Leuke chetlanders.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gladneylover

Berichten: 73
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Vro0msho0p

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 21:11

Ik heb 2 lieve shetlanders....check mijn profiel maar Knipoog

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 21:18

wahaha zodat jij zeker profielvieuws erbij krjigt jaa keb je door Tong uitsteken

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 20:49

Hallo mensen, ik ben er weer! Noujah, ik was er gisteravond alweer, want de training van vandaag ging niet door, maar ik heb gister nog wel ff les gehad! Ik was stiekum ook wel een beetje opgelucht dat de paardjes gewoon weer naar hun eigen wei gingen.... Koos was iig helemaal happy Haha! Hoe is het met jullie mini-paardjes?!
Morgen ga ik Koos weer eens helemaal verwennen... grote poetsbeurt en lkkr ff wandelen en vrijheidsdressuren! Wij hebben hier in de buurt een best wel grote regenplas liggen (nouja groot Schijnheilig het water komt ong. tot zijn knieën.), dus daar laat ik hem regelmatig doorheen crossen, vind ie geweldig! Het liefst plenst ie in alle plassen die we tegenkomen *LOL* een echte waterrat dus.... 't wordt tijd dat ik hem leer zwemmen Haha!

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 22:50

marieke kwam vandaga weer langs met joost echt een schat hij roste alleen de bloempot om wou de prut eten kwijlde voor me deur en stond met ze hoef in de tuin voor de rest lompejoostpoweerrr Tong uitsteken:P

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 22:59

Ik ben ook weer terug van vakantie, dus corretje moet er morgen ook weer aangeloven Tong uitsteken
En was koos trouwens nog ontsnapt Schijnheilig
En wat leuk dat jullie allemaal zo dicht bij elkaar wonen marieke en bonney4ever

En volgens mij ga ik zo meteen een helehoop mensen aan wat profielvieuws helpen Schijnheilig

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 23:49

Haai Elke,
Koos heeft zich echt voorbeeldig gedragen.... Haha! Ben echt trots Maareh, Cor is niet het enige slachtoffer... Koos moet er morgen ook maar weer aan geloven ~~}>
Dussuh, wij gaan bonney4ever ook meeten binnenkort? Schijnheilig

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 17:30

Jessie88 schreef:
Haai Elke,
Koos heeft zich echt voorbeeldig gedragen.... Haha! Ben echt trots Maareh, Cor is niet het enige slachtoffer... Koos moet er morgen ook maar weer aan geloven ~~}>
Dussuh, wij gaan bonney4ever ook meeten binnenkort? Schijnheilig


Ja, Jessie voor wie kom je eigenlijk nouw Schijnheilig
Als we tijd over hebben kunnen we natuurlijk ook nog even bij Lianne langs gaan, maar als jullie Joost willen testen en met Timon voor de kar dan denk ik dat er weinig tijd is, maar lianne kan natuurlijk ook even bij timon komen. *LOL* Owja enneh *hint* de digi's zijn welkom Haha!
Ik heb trouwens een foto van timon: berggeit op het blok, maar ik heb geen zin om me fotos up te loaden.. Bloos

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 17:39

Tuurlijk neem ik onze digi dan mee ik wil natuurlijk wel een hoop foto's van onze mini-ex-dek-hengst-timon Haha!
En aah, up-load een foto van timon in zijn berggeit op hjet blok ! *kijkt heel lief Tong uitsteken *
En tuurlijk wil ik met timon voor de kar! we zullen wel zien wat jessie ervan vindt Tong uitsteken

En jess, mocht ik het tuig nu eerst passen enz. voor ik het koop Schijnheilig ?

