Leuke chetlanders.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 21:44

Ik heb het inderdaad een beetje druk, maar ii heb het er graag voor over om Lobke *die verzorgshet erbij te doen* omdat ze gewoon vreselijk dik is, en het anders slecht met haar af zal lopen vrees ik... Scheve mond
Die pony heeft echt der beweging nodig Ach gut *binnekort foto's*

En het is natuurlijk ook wel een voordeel, dat amy meestal op marko rijd, dus ii tijd voor cor heb, en als ik klaar ben met cor kan ik altijd nog even op marko. + dat als ik vanaf de stal waar marko en cor staan, een eindje doorfiets, ben ik al bij lobke. Dat ligt allemaal in een richting Lachen


IK hoop dat het zo wel een beetje duidelijk is Lachen

En Jessy, kun jij ook tólten op je ijslanders? Tong uitsteken

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 21:46

turbotinker schreef:
ja goeie vraag........ik steek liever al mijn tijd in duuk dan in tien andere knolltjes...


Je zult vast van gedachten veranderen, als je een verwaarloosde pony tegenkomt die jij mag verzorgen, want zou je doen die pony verzorgen of alleen je eigen pony doen ?

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 22:22

Elke schreef:
Ik heb het inderdaad een beetje druk, maar ii heb het er graag voor over om Lobke *die verzorgshet erbij te doen* omdat ze gewoon vreselijk dik is, en het anders slecht met haar af zal lopen vrees ik... Scheve mond
Die pony heeft echt der beweging nodig Ach gut *binnekort foto's*

En het is natuurlijk ook wel een voordeel, dat amy meestal op marko rijd, dus ii tijd voor cor heb, en als ik klaar ben met cor kan ik altijd nog even op marko. + dat als ik vanaf de stal waar marko en cor staan, een eindje doorfiets, ben ik al bij lobke. Dat ligt allemaal in een richting Lachen


IK hoop dat het zo wel een beetje duidelijk is Lachen

En Jessy, kun jij ook tólten op je ijslanders? Tong uitsteken


Je hebt idd groot gelijk Elke! Lobke heeft de verzorging nu hard nodig En jaa, ik kan ook tölten op Fraeva (ook op hrannar, maar hij heeft wel moeite met de tölt) Knipoog Ze is een natuurtölter, dus tölt liever dan dat ze draaft... als je een keertje hier op bezoek komt, moet je haar ook zeker uitproberen Ik heb net foto's geplaatst van Hran, Frae en Koozie Haha! *geen zin om de link op te zoeken Tong uitsteken *

Marieke, ik heb eindelijk een foto van het zomerdekentje gemaakt!
Afbeelding
Maar zoals je ziet, is Koos er dus een beetje te groot voor *LOL* Koos is nu ong. 88 cm, dus ik weet wel bijna zeker dat Timon hem wel past

Groetjes Jessie

Marieke: Ik voeg je wel toe op msn Haha!

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 22:25


Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 22:27

Ik heb de foto's al gezien En mijn reactie staat er ook al Tong uitsteken En wat staat Koos Schattig op de foto's Lovers

Wauw, mag ik echt een keer tolten op Freava.. Wow! ? Lijkt me echt super om te doen! Ben wel reuze benieuwd hoe dat nou in het echt is Haha!

En dat dekentje zit idd een beetje strak bij Koos *LOL* Nou maar hopen, dat timo...eehm Timon Haha! hem wel past Haha!

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 22:28

Aaah, Berdientje is echt een leukerd! Schattig koppie Lovers

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 22:31

Elke schreef:
Ik heb de foto's al gezien En mijn reactie staat er ook al Tong uitsteken En wat staat Koos Schattig op de foto's Lovers

Wauw, mag ik echt een keer tolten op Freava.. Wow! ? Lijkt me echt super om te doen! Ben wel reuze benieuwd hoe dat nou in het echt is Haha!

En dat dekentje zit idd een beetje strak bij Koos *LOL* Nou maar hopen, dat timo...eehm Timon Haha! hem wel past Haha!


hahaha, wéér je berichtje net iets te laat gelezen Tong uitsteken
Tuurlijk mag je Fraeva een keertje uitproberen! Hartstikke leuk om voor de eerste keer te tölten!
Dat dekentje zat idd heeeel strak, z'n oren gingen er letterlijk spontaan op achteruit *LOL* Maar ff voor de foto moet ie het maar overleven! Ik hoop echt dat onze TimoN die deken past... dat ziet er dan zo lief uit! Lovers

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 22:48

Jessie88 schreef:
Tuurlijk mag je Fraeva een keertje uitproberen! Hartstikke leuk om voor de eerste keer te tölten!

