[arabier] puntentelling op de AVS-keuring. Uitleg!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 23:09

Sabiy schreef:
Hahahahaha M, wat ben je weer lekker recalcitrant ! Knipoog

Afbeelding
En nu voor de blondjes wat makkelijker gezegd
Afbeelding

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-03 23:52

Ik heb nu al de grootste lol en voorpret voor de keuring.....ik kan niet wachten op al onze besproken "rampscenario's" Tong uitsteken....Riccardo aan de zuurstof......Joske aan de fles met verdovingsgeweer....Jennifer met een ezel aan de haal.....en ik doe bij voorbaat mijn Tena-lady in...die waarschijnlijk door het giebelen en de slappe lach uit mijn broekspijp weer tevoorschijn komt. Oja en niet te vergeten ....de PIPO-neuzen en knijpers tegen de gassen van Riccardo....

Joske

Berichten: 462
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: Kweetnietmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 02:00

Paduc"]
irrelevant.
[/quote]

[quote="Sabiy schreef:
recalcitrant


Wat een moeilijke woorden zeg....pfffff Clown

majid
Berichten: 12
Geregistreerd: 27-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 06:32

Misschien is een extra cursus wat voor je?? December nadert, misschien iets voor je gedichtje?

Sabiy

Berichten: 740
Geregistreerd: 05-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 10:52

hahahahahaha Joske, heb je weer een woordenboek nodig ? Oke dan :
Irrelevant : niet ter zake doende (onnodig)
Recalcitrant : tegendraads
Dat "je kont tegen de kribbe gooien", heeft M van mij geleerd volgens mij, hahahahaha ! Go M !!

Paduc

Berichten: 447
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: Maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 10:55

Bips hè ! laten we het netjes houden.

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-03 11:53

morgen gaat Joske bipsjes schieten met zijn verdovingsgeweer Knipoog

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 12:01

Ja, en wij arabieren vangen, schilderen en vervoeren!

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 13:15

Ik heb een collega kunnen overhalen om met mij Pipo neuzen te gaan halen! Clown

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 14:38

Ik heb ze, ik heb ze!

Sabiy

Berichten: 740
Geregistreerd: 05-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 18:48

Het mag dan wel een amateurkeuring zijn, maar ik kan me toch niet voorstellen dat het de opzet van de organisatie is dat het een kermis wordt hoor..... (of een circus in dit geval)

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-03 21:37

we moeten er een feestje van maken Sabiy!! *LOL* En Cheyenne moet ons herkennen in het publiek Knipoog

Thijs
Berichten: 52
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Den Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 21:48

Na informatie te hebben ingewonnen, zijn er geen kermisatracties waargenomen op de amateurkeuring, ware het niet, dat er een man rondliep op de keuring, die zijn neus , en niet alleen dat, glom van trots...
was jij dat niet monsieur Riccardo... al had ik wel even het idee, dat je naam anders vernoemd werd...maar een tweelingbroer met dezelfde vrouw en vrienden en kennissen...ja dat leek me wat al te sterk. Vanuit mijn dorpje wil ik je wel vanharte feliciteren met het enorme resultaat met Shatia.. een eerste plaats in de rubriek en een mooi
reserve kampioenschap..dat is niet mis!!

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-03 21:50

Ja, er werd Richard gezegd ipv Riccardo *LOL* Hij was terecht heel trots op Shaat!!

Thijs
Berichten: 52
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Den Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 21:54

Dag Franca, jij ook gefeliciteerd, je was toch tweede, al bracht je Cheyenne niet zelf voor? De beoordeling van Hulshof was zeker niet slecht te noemen.

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-03 21:59

Inderdaad, Yen was 2e. De beoordeling was prima vond ik zelf. Wat is er nou mooier dan goed, correct beenwerk en mooie bewegingen Knipoog Dat type komt vanzelf wel na goede training.... *LOL* Mijn bijrijdster Jennifer bracht inderdaad Yen voor.

Ik vond de jury wel chaggi.....vooral eind van de dag droop de verveling ervan af.

Thijs
Berichten: 52
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Den Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 22:14

Zal wel wat vermoeiend geweest zijn voor Dhr.Hulshof , om een hele dag te moeten jureren en vergeet niet ..naast hele leuke showpaarden, waren er ook veel, die eigenlijk niets te zoeken hadden bij een show. Dat kan wel eens vermoeiend worden. Al was het voetenwerk wel erg belangrijk voor hem, dit keer.

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-03 22:17

Ieder paard heeft wel wat te zoeken op zo'n amateurkeuring vind ik. Het is toch voor elke eigenaar leuk om zoiets te doen met je paard? En showpaard of niet....een beetje een idee van de sterke en zwakke punten van je paard is nooit weg. Dus nee....dagen zoals dit zijn echt niet alleen voor showpaarden wat mij betreft. Die kunnen beter naar de regionale en nationale gaan, da's ook eerlijker tov de echte amateurs lijkt mij.

Dhr Hulshof keek inderdaad erg kritisch naar voeten en benen! Wel goed, want dat is zeer belangrijk wat mij betreft Lachen

Balder

Berichten: 1138
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: Aarlanderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 22:25

Franca schreef:
Ieder paard heeft wel wat te zoeken op zo'n amateurkeuring vind ik. Het is toch voor elke eigenaar leuk om zoiets te doen met je paard? En showpaard of niet....een beetje een idee van de sterke en zwakke punten van je paard is nooit weg. Dus nee....dagen zoals dit zijn echt niet alleen voor showpaarden wat mij betreft. Die kunnen beter naar de regionale en nationale gaan, da's ook eerlijker tov de echte amateurs lijkt mij.

Dhr Hulshof keek inderdaad erg kritisch naar voeten en benen! Wel goed, want dat is zeer belangrijk wat mij betreft Lachen


Ik ben het helemaal met je eens Franca, een amateurkeuring is er voor iedereen. Ik vond alleen de opmerking "Ongelijke voeten" wel het stokpaardje van Dhr. Hulshof. Ik weet niet hoe vaak ik dat gehoord heb.

Thijs
Berichten: 52
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Den Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 22:31

Mee eens, maar er waren er wel, die mij wat meer als een amateur leken en ik zag enkele, gelukkig enkele, die ik ook paarden heb zien voorbrengen op regionale shows en die kan ik dan niet echte amateurs noemen!!

majid
Berichten: 12
Geregistreerd: 27-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 00:43

Wat maakt dat nu allemaal uit. Een amateurkeuring moet er gewoon blijven; daar je je paard eens kan laten meedoen of zelf voorbrengen en kan proeven aan het grote werk! Maakt het nu uit, of er wat meer geroutineerdere voorbrengers tussen lopen of niet. Je leert er genieten en balen, je leert er ervaren wat het is te winnen en te verliezen....het zou er alleen wat meer moeten zijn, zoals eerder hier in bokt besproken ...een gezellige happening...en dat kan nog veel beter, lijkt mij. en geen( Clown )

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 10:12

majid schreef:
het zou er alleen wat meer moeten zijn, zoals eerder hier in bokt besproken ...een gezellige happening...en dat kan nog veel beter, lijkt mij. en geen( Clown )


Clown , ze zaten in mijn tas. Maar het juiste moment om ze tevoorschijn te halen kwam maar niet.

Paduc