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 18:11

Marieke_456 schreef:
Ja, Jessie voor wie kom je eigenlijk nouw Schijnheilig
Als we tijd over hebben kunnen we natuurlijk ook nog even bij Lianne langs gaan, maar als jullie Joost willen testen en met Timon voor de kar dan denk ik dat er weinig tijd is, maar lianne kan natuurlijk ook even bij timon komen. *LOL* Owja enneh *hint* de digi's zijn welkom Haha!
Ik heb trouwens een foto van timon: berggeit op het blok, maar ik heb geen zin om me fotos up te loaden.. Bloos


hihi, eigenlijk kom ik alleen maar voor jou grote paard Schijnheilig Maar iig, ik neem een digi mee! Ennuh Joost testen Tong uitsteken (ik zie mezelf al voor l*l op de grond liggen *bok*bok*bok* haha, nee hoor Haha!)
Ik wil die lieve foto van Tiem wel zien hoor! *kijkt nóg liever dan Elke* by the way, met Timon voor de kar lijkt me leuk! Maar weet je zeker dat ik mijn trauma 'shet-op-hol-voor-de-kar' niet omhoog kan halen daarmee? Schijnheilig

Ennuh Elke, natuurlijk mag je (eeeh ik bedoel Cor) het tuig eerst passen... zou anders een beetje banketstaaf zijn als het niet zou passen Tong uitsteken


Groetjes Jessie Knipoog

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 20:42

Elke schreef:
Tuurlijk neem ik onze digi dan mee ik wil natuurlijk wel een hoop foto's van onze mini-ex-dek-hengst-timon Haha!
En aah, up-load een foto van timon in zijn berggeit op hjet blok ! *kijkt heel lief Tong uitsteken *
En tuurlijk wil ik met timon voor de kar! we zullen wel zien wat jessie ervan vindt Tong uitsteken

En jess, mocht ik het tuig nu eerst passen enz. voor ik het koop Schijnheilig ?


Okey. Ik zal nu even mijn foto's uploaden en dan zet ik ze zo direct bij LK en dan zet ik hier de url wel even neer Schijnheilig

Enneh Jessie, Joost bokt niet. Hij heeft alleen af en toe vage dingen. Maar Joost is echt een hele lompe shet, maar hij heeft wel een geinig karakter . En Tim is best braaf voor de kar hoor Bloos Je moet hem alleen goed voorwaards houden en niet het leidsel los laten want dan skeurt hij overal tegen aan Haha!

Nu ga ik me foto's doen dus tot zo! Pling

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 21:04


Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 21:07

Marieke_456 schreef:
Enneh Jessie, Joost bokt niet. Hij heeft alleen af en toe vage dingen. Maar Joost is echt een hele lompe shet, maar hij heeft wel een geinig karakter . En Tim is best braaf voor de kar hoor Bloos Je moet hem alleen goed voorwaards houden en niet het leidsel los laten want dan skeurt hij overal tegen aan Haha!

Nu ga ik me foto's doen dus tot zo! Pling


hahahaha! Timon is echt coowl *LOL* *en dan niet ff voor de grap de leidsels los laten he* Knipoog
Ik ben nou wel erg nieuwsgierig geworden naar grote Joost... ik heb echt lang geen grote shet meer gezien!

Ik heb trouwens nog een grappig verhaaltje over Koos *proest* *LOL*

Ik ging vandaag namelijk rijden met mijn zus... dus Fraeva en Hrannar stiekum uit de wei halen... voorzichtig, zodat Koos niet zag dat wij er vandoor gingen met zijn 'vrienden' Knipoog Meestal staan wij te stressen bij het hek... snel, snel, maak open! want Koos komt eraan!! *LOL* Maar helaas, meneer had het al door en kwam in een noodvaart naar ons toe... dus ik maak de 2 onderste draden van een aangrenzende wei open en duw Koos onder de draad door naar de andere wei Schijnheilig *raakte daarbij zijn dikke kont met het stroomdraad, oeps Lips are sealed*
Maargoed, hij stond in een lekkere vette wei, dus die was nog wel ff zoet (dachten we)....
Toen we terug kwamen van onze buitenrit, zag ik dat Koos helemaal van top tot teen nat was van het zweet (en geloof me, die shet zweet nóóit)... Hij had gewoon serieus een uur lang lopen rennen en gillen om zijn vrienden terug te krijgen (echte liefde Lovers)... Tsjah, zo valt er weinig aan te trainen... hij rent zijn kilo's er zelf wel af *LOL*
Dit pleit toch echt voor aan andere shetvriend, vinden jullie niet? Schijnheilig Knipoog Is opzich ook wel handig dat hij zichzelf ff beweging geeft... ik heb de laatste tijd bijna geen tijd meer voor hem Scheve mond Maarjah, ik zie het maar als een vakantie voor Koos Haha!

