Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 3 [ 75 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Discriminatie van rassen topics

 
Profiel   

Ieder toch zijn eigen ras "wij willen het graag over arabieren hebben! Als jullie het over een ander ras willen hebben maak je daar toch ook een topic over??!!!! doe is niet zo moeilijk Verward:?:?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-03 18:04 



 
Profiel   

he Joske, weet je zeker dat je niet bang bent??? ik zou wel voorzichtig zijn hoor..... bibberrrr GIRLPOWER kan heel heftig zijn.....

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-03 20:57 



 
Profiel   

Gatverdamme.. in plaats van een beetje dankbaarheid voor Bart dat hij zo vriendelijk is een forum op te zetten en te onderhouden wordt hij hier compleet afgezeken, waar hij verdomme nog op in gaat ook!

Je zou het 'probleem' ook subtiel bij hem aan kunnen kaarten, maar die gedachte is waarschijnlijk niet eens bij jullie opgekomen..

Ik hoop echt dat jullie snel een forum vinden waar 30 jarige mannen zich als gepikeerde kleuters kunnen gedragen


Laatst bijgewerkt door batje op 04-07-03 21:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-03 21:11 



 
Profiel   

zo die zit! helemaal gelijk!!!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-03 21:12 



 
Profiel   

sluit me helemaal bij batje aan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-03 21:14 



 
Profiel   

horseless schreef
_/-\o_ sluit me helemaal bij batje aan!


ik sluit me ook aan! Vind dat jullie je wel een beetje schandalig gedragen! Kan wel ietwat vriendelijk, toch Verward

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-03 21:18 



 
Profiel   

Ik vind het nou ook allemaal een beetje vergaand. Een forumregel is nou eenmaal -duidelijke structuur->duidelijke topics->duidelijke antwoorden. Nerd
Alles in 1 hetzelfde mega-grote topic smijten is dus behoorlijk gebruiksonvriendelijk.
Als er uiteindelijk dan toch zonodig een "rassen"topic moet zijn is het misschien handiger om dan je eigen forum op te starten met je club en daar dan een heel groot rassenpraat topic te plaatsen. Clown
Het is "jammer" (niet voor mij) maar dit is nou een "algemeen" forum waar àlles aan bod komt. Wil je je eigen plekje dan doe je dat optewel achter de schermen, subtiel ervoor of op je eigen forum.

Anderzijds zou ik het wel in een bepaalde mate HEBBEN kunnen vinden. Zolang alle discussies duidelijk opgesplitst worden (iets over keuringen plaats je in een keuringen topic en iets over stokmaten doe je in stokmaten, ik zeg maar wat Haha!)
Vanaf de moment zulke dingen in 1 groot mega-topic staan verliest het topic zijn totale waarde en word het terecht naar slowchat gestuurd.
Dat zou ik ook doen met die macht, anders was ik geen forum begonnen maar een chatbox Extreme duivel
(->Bok.nl dé chatbox<- (gaat snel registreren Clown ) )

Ik geloof dat er al wel geprobeerd is om eerder genoemde zaken gescheiden te houden, maar volgens mij is het tot hiertoe al iedere keer uitgedraaid op een fiasco.

Wat dat betreft lijkt het me dus beter om dit gewoon af te schaffen. Je hebt je topic op slowchat, 150 berichtjes zijn echt wel snel gehaald, en je kan daar zoals het hier altijd al ging, chatten op een forum.
Maar eigenlijk hoort het ook dààr geeneens thuis.

Vergelijk dit een beetje met "verslag van de Dag" waar 1 groot topic op stond waar iedereen iets in zou vertellen en antwoorden over wat er die dag is gebeurt.
Vertel mij dan maar eens waar de structuur zit. Clown
En kom dan niet af "ja maar alles over dit "ras" staat allemaal in dit topic" want dat klinkt even slecht als zeggen "ja maar alles wat iedere bokker ooit al is overkomen zie je in het grote "Verslag van de dag-topic" Tong uitsteken

Dat pik je toch ook niet? Schijnheilig

En daarom ben ik het met Bart eens. Bokt is een forum, géén CHATBOX
Ik vind die slowchat al een enorme toegift. En daar kan iedereen met alles terecht ... om dat nou ook nog eens op te splitsen Gaaaap
Arme Bart dan .... Ach gut

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-03 21:59 



 
Profiel   

Sjuimpje
Citaat
Ach,
Ik kijk ook niet altijd in de profielen en het zou toch de naam van zijn paard/pony of misschien verzorgpony kunnen zijn.
Volgens zijn profiel zou bijv. Riccardo in de 30 zijn en tja, dat had ik hem ook niet gegeven als ik alleen naar dit topic had gekeken. Solly Ach gut


Had ik jouw wat gevraagd,dacht het niet.
Lijkt me trouwens niet verstandig om deze actie's van jouw zo neer te zetten hier.
Laat mij lekker effe buiten je kinderlijke discussie met Joske.
Maar inderdaad staat 30 en gedraag me veeeeeeel jonger.
Jammer dat sjuimpje 24 is maar zich al gedraagt als een oud wijf van 45.
Beetje jammer hoor.
Laat mij dan maar lekker kinderlijk zijn.
Maar zoals ik al zei wees verstandig en reageer niet zomaar in een bericht met mijn naam als ik jouw niets heb gezegd en ook niet op jouw heb gereageerd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-03 22:38 



 
Profiel   

Ilindra"]
[quote="Hazzebaz schreef
Goh, Jos en Riccardo....zijn jullie zo veranderd??? de laatste keer dat ik jullie zag, waren jullie nog steeds 2 volwassen kerels.... Verward


Gaan jullie je dan ook nog zo gedragen?
[/quote]

Dacht niet dat ik aan jouw een verklaring of wat schuldig bent (of wel).

