Discriminatie van rassen topics

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Discriminatie van rassen topics

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-03 23:28

Zoals iedereen kan zien wordt er op dit moment gediscrimineerd hier op bokt!
Duidelijk en keer op keer wordt een topic van arabieren gesloten.
Dit alles terwijl andere topics open mogen blijven.
Gaat mij persoonlijk niet om de andere topics hoor,maar keer op keer blijkt dat een topic over arabieren gesloten wordt.
Ik voel hier een lichte vorm van discriminatie.
Bart VB als jij hierop nu eens serieus kan reageren lijkt me dit eens fijn I.P.V elke keer iets af te sluiten als het moeilijk wordt!!!!!!!!!!

Hazzebaz

Berichten: 827
Geregistreerd: 18-05-03
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 23:34

Ik ben het helemaal met je eens, Riccardo... Er zijn topics die meer afwijken dan die van de arabieren, langer zijn dan die van de arabieren, harder zijn dan die van de arabieren, en zo kan ik nog wel ff doorgaan!

Maar Bart...je bent toch een echte vent???? Waarom heb je het lef dan niet om een reactie terug te geven? Eens een keer uit te leggen waarom wij, en al helemaal ons ras...als speelbal gebruikt worden? En te vertellen waarom wij nou altijd gesloten moeten worden...2 topics op 1 dag, en 1 van net een paar uur oud...hoe kan je dan zien of er niet naar jouw zin gesproken wordt??????????

Kortom...ik vind het knap IuIIig van je, en denk dat je vooral niet zo moet ouwehoeren, maar mensen ook hun plezier gunnen, al is het niet de jouwe.....

Sorry hoor, maar misschien is DIT een manier waarop je het begrijpt??????????????????????

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 23:35

Riccardo; het zou echt heel fijn zijn als je een keer goed zou lezen wat ik allemaal geschreven heb op dit forum.

...praat topics worden niet op prijs gesteld, alles in 1 topic gooien is gewoon niet hoe een board als Bokt.nl werkt. Je hebt verschillende forums en in die forums start je 1 topic over 1 vraag/discussie/onderwerp. Niet 1 topic voor een complete categorie van onderwerpen (b.v. arabieren). Dat is de reden dat de vorige ...praat topics naar SC zijn verhuisd en dat is ook de reden dat nieuwe verzameltopics (zoals het topic waar jij het nu over hebt) gesloten worden.

Dat heeft dus helemaal niets te maken met discriminatie, het heeft alles te maken met hoe een forum werkt en een aantal eenvoudiger regels.

Als je bedoeld dat de nieuwe arabierenpraat wel gesloten wordt en een andere ...praat op RP niet dan bied ik hierbij m'n oprechte excuses aan en zou ik graag willen weten welk topic ik over het hoofd heb gezien...

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-03 23:44

Er staan er zat met meer dan 20 reacties!!!!!!!!!!!!111
En dat is iets wat jij niet wou.
Kan daar zelfs een quote van opzoeken hoor.
zoals je ziet zijn de meeste met meer dan 10 antwoorden
kijk dit bedoel ik nou met het niet consequent zijn.
Maar het valt gewoon op.en alhoewel jij het niet wilt toegeven is het voor velen al duidelijk.
Doe gewoon normaal en niet zo uit de hoogte,zie je nou zelf niet dat er voor vele mensen gewoon de sfeer van af is.
Ik moet zeggen dat ik het (en vele anderen) hier echt super naar ons zin hadden.
Maar de veranderingen hebben het er niet leuker en niet makkelijker op gemaakt.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 23:49

Riccardo, ik hoop echt dat je niet denkt dat ik hier op m'n stoeltje zit te gniffelen omdat ik nu weer lekker wat users kan pesten. Ik heb echt wat beters te doen dan dat. Zijn ook niet echt dingen die ik leuk vind, leedvermaak staat erg laag op mijn lijstje met vermakelijke dingen.