Ondanks dit alles blijft Koos toch nog voor altijd mijn favoriet! Lovers

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 21:10

Hey Jessie, Koos is toch van jou? en je heb toch ook nog een ijslander? *help* Tong uitsteken wat heb je nouw allemaal Tong uitsteken

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 21:16

Marieke_456 schreef:
Hey Jessie, Koos is toch van jou? en je heb toch ook nog een ijslander? *help* Tong uitsteken wat heb je nouw allemaal Tong uitsteken


haha, jaah koozie is van mij Haha! *helemaal zelf betaald Pling* En euh, Hrannar is de IJsco van mijn zus en Fraeva is mijn ijspaard.... maar Koos staat altijd nog op nr 1 hoor! Lovers

Ik heb Koos nou ong. 2 jaar en fraeva pas een paar maandjes

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 21:45

fout
Laatst bijgewerkt door bonney4evver op 15-09-03 21:48, in het totaal 1 keer bewerkt

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 21:48

Jessie88 schreef:
Haai Elke,
Koos heeft zich echt voorbeeldig gedragen.... Haha! Ben echt trots Maareh, Cor is niet het enige slachtoffer... Koos moet er morgen ook maar weer aan geloven ~~}>
Dussuh, wij gaan bonney4ever ook meeten binnenkort? Schijnheilig


jahh lijkt me cooooooooooooooooowl

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 21:50

Aaah, wat koos allemaal wel niet doet om iets van zijn vriendinnetjes te horen.. Ach gut *hoopt eigenlijk toch wel stieken dat cor dat ook voortaan bij marko gaat doen Schijnheilig *

Ik was vandaag in een gekke bui dus wat had ik nou gedaan:
Ik had de hindernis in de wei opgezet in de hoop dat meneer er over heen zou springen voor mij Haha! Dus na drie pogingen nog niet gelukt, kwam mijn zus op het iedee dat ze wel wou helpen:D Dus hun Amy *smiley op bokt * en marko, en Thamar en Nemesis in het weiland gelaten en hop daar gaan ze met zijn tweeen achter cor aan *LOL*
En het was ons met zijn drieen toch wel mooi gelukt om cor 4 keer over de hindernis te laten gaan Tong uitsteken

En Marko vond het ook super! hij ging de hele tijd achter cor aan, allen cor kan iets sneller draaien als marko, dus ging er mooi steeds tussendoor Tong uitsteken En dan zag je amy *die er dus op zat* zo mega schuin op marko zittend achter cor aan *LOL* was echt super om te zien

We wouden cor eigenlijk nog een keer laten springen, maar aangezien we er eerst 3 uur over hebben gedaan om cor over de hindernis te jagen, was hij dus al super moe. Maar we gaan dit in iedergeval wel vaker doen!


Marieke: Super stoere foto's van timo op het blok! Ben je alleen niet bang dat die pootjes onder het krukje kapot gaan Verward Haha!

Jessie: kunnen jou eisjes ook tolten? Schijnheilig

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 22:01

Wahaha, jullie hebben die Cor gewoon geplaagd Tong uitsteken hahahha, maar is idd een leuk spelletje hè?! Shet-drijven Haha!

Timon is een lichtgewichtshet, dus die zal wel niet door het krukje zakken, toch? Tong uitsteken Hoeveel weegt hij eigenlijk?

Ennuh, Elke... ze kunnen zekerz tölten Hier een foto van Fraeva in tölt *met haar vorige eigenaresse*
Afbeelding

Jessie, was dit niet een shetlander-topic? Schijnheilig

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 15:54

Elke schreef:

Marieke: Super stoere foto's van timo op het blok! Ben je alleen niet bang dat die pootjes onder het krukje kapot gaan Verward Haha!


AHUM Boos! Ik ken geen Timo Schijnheilig

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 15:56

Jessie88 schreef:
Wahaha, jullie hebben die Cor gewoon geplaagd Tong uitsteken hahahha, maar is idd een leuk spelletje hè?! Shet-drijven Haha!

Timon is een lichtgewichtshet, dus die zal wel niet door het krukje zakken, toch? Tong uitsteken Hoeveel weegt hij eigenlijk?