*is helmaal gelukkig* wat zal ik vanavond goed slapen Haha!

*proest* was dit trouwens niet een shetlander topic >;) Tong uitsteken Schijnheilig
Iemand anders op bokt had trouwens ook nog een dekentje te koop, dat staat bij eenmaal andermaal, zal zo meteen eventjes de url hier neerzetten Tong uitsteken

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 22:50

Jaaa, whoei *zoekt snel ff de Url op, want Jessie is dekentjesverslaafd* Haha!

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 17:27

Heeft nog steeds geen zin gehad om ze te zoekne Tong uitsteken
Maar het topic was in iedergeval van Yaar, enm dan was er nog een topic, maar ik weet niet van wie.

En je kunt je dekentjes ook zelf maken lekker goedkoop Tong uitsteken Ik ben nu ook momenteel bezig om mijn moeder over te halen om een zweet dekentje voor cor te maken Tong uitsteken

Hebben jullie trouwens al iets gedaan met je shetlander ..?! Cor heeft vandaag een dag vrij, Omdat ik moet trainen en omdat hij gisteren zo lief was Ach gut Lovers

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 17:34

Koos heeft vandaag geen vrij Tong uitsteken Zometeen mag hij zich ff lekker uitsloven aan de longeerlijn... óf ik ga ff met hem fietsen = ook altijd leuk Haha!
Ik heb de advertentie zien staan, maar ik heb al een zweetdeken Haha! Ik ben nou op zoek naar een leuke, goedkope regendeken en een vliegendeken in shetmaat Haha!
Ik heb een tijdje geleden (vóórdat ik de zweetdeken had) een zweetdeken voor Koos gemaakt *LOL* 't stond hem echt stoer Tong uitsteken

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 17:44

Whaha, en paste het zelfgemaakte dekentje goed ? Tong uitsteken

En iik ben ooit een keer alleen met cor wezen fietsen, maar dat was niet zo'n succes... Hij ging veel harder dan ik wou, en toen kwam er ook nog een tractor langs ons gescheurd Boos! dus cor ging alleen maar harder, en daar zat ik dan op mijn fiets, een hand aan het stuur en in mijn andere hand had ik cor vast.

Tuurlijk kan dit nooit lang goed gaan, dus voordat ik het wist stuurde ik opeens naar links, en toen heb ik half hangend met een fiets tussen mijn benen nog een stukje doorgereden, omdat ik cor nog vast had. Dus ik heb cor los gelaten, en inmiddels was heel mijn been kapot, fietst kepo, broek kapot. En zag ik corretje wegrennen, ik weer op mijn fiets rustig acter corretje aan en gelukkig is het me toch nog gelukt om hem te pakken, maar ik fiets dus nooit meer met Cor Lachen

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 18:51

Jaa dat dekentje paste super, maar ik had geen fatsoenlijke borstsluiting Scheve mond Toen werd het toch maar tijd voor een échte deken Haha!

Het fietsen met Koos gaat altijd heel goed! Ik doe dan zijn hoofdstel om (met stangbitje Tong uitsteken Knipoog) en heb een extra lange lijn, zodat áls er iets gebeurd ik hem nog altijd vast heb. Hij luisterd verder ook heel goed en gaat meteen langzamer als ik 'HO' zeg... volgens mij heeft hij wel heel goed door dat hij dat soort geintjes niet kan flikken bij mij, maar zodra iemand anders hem vast heeft, probeert hij er altijd tussenuit te sneaken *LOL*

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 20:33

Ja, dat is wel fijn dat hij zo goed naar je stem luisterd Maar cor begint mij ook steeds beter te kennen }> Haha! Maar we doen het tegenwoordig anders Tong uitsteken Ik laat mijn broertje of mijn zus fietsen, ik ga achterop en corretje rent mee Haha! Tong uitsteken Mocht hij er dan vandoor willen gaan, of hij reageert niet op mijn stem/touw dan spring ik van de fiets af en laat ik hem als nog langzamer gaan Haha!

