Welk tinkermaandblad wordt het meest gelezen?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

welk tinkermaandblad lees jij?

tinkerland
10 (25%)
battie
6 (15%)
beide
8 (20%)
geen
16 (40%)

Totaal aantal stemmen: 40


Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 16:58

Heb je je keuringsformulier al thuis gekregen Sonja? Ik vind namelijk dat daar een hoop op staat. Welke punten er nou goed waren en welke minder. Ik denk dat de plannen over de toekomst over de verschillende types nog niet helemaal duidelijk zijn, daar horen we vanzelf van. Zodra er iets duidelijk is staat het gelijk op de site en in de Battie.

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 17:10

De mijne mag niet gekeurd worden Esme_27, t'is een jaarlinghengst ... ben gewoon erg benieuwd naar hoe het allemaal gaat ... en sinds vanmiddag nog meer dan vroeger en wel hierom ....

Ik heb naar aanleiding van dit toppic contact op genomen met "tinkerland" voor een proefabonnement en toen raakten ik en die meneer wat aan de praat door een foutje in z'n bijlage (zag de betalingsgegevens niet en bleek dat ie wat vaker de vraag kreeg en hij begreep niet waarom, het stoorde hem alleen dat mensen niet goed lazen ... tot ik dus hem een kopie van z'n eigen bijlage stuurde en hij zelf zag dat de informatie deels niet zichbaar was). Kwamen we tuurlijk bij mijn tinkertje en ik stuurde NATUURLIJK een foto door (tja, wat doet een fier tinkerbaasje hé Knipoog) ... en uh ... als alles goed gaat staat MIJN stinkertje in Oktober op het voorblad van Tinkerland ... Ben ZOOOOOOOOOOOO FIER
In de septemberuitgave zal al een stukje staan over hem ook ...
Meteen ook een compliment aan m'n fotografiekunsten ... waar bokt veel over te "verbeteren" had is voorpagina waard Tong uitsteken ... ik hou me dus in het vervolg aan m'n persoonlijke manier van fotograferen Vooral het fijne detail en de hoge resolutie zijn nodig ........ en zijn er!
En uh ... Spix'je blijft hengst hoor, die man vond het ook echt dat we hem beter hengst houden, volgens hem hebben we kwaliteit in huis (terwijl die man toch echt heel wat tinkers ziet zou ik zo denken)! Oh boy ... m'n ti(n)k(k)er. Ik kan wel springen (wie zet een parcoursje uit Haha!) ... I'm a PROUD MOMMA Haha!

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 17:14

Maar je ei toch dat hij wel opgenomen was in het Stamboek? of ben ik nou blind? Haha!
Leuk hoor dat je Tinker op de voorpagina komt! Ben erg benieuwd!
En gezellig lopen kleppen met Rob! Nou ik hoop dat je het Tinkerland blad leuk gaat vinden!

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 17:33

sonjabelgium schreef:
Mja, maar de nieuwe leden dan? Krijgen die dan die informatie niet?


Er staat overigens ook niets over op de site van het stamboek Dus zo is het voor nieuwe leden onmogelijk om informatie te vinden over de puntentelling op de keuring

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 17:36

Rob is een leuke hoor!!! ... ! Lijkt me echt een "coole gast" te zijn Haha!

Nope, Spiekje is niet gekeurd geweest. We waren van plan om naar de keuring te komen tot we vernamen dat je met een jaarlinghengst helemaal niet welkom bent op de keuring . Toen hadden we geen keuze meer hé! Ik ben nu aan het uitpluizen hoe het zit met de keuringen bij het ICS. Hengsten mogen bij beide ingeschreven worden, en ik zou het echt fijn vinden om het oordeel van het oog van de meester eens te krijgen en niet binnen twee jaar ... want stel nu dat hij volgende lente de kolder in z'n kop krijgt en hij bezit onvoldoende kwaliteit om te gaan fokken ...... Knipoog
Je weet wel waar ik naar toe ga hé! Als de kwaliteit er is werken we met de kolder, maar is die er niet, dan winnen we éénmalig rietjes (die al besproken zijn dan trouwens) en is het ermee gedaan. Ik vind het zowiezo moeilijk om te beslissen. De derde mogelijkheid is geringe kwaliteit, maar zonder kolders ... dan ruinen we zeker en vast ook niet. Maar tot nu toe hebben we al aantal dekaanvragen voor hem binnen terwijl ik niet eens hem als dekhengst beschikbaar stel. Hij lijkt een populaire jongen te worden .
De aanleg zit allesinds goed, we kunnen draven en galoperen aan de hand met hem en zonder probleem hem terug nemen, het bijtgedrag is afgeleerd geweest ... hij heeft de wil om mee te werken.

Vasthi

Berichten: 4475
Geregistreerd: 06-02-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 17:39

De uitslag op je keuringsformulier zal veel duidelijk maken, maar wel raar dat er voor nieuwe leden zo weinig over bekend is. Er heeft vrij veel over in de Battie gestaan en je kunt natuurlijk niet ieder jaar hetzelfde vertellen. De voorlichtingsavonden waren ook heel duidelijk.

Misschien een idee om voortaan met de keuringsinfo een voorbeeld van het keuringsformulier mee te sturen?

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 09:08

djenny schreef:
nee, zo erg is het nou ook weer niet maar ik ben gewoon lid van de battie en daar staat voor mij meer dan genoeg informatie in en dat is er voor iedereen. de boerderij en het tweespan heb ik wel gehad. informatieve dingen vind ik veel leuker. maar voor iedereen wat
maar het lijkt me wel een keer leuk om dagtochtjes met elkaar te maken. op zo'n keuring kom je elkaar wel tegen maar die georganiseerde ritten zijn ook heel leuk.want als er animo voor is dan dat ook bij ons in aalsmeer daar heb je het amsterdamse bos.


Hee Jo, ben jij het? (moet wel met een user name Djenny Haha! )
Leuk dat ik je nu ook tegen kom op Bokt!
Ik mail je binnenkort weer even! (hoorde dat je een hengstveulen hebt gekocht, wil ik alles over weten Haha! )
O en dagtochtjes worden hier op Bokt vaak georganiseert hoor, moet je Bokt meetings even in de gaten houden!
Greetz Tanja.