Shet drijven dat deed ik ook altijd in mijn jongere jaren met een shet en dan achter de hele kudde aan crossen! Totdat je eraf ligt Schijnheilig

Ik weet niet hoeveel hij weegt, maar de DA had timon voor 50 kg-paard inenting gegeven dus ik denk rond de 50-70

Ennuh Jessie kunnen we niet ff msnen Tong uitsteken

Tivoli

Berichten: 8709
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Leidse Achterhoeker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 16:21

veel mensen vinden het dom om een shet te hebben of te verzorgen,omdat je er NIET OP KUNT RIJDEN:(JESUS WAT ZIELUG!shetjes zijn lief,mooi en uniek in hun soort.ze kunnen hartstikke veel en als je niet te zwaar bent kun je er zelfs op rijden.en als je dan niet kan rijden,ziet het er niet snoezig uit,zoon miniatuurtje in de tuin???:D shetjes zijn ook ideaal als maatje,als je geen tijd hebt voor twee paarden,maar je paard moet wel een vriendje....SHETJES zijn super!!! OK dan!

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 17:22

Kijk turbo tinker, met jou kan ik praten Haha!

Volgens mij zeg ik trouwens aktijd timo inplaats van timon Haha! Een van de eilanden van expeditie robinson heet timo, vandaar de naam Tong uitsteken

Ik ben vandaag voor de eerste keer naar mijn verzorg shet geweest, en had hem alleen maar vanaf foto's gezien, en toen hij 4 was. Ze is nu trouwens 7. En jemig, ik dacht dat ik corretje dik vond, maar nu weet ik wel beter! Bloos! *LOL* Ik ben blij dat ik er mag verzorgen, wat ze is echt mega dik! ik zal binnenkort foto's maken Lachen
En ik had na een tijdje wandelen eens geprobeerd hoe het longeren ging. *ze is pas 7 keer gelongeerd en voor de rest groen* De reachterhand ging super! Alleen wel een paar bokjes en wat gekke sprongen, aangezien het een lange tijd geleden voor haar was dat ze iets gedaan had. En toen der linkerhand... op de een of andere manier doet ze die niet Verward ze gaat een kwart en dan draait ze zich al om, maar op het laatst kwamen we al uit op drie kwart rondje Haha! Tong uitsteken

Maar in iedergeval binnen kort foto's Tong uitsteken

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 20:43

Elke schreef:
Kijk turbo tinker, met jou kan ik praten Haha!

Volgens mij zeg ik trouwens aktijd timo inplaats van timon Haha! Een van de eilanden van expeditie robinson heet timo, vandaar de naam Tong uitsteken

Ik ben vandaag voor de eerste keer naar mijn verzorg shet geweest, en had hem alleen maar vanaf foto's gezien, en toen hij 4 was. Ze is nu trouwens 7. En jemig, ik dacht dat ik corretje dik vond, maar nu weet ik wel beter! Bloos! *LOL* Ik ben blij dat ik er mag verzorgen, wat ze is echt mega dik! ik zal binnenkort foto's maken Lachen
En ik had na een tijdje wandelen eens geprobeerd hoe het longeren ging. *ze is pas 7 keer gelongeerd en voor de rest groen* De reachterhand ging super! Alleen wel een paar bokjes en wat gekke sprongen, aangezien het een lange tijd geleden voor haar was dat ze iets gedaan had. En toen der linkerhand... op de een of andere manier doet ze die niet Verward ze gaat een kwart en dan draait ze zich al om, maar op het laatst kwamen we al uit op drie kwart rondje Haha! Tong uitsteken

Maar in iedergeval binnen kort foto's Tong uitsteken


Lieve Elke mag ik misschien een domme vraag stellen?
Ajb niet verkeerd opvatten, maar je hebt een eigen haflinger. Daarnaast heb een een verzorgshet: Cor en nu heb je er wéér een ander bij. Hoe wil je in vredesnaam alle paardjes voldoende aandacht geven? Lachen

Tivoli

Berichten: 8709
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Leidse Achterhoeker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 20:58

ja goeie vraag........ik steek liever al mijn tijd in duuk dan in tien andere knolltjes...

Eliana

Berichten: 5457
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 21:34

deze shetten heb ik verzogt maar zijn nu jammer genoeg verkocht Boos!
Afbeelding

en deze verzorg ik nu:
Afbeelding