Anyway. Ik heb nooit gezegd dat een topic met meer dan 20 antwoorden niet mogen. Ik heb problemen met topics die bedoeld zijn voor wat gechat, die niet over 1 specifiek onderwerp gaan. Iets als:

[RP] [Fjord] Keuring?

Gaat gewoon over Fjordenkeuringen. Zou nogal raar zijn als daar na 20 reacties een slotje op zou komen. Ik weet overigens niet of je al een keer gekeken hebt naar andere forums dan Rassenpraat en Slowchat? Ik denk dat er dan een hoop duidelijk wordt.

Hazzebaz

Berichten: 827
Geregistreerd: 18-05-03
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 23:55

Dan moet je wel toegelaten worden op slowchat..... Verward

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-03 23:58

Ook dit probleem is voor sommige inderdaad nog niet opgelost.
Bart heb een reactie daarover gegeven in de discussie over topics,en nooit antwoord op gekregen

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 00:07

Ik heb het verleggen van de grens van 150 naar 50 voorgelegd in het team maar dat werd niet echt als een goed plan gezien. Die grens blijft dus op 150 posts staan. Is heel jammer voor de betreffende users maar het is niet anders. Nu kunnen er dus 2 dingen gebeuren, blijven melden dat je niet blij bent met de situatie of gewoon topics openen op RP en daar (met hetzelfde clubje) je arabieren (of welk ras dan ook) zaken bepraten zoals dat op alle andere fora gebeurd. En als je dat een tijdje gedaan heb (en misschien ook op wat andere fora op Bokt) kan je binnen de kortste keren gewoon op SC komen (als dat dan nog nodig is).

Excuses dat ik dat 150 naar 50 gebeuren niet eerder gemeld heb, dat is er helemaal bij ingeschoten de afgelopen weken. Ik ben het domweg vergeten te melden Scheve mond

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-03 00:15

Wat dat betreft vind ik dan dat jullie je niet erg het lot aantrekken van de bestaande gebruikers.

beetje jammer hoor

Joske

Berichten: 462
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: Kweetnietmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 00:22

Wat ik een beetje vreemd vind, is dat "onze" moderator Heike niets van zich laat horen.

Ik dacht dat dát de persoon is die over RP gaat, word die gepasseerd of mis ik hier iets Verward

Hazzebaz

Berichten: 827
Geregistreerd: 18-05-03
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 00:25

Laten we hopen dat er nog het een en ander te redden valt hier.........

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 00:45

Riccardo, ik trek me het lot van de users op Bokt wel degelijk aan, die users zijn de enige reden dat Bokt.nl er is. Het is alleen zo dat ik onmogelijk alle 8000 gebruikers blij kan maken en ik kan onmogelijk alle 8000 gebruikers geven wat ze willen. Soms moeten er gewoon keuzes gemaakt worden en die keuzes pakken idd soms vervelend uit voor een aantal users.

Heike gepasseerd? Nee hoor, zie o.a.: [AM] Tijd voor uitleg? Hoe het gaat met mij... . Ik heb met Heike over dit onderwerp gehad en ze denk hetzelfde over dit onderwerp als ik.

ankie1

Berichten: 1067
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Geboren in naarden en aktief in Gooi en omstreken

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 18:25

das nog is een zware taak Bart, beheerder zijn!! die meiden hier zijn wel een beetje pinnig??? niets van aantrekken, bokt=TOP!!!!

Hazzebaz

Berichten: 827
Geregistreerd: 18-05-03
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 20:54

Meiden????????????????

Goh, Jos en Riccardo....zijn jullie zo veranderd??? de laatste keer dat ik jullie zag, waren jullie nog steeds 2 volwassen kerels.... Verward

Ach, zal ik mn verkeerde bril wel ophebben gehad denk ik... Haha!

Joske

Berichten: 462
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: Kweetnietmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 22:03

Hazzebaz schreef:
Meiden????????????????

Goh, Jos en Riccardo....zijn jullie zo veranderd??? de laatste keer dat ik jullie zag, waren jullie nog steeds 2 volwassen kerels.... Verward

Ach, zal ik mn verkeerde bril wel ophebben gehad denk ik... Haha!


