Leuke chetlanders.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 21:07

Jessie88"]
[quote="Yaar schreef:
Tess en Novalee worden niet verkocht Lachen
Ze blijven gelukkig, mijn moeder gaat het mesten enzo en de rest doen en dan hoef ik alleen nog verzorging en beweging te doen.


Wauw fantastisch Yara!!! Ik las gister dat je ze weg wou doen... dat lijkt me echt vreselijk! Ik doe Koos ook noooooit weg *denk ik*.... maar red je het zo wel met school enzo? Waar staan ze eigenlijk... moet je eerst nog een eind fietsen voordat je er bent?
[/quote]

Nee ze staan gelukkig thuis, maar ik fiets wel ong. 20 km op een dag naar school... pokkeiend Haha!

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 21:11

Marieke_456"]
[quote="Elke schreef:
Ik heb ook eens een keer iets raars meegemaakt, dat was z'n hond en die hond dacht dat Corretje ook een hond was Verward *LOL* Dus die hond allemaal gek doen en blaffen, en dan staat corretje er echt zo bij te kijken van: Hallo ?! waar maak je je druk om, blijf toch lekker stil staan.


Ook heel herkenbaar Haha! Vaak gaan loslopende honden achter timon aan en dan gaat timon altijd trappen en dan geven ze mij de schult. Tsja wie houd z'n hond nou niet bij zich Schijnheilig

Owja en je andere quote: Voor Lobke, ik denk dat je een betere band met cor hebt lijkt mij?? Lachen
[/quote]

Ja, dat krijg ik ook vaak zat te horen:'Goh hou die pony is bij je, dadelijk trapt hij mijn hond nog eens! Waarop ik zeg: Ja hallo, je hebt niet voor niks hondentrainingen, en ze hebben ook nog de riem uitgevonden

En met Cor heb ik inderdaad een betere band alleen ik kan het niet uit mijn hoofd zetten dat Lobke er zo uit ziet Scheve mond Ik hoop binnenkort echt foto's te maken Ik weet niet of je die foto van die super dikke fjord kent die ooit op vbokt heeft gestaan? zo iets kun je je ook voorstellen bij lobke Scheve mond
En zei kan ook maar 2 x in de week, dus kan ik er ook maar 2 x in deweek naartoe.


En weet je al of je het dekentje koopt?! Schijnheilig


En wat fijn Yaar dat ze thuis staan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 21:13

Yep.. zeker fijn.

Elke, is het niet een idee om gewoon Cor te blijven doen en 1 keertje in de week naar Lobke te gaan? Ik ben echt benieuwd naar de foto's!
Hoe oud is Lobke eigenlijk en hoe hoog? Lachen

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 21:19

heyy
hebben jullie shetjes ook zo'n speknek Tong uitsteken

Afbeelding

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 21:23

Wow wenny! *LOL* maar dat is in de winter ofniet? Tong uitsteken Koos heeft wel een mooie hengstenbouw... met een lekkere nek, maar dan niet heel dik ofzo, maar gewoon lekker stevig Haha!

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 21:29

nou ik zal ff zoeken voor een zomer nek Tong uitsteken

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 21:30

Afbeelding

dit is zomers niet zo heel veel verschil volgens mij

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 21:43

Eemh Lobke is 7 jaar jong, en nog groen. OP de linkerhand longeren gaat nog wel, maar de andere hand En ze is echt mega dik! Dat is ook de reden dat ik haar zo graag wou verzorgen Ach gut

En corretje een dikke nek? Je kunt beter zeggen een dikke kont Haha! Tong uitsteken
Afbeelding

Die persoon die erbij staat is trouwens mijn zus Schijnheilig Haha!
En Yaar, een of 2 pagina's terug staat een foto van lobke Lachen

spoekie

Berichten: 2406
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 21:56

kijk maar in mn profiel voor foto`s van Evelien....mijn verzorgshetje (en een echt schatje!!)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 07:29

Nah, Tess haar speknek valt nog wel mee hoor Haha!
Ik was gister even haar hoefjes aan het doen, en dan staat ze gewoon los, begint ze een beetje tegen mijn kont aan te schuren met haar hoofd *LOL*

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 17:18

haha, lekker kontje heeft Cor zeg Tong uitsteken
Yaar: heel herkenbaar is dat *LOL* Koos schuurt ook best vaak tegen mij aan als hij jeuk heeft ofzo... en meestal laat ik het wel toe (alleen bij Koos, de andere paardjes mogen niet schuren tegen mij), maar hij maakt wel eens wat misbruik van zijn schuur-recht, dus ik ga hem de komende tijd weer eens consequent wat manieren bijbrengen ~~}> *vanaf nu ben ik geen schuurpaal meer dus Haha! *

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 17:53

Jessie88 schreef:
haha, lekker kontje heeft Cor zeg Tong uitsteken
Yaar: heel herkenbaar is dat *LOL* Koos schuurt ook best vaak tegen mij aan als hij jeuk heeft ofzo... en meestal laat ik het wel toe (alleen bij Koos, de andere paardjes mogen niet schuren tegen mij), maar hij maakt wel eens wat misbruik van zijn schuur-recht, dus ik ga hem de komende tijd weer eens consequent wat manieren bijbrengen ~~}> *vanaf nu ben ik geen schuurpaal meer dus Haha! *


Haha... bij mij schuurt alleen tess, noofje durft dat niet eens, schijtluis Haha!
Wie heeft er trouwens nog wat leuks gemaakt?
Ik niet echt vandaag met Tess en Novalee, alleen we gaan vanavond even wandelen Lovers

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 18:05

Ik ben vandaag nog niet bij de paardjes geweest, maar ik ga zo over een half uurtje. Eerst ff op Fraeva rijden en daarna ga ik iets met Koos doen Lovers Ik denk dat ik hem ff lekker laat rennen en springen in de bak dat vindt ie geweldig, gaat ie zich helemaal uitsloven met zijn staart recht omhoog *LOL*
Yaar: Ga je dan in je eentje met 2 paardjes wandelen? dat lijkt me een leuk gezicht! Met 2 van die kleine ukjes achter je aan hobbelen Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 19:53

Jessie: Nee alleen met Tess, Novalee heeft axatie dus dat is echt gewoon sneu om te zien hoe ze loopt. Als je zoekt met de zoekmachine van bokt op het woord axatie lees je er meer over Lachen

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 20:34

Zullen we er aub geen slowchat van maken en 1 onderwerp per topic behandelen? Thanks Haha!