Wat ik tegenwoordig ook doe, trimmen met cor door het bos Haha! Vind ie ook super Party!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 20:39

Tess en Novalee worden niet verkocht Lachen
Ze blijven gelukkig, mijn moeder gaat het mesten enzo en de rest doen en dan hoef ik alleen nog verzorging en beweging te doen.

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 20:41

Elke schreef:
Ja, dat is wel fijn dat hij zo goed naar je stem luisterd Maar cor begint mij ook steeds beter te kennen }> Haha! Maar we doen het tegenwoordig anders Tong uitsteken Ik laat mijn broertje of mijn zus fietsen, ik ga achterop en corretje rent mee Haha! Tong uitsteken Mocht hij er dan vandoor willen gaan, of hij reageert niet op mijn stem/touw dan spring ik van de fiets af en laat ik hem als nog langzamer gaan Haha!

Wat ik tegenwoordig ook doe, trimmen met cor door het bos Haha! Vind ie ook super Party!!


Dat idd ook een goeie oplossing! En is ie dan wel lief? Schijnheilig Trimmen in het bos is een fantastisch idee joh Ga ik ook doen! Ren je dan ook echt in sportkleding enzo? Tong uitsteken Iedereen kijken...hahaha, dat is altijd zo grappig: Als ik ga wandelen met Koos, dan kom ik altijd wel mensen tegen met de 'O-zo-orginele' opmerking: "haha, wat een leuke hond heb je" of "haha, ben je je hond aan het uitlaten"...... gggrrrrrr haha Tong uitsteken Hebben jullie dat nooit? Soms wel leuk, maar vaak heb ik zoiets van: 'doorlopen!!!' *LOL*
Laatst bijgewerkt door Jessie88 op 17-09-03 20:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 20:43

Yaar schreef:
Tess en Novalee worden niet verkocht Lachen
Ze blijven gelukkig, mijn moeder gaat het mesten enzo en de rest doen en dan hoef ik alleen nog verzorging en beweging te doen.


Wauw fantastisch Yara!!! Ik las gister dat je ze weg wou doen... dat lijkt me echt vreselijk! Ik doe Koos ook noooooit weg *denk ik*.... maar red je het zo wel met school enzo? Waar staan ze eigenlijk... moet je eerst nog een eind fietsen voordat je er bent?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 20:44

Ja, ik had het daarnet ook, was even met o zo schattige Tessje door het dorp een aan het lopen. Krijg je het weer hoor 'Goh, wat heb jij een grote hond'. Of 'Heb je thuis niet genoeg ruimte?' of 'Moet je er niet opzitten?'

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 20:54

Jessie88"]
[quote="Elke schreef:
Ik heb het inderdaad een beetje druk, maar ii heb het er graag voor over om Lobke *die verzorgshet erbij te doen* omdat ze gewoon vreselijk dik is, en het anders slecht met haar af zal lopen vrees ik... Scheve mond
Die pony heeft echt der beweging nodig Ach gut *binnekort foto's*

En het is natuurlijk ook wel een voordeel, dat amy meestal op marko rijd, dus ii tijd voor cor heb, en als ik klaar ben met cor kan ik altijd nog even op marko. + dat als ik vanaf de stal waar marko en cor staan, een eindje doorfiets, ben ik al bij lobke. Dat ligt allemaal in een richting Lachen


IK hoop dat het zo wel een beetje duidelijk is Lachen

En Jessy, kun jij ook tólten op je ijslanders? Tong uitsteken


Je hebt idd groot gelijk Elke! Lobke heeft de verzorging nu hard nodig En jaa, ik kan ook tölten op Fraeva (ook op hrannar, maar hij heeft wel moeite met de tölt) Knipoog Ze is een natuurtölter, dus tölt liever dan dat ze draaft... als je een keertje hier op bezoek komt, moet je haar ook zeker uitproberen Ik heb net foto's geplaatst van Hran, Frae en Koozie Haha! *geen zin om de link op te zoeken Tong uitsteken *

Marieke, ik heb eindelijk een foto van het zomerdekentje gemaakt!
Afbeelding
Maar zoals je ziet, is Koos er dus een beetje te groot voor *LOL* Koos is nu ong. 88 cm, dus ik weet wel bijna zeker dat Timon hem wel past

Groetjes Jessie

Marieke: Ik voeg je wel toe op msn Haha!
[/quote]