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-03 22:40 



 
Profiel   

Hee Riccardo....kheb weer een arabtopic geopend hoor!!! Doe je mee? De arabs kunnen wel wat verdediging gebruiken daaro Knipoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-03 22:40 



 
Profiel   

ankie1 schreef
das een goeie ilindra! GIRLPOWER noemen wij dat! kom maar op we kunnen jullie hebben lusten jullie rauw!!!!!!


23 jaar ?????? weet je het zeker of heeft iemand je dat voorgezegd omdat je zelf je geboortedatum niet kan lezen.

Denk serieus dat je 10 jaar te veel er bij hebt gezet in je profiel

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-03 22:43 



 
Profiel   

Beste Riccardo,
als je niet wil dat 'Jan en Alleman' (In dit geval dus Sjuim) op jou berichtjes reageren heb je weinig op een forum te zoeken.
Je bent hier op een forum om deel uit te maken van een grote groep paardenliefhebbers, als je liever alleen met Arabierenliefhebbers je sores deelt heb je hier gewoon niets te zoeken. En nee, ook niet op Jeugdhonk , al gedraag je je nog zo kinderlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-03 22:47 



 
Profiel   

Hee zullen we even on topic blijven en niet zo persoonlijk worden met z'n allen???? Doe dat maar via PB.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-03 22:50 



 
Profiel   

batje schreef
Gatverdamme.. in plaats van een beetje dankbaarheid voor Bart dat hij zo vriendelijk is een forum op te zetten en te onderhouden wordt hij hier compleet afgezeken, waar hij verdomme nog op in gaat ook!

Je zou het 'probleem' ook subtiel bij hem aan kunnen kaarten, maar die gedachte is waarschijnlijk niet eens bij jullie opgekomen..

Ik hoop echt dat jullie snel een forum vinden waar 30 jarige mannen zich als gepikeerde kleuters kunnen gedragen


Subtiel is al lang geweest als je het een beetje gevolgd hebt.
of hebbie 10 jaar vastgezeten of zo.
Luistert eens,als jij het hier niet mee eens bent en jij er van baalt van die reacties.
Waarom lees je het dan en reageer je dan.
Discussie is een discussie.
Maar jouw reactie slaat pas nergens op en geeft duidelijk aan dat je bij de clan hoort.
ben nou eenmaal niet zo snel tevreden en dat domme geklets van jouw irriteerd me mateloos.
Maar als je je geroepen vindt om hier ook nog eens op een zeer kinderlijke manier op te antwoorden ga je gang hoor.
Je eerste indruk heb je hier toch allang gemaakt dus blijf je gerust zo kinderlijk gedragen met die onzinnige reacties van je.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-03 22:51 



 
Profiel   

batje schreef
Gatverdamme.. in plaats van een beetje dankbaarheid voor Bart dat hij zo vriendelijk is een forum op te zetten en te onderhouden wordt hij hier compleet afgezeken, waar hij verdomme nog op in gaat ook!

Je zou het 'probleem' ook subtiel bij hem aan kunnen kaarten, maar die gedachte is waarschijnlijk niet eens bij jullie opgekomen..

Ik hoop echt dat jullie snel een forum vinden waar 30 jarige mannen zich als gepikeerde kleuters kunnen gedragen


Ik zou hier op kunnen reageren, maar de laatste keer dat ik dat deed kreeg ik een waarschuwing van jullie grote vriend, dus verzin de emoticon er zelf maar bij dames, (zou dat lukken ?? )

En Riccardo, aan jou heb ik tenminste nog wat

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-03 23:25 



 
Profiel   

ankie1 schreef
he Joske, weet je zeker dat je niet bang bent??? ik zou wel voorzichtig zijn hoor..... bibberrrr GIRLPOWER kan heel heftig zijn.....


Ach gut Ach gut Ach gut Ik ben verliefd Ach gut Ach gut Ach gut

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-03 23:45 



 
Profiel   

Stellletje kinderachtige etters!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-03 23:45 



 
Profiel   

obseesion moet ik die pb die ik van jouw kreeg hier ook posten????
je zegt het maar hoor

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-03 23:49 



 
Profiel   

riccardo schreef
obseesion moet ik die pb die ik van jouw kreeg hier ook posten????
je zegt het maar hoor


Doe maar joh, stoere vent.
Plaats dan ook ff die pb's die jij aan Steef stuurde.
Gaaaap

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-03 23:54 



 
Profiel   

kan hij zelf ook wel

Denk ik????

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-03 23:56 



 
Profiel   

Zegt allemaal genoeg over hoe meneer in elkaar zit.

33 jaar en nog steeds denken als iemand van 13....

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-03 23:56 



 
Profiel   

riccardo schreef
kan hij zelf ook wel

Denk ik????


Kunnen , tuurlijk, maar het mag niet, staat in de boktregels, ga die eens lezen zou ik zeggen.
Spreken we elkaar morgenavond weer????

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-03 23:58 



 
Profiel   

denk het niet ,heb jouw niet veel te vertellen denk ik(weet wel zeker)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-03 23:59 



 
Profiel   

riccardo schreef
denk het niet ,heb jouw niet veel te vertellen denk ik(weet wel zeker)


Hmmm vind het toch heel wat als iemand me kwpnrat uit het riool noemt....

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-03 00:00 



 
Profiel   

Goh, Riccardo... 33 was het toch? Soms lijkt het me alsof zwijgen toch net wat volwassener overkomt...
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-03 00:02 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 3 [ 75 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen