflinger het bestgaand gewonnen, gewoon lief lachen tegen de jury Haha! nee, gewoon lekker voor jezelf rijden en dan hoor je vanzelf wel of je het goed gedaan heb of niet.


Dan is er nog hoop voor mij Haha! Clown Haha! . Is een goeie wat er ook gebeurd altijd blijven lachen.

anhiza

Berichten: 291
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Kruisland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 15:43

ik ga dit jaar lekker als toeschouwer en laat de fjorden thuis!!!
groetjes angela hilde en zaffier

Miran

Berichten: 4453
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 22:49

Leetje schreef:
Ik heb net mijn programmaboeke binnengkregen, ik moet tegen 2 bokkers, in de keuringsrubriek, volgens mij:

*After Midnight (eig.: M Potter)
*Sheril (eig.:M Bontje)

Wie nog meer:D

En ik moet bij bestgaand ook tegen hun en tegen Andor.


Bij bestgaand hoef je niet tegen ons, dan eindigen we toch onderaan, dus rijden doe ik niet.
Verder viel het me ook op hoe groot de groep is, met nog wat bekende namen er tussen ook. Maar ik doe gewoon mee voor mijn lol, en ga er wel vanuit dat we niet helemaal laatste worden.

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 11:04

ik kom misschien ook wel.. ik kijk nog wel even

andor

Berichten: 873
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 20:50

oliebol!!!!!!. Ik ben erachter gekomen dat andor niet helemaal rad loopt. Verdrietig Huilen Huilen Verdrietig Boos! Boos! . Hopelijk is het Zaterdag weer over. Anders kan het nog leuk worden maar niet heus.

Denken jullie dat de jury er problemen mee heeft als je een zadelvormig lichtblauw shabrak onder het zadel doe en een lichtblauwe rijbroek aan doe? Ik heb namelijk geen witte rijbroek en mijn witte shabrak is vierkant.

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 14:26

Voor iedereen die wil komen, de toegang is 4 euro...

ben benieuwd wie er nu precies allemaal komen?
Kunnen we iddd misschien ff meeten Knipoog

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 20:43

Ik kom, samen met spicy

Scylla
Berichten: 1220
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Sliedrecht, t baggerdurp van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 21:36

ik kom, zoals k al eerder had gezegd, maar waarschijnlijk wel smiddags, want sochtends moet k eerstr nog ff werken.... begin k wel vroeg, des te eerder ben k klaar!

Marcella

Berichten: 36718
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 00:03

Ben er vanaf 's ochtend vroeg aanwezig. Dromen