Net nog ff getsjekt en alles zat nog op zn plek *LOL* en het formaat is ook nog hetzelfde Vingers aflikken Haha!

ankie1

Berichten: 1067
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Geboren in naarden en aktief in Gooi en omstreken

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 23:08

o vandaar! ik dacht wat moet bart wel niet gedaan hebben na al deze reactie's! maar het zijn MANNEN!!! nu valt het kwartje. kon me al bijna niet voorstellen dat het sterkste geslacht bart zo af zeurden. maar nu begrijp ik het.
alleen ;ALLES ZAT NOG OP ZN PLEK????

Joske

Berichten: 462
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: Kweetnietmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 23:30

ankie1 schreef:
o vandaar! ik dacht wat moet bart wel niet gedaan hebben na al deze reactie's! maar het zijn MANNEN!!! nu valt het kwartje. kon me al bijna niet voorstellen dat het sterkste geslacht bart zo af zeurden. maar nu begrijp ik het.
alleen ;ALLES ZAT NOG OP ZN PLEK????


Okee omdat de naam Jos zowel mannelijk als vrouwelijk gebruikt wordt, kan ik de verwarring begrijpen, maar ik heb nog nooit een meisje gezien die Riccardo heet......

(blond ??? ) Verward

ankie1

Berichten: 1067
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Geboren in naarden en aktief in Gooi en omstreken

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 23:41

nou, hoe weet je nou dat ik blond ben???? en Ricardo kan natuurlijk ook een paarden naam zijn (net zoals ANKY VAN GRUNSVEN!)maar ja ik ben blond dus leg alles wel ff goed uit he? snap je vorige antwoord niet helemaal?? groeten van een heel dom blondje!(blijf vooral in die waan....)

Joske

Berichten: 462
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: Kweetnietmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 23:49

Wist niet dat Anky van Grunsven een paardennaam was.

Bedankt voor de uitleg Haha!

Snap ie het nou ??

ankie1

Berichten: 1067
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Geboren in naarden en aktief in Gooi en omstreken

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 23:51

nee blond...... anky van grunsven staat in jou profiel!!! hoe kan dat dan als man zijnde??? ik zal wel echt blond zijn?.... we gaan alleen geloof ik wel erg off topice...of hoe je dat schrijft.

Joske

Berichten: 462
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: Kweetnietmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 00:27

bedankt voor de tip Haha!

off-topic mag, zolang Bart zich hier niet aan stoort Haha!

Groetjes Jos ( bruin niet blond Knipoog )

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 13:20

Hazzebaz schreef:
Meiden????????????????

Goh, Jos en Riccardo....zijn jullie zo veranderd??? de laatste keer dat ik jullie zag, waren jullie nog steeds 2 volwassen kerels.... Verward

Ach, zal ik mn verkeerde bril wel ophebben gehad denk ik... Haha!

Ach,
Ik kijk ook niet altijd in de profielen en het zou toch de naam van zijn paard/pony of misschien verzorgpony kunnen zijn.
Volgens zijn profiel zou bijv. Riccardo in de 30 zijn en tja, dat had ik hem ook niet gegeven als ik alleen naar dit topic had gekeken. Solly Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 13:26

Hazzebaz schreef:
Goh, Jos en Riccardo....zijn jullie zo veranderd??? de laatste keer dat ik jullie zag, waren jullie nog steeds 2 volwassen kerels.... Verward


Gaan jullie je dan ook nog zo gedragen?

ankie1

Berichten: 1067
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Geboren in naarden en aktief in Gooi en omstreken

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 16:35

das een goeie ilindra! GIRLPOWER noemen wij dat! kom maar op we kunnen jullie hebben lusten jullie rauw!!!!!!

Joske

Berichten: 462
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: Kweetnietmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 18:35

Oh jee Verward

Nu wordt Joske bang van al die "meiden"

Not !!!!!! Haha!

Girlpower Misselijk