Gezocht.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hilda
Berichten: 113
Geregistreerd: 17-07-03

Gezocht.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-03 12:50

Ik zoek degene die mijn verzorgpaard zadelmak heeft gemaakt.
Het gaat om Teatske van de Leidijk. Een friese 5 jarige merrie.
Ze komt uit Friesland.
Ken je degene vraag haar dan mij te mailen.
Alvast bedankt.

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 01:26

misschien kun je iets meer informatie geven, schofthoogte, hoe langz e waar heeft getsaan enz dat maakt het zoeken denk ik wat makkelijker Lachen
succes met zoeken!

Hilda
Berichten: 113
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-03 09:20

EHt gaat om een friesche merrie. Maar dat lijkt me gezien de naam van haar ook wel duidelijk.

Bella

Berichten: 4051
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Wanneperveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 11:32

Hilda schreef:
EHt gaat om een friesche merrie. Maar dat lijkt me gezien de naam van haar ook wel duidelijk.


Kan niet zeggen dat ik naar aanleiding van het fries zijn kan afleiden wat de stokmaat is en waar ze eventueel en hoe lang gestaan heeft, sorry, kan wezen dat het aan mij ligt!??

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 13:34

Bella"]
[quote="Hilda schreef:
EHt gaat om een friesche merrie. Maar dat lijkt me gezien de naam van haar ook wel duidelijk.


Kan niet zeggen dat ik naar aanleiding van het fries zijn kan afleiden wat de stokmaat is en waar ze eventueel en hoe lang gestaan heeft, sorry, kan wezen dat het aan mij ligt!??
[/quote]

neej ligt niet aan jou ik snap er zo ook niet veel van *LOL*

Hilda
Berichten: 113
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-03 09:10

Als ik wist waar ze had gestaan en hoelang dan had ik geen bericht hier hoeven plaatsen. Omdat ze nog maar vijf is kan de stokmaat destijds verschild hebben van welke stokmaat ze nu heeft. Zoals er ook al staat komt ze uit Friesland. Behalve dit kan ik nog zeggen dat ze in februari 2002 een merrieveulen van de Hengst Heinse heeft gekregen en dat ze daarna weer drachtig is gemaakt van Heinse.
Als je geen informatie over haar hebt denk ik dat het niet zinvol is om nog te reageren.