Waarom reageren jullie zo veel, ik kan het amper bijbenen Scheve mond

Elke ik snap het wel eens beetje, maar ik als (nog steeds) verzorgster van harrie (zwartbonte-hengst), ik moet hem eigenlijk ook zijn buikje eraf trainen, hij is veelste dik voor zo'n mooie hengst, maar ik heb er onmogelijk tijd voor! Als ik jou was (maar ik ben niet jouw Haha!) zal ik er een ander verzorgstertje voor zoeken maar ja, laat mij maar zeuren Tong uitsteken

Wow! Jessie!! Pling *ik word spontaan verlieft op je dekentje! WAUWWWWWW Pling Echt gaaf!! Ik denk dat tim hem wel past Schijnheilig
Hoe kom je eigenlijk aan het dekentje?
Enneh, waarneer komen jullie nou? Aan komend weekend?
*Jessie wil je me ff toevoegen op msn?*

Met Tim gaat alles wel lekker, het gaat zo z'n gangetje. Ik was met Tim naar lianne (bonney4eveer) haar paardjes, hij dacht écht dat ie weer hengst was Schijnheilig

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 20:54

Ja, ik doe mijn sportbroek dan aan want er zijn gelukkig wel meer mensen die daar trimmen & fietsen in de bossen, dus ik ben gelukkig niet de enigst Tong uitsteken Maar ik ben wel de enigste met een rennende haarbal langs me Tong uitsteken

Ik heb ook eens een keer iets raars meegemaakt, dat was z'n hond en die hond dacht dat Corretje ook een hond was Verward *LOL* Dus die hond allemaal gek doen en blaffen, en dan staat corretje er echt zo bij te kijken van: Hallo ?! waar maak je je druk om, blijf toch lekker stil staan.

En wat stoer dat je ze toch houdt Yaar! En wat ga je met je spullen doen die je te koop hebt gezet?

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 20:56

Yaar schreef:
Ja, ik had het daarnet ook, was even met o zo schattige Tessje door het dorp een aan het lopen. Krijg je het weer hoor 'Goh, wat heb jij een grote hond'. Of 'Heb je thuis niet genoeg ruimte?' of 'Moet je er niet opzitten?'


Hartelijk gefeliciteerd Haha! Ik ben écht blij!! Pling
Ja dat had ik gister ook; "Goh wat heeft jou hond een lange staart zeg".
Mireille (lovebonney, hoorde ik in de verte zeggen): "Ow ik dacht écht dat eht een hond was! "

ha-ha-ha, nou niet lollig dus Scheve mond
Tegen mij word ook wel eens gezegt dat ik op timon kan rijden, arm beest Schijnheilig

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 20:59

Marieke_456 schreef:
Tegen mij word ook wel eens gezegt dat ik op timon kan rijden, arm beest Schijnheilig


Hoe herkenbaar... en ik kom ook altijd wel een boer tegen die dan tegen me zegt dat ik cor moet inspannen. En dan denk ik echt zo bij mezelf, ja denk je nou echt dat hij al binnen drie dagen kant en klaar voor de kar staat?! Geen denken aan

En marieke, voor woie moet ik een andere verzorgster zoeken? voor cor of lobke?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 21:04

Elke schreef:
En wat stoer dat je ze toch houdt Yaar! En wat ga je met je spullen doen die je te koop hebt gezet?


Sommige dingen gaan wel, daar heb ik nu eigenlijk toch niks aan Tong uitsteken
Ik snap ook niet waarom ik het gekocht heb.

Maar mijn moeder kon het btw niet over haar hart krijgen ze te verkopen, ze moest echt huilen Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 21:05

Ik kan/kon het btw ook niet over mijn hart krijgen Lachen

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 21:05

Elke schreef:
Ik heb ook eens een keer iets raars meegemaakt, dat was z'n hond en die hond dacht dat Corretje ook een hond was Verward *LOL* Dus die hond allemaal gek doen en blaffen, en dan staat corretje er echt zo bij te kijken van: Hallo ?! waar maak je je druk om, blijf toch lekker stil staan.


Ook heel herkenbaar Haha! Vaak gaan loslopende honden achter timon aan en dan gaat timon altijd trappen en dan geven ze mij de schult. Tsja wie houd z'n hond nou niet bij zich Schijnheilig

Owja en je andere quote: Voor Lobke, ik denk dat je een betere band met cor hebt lijkt mij?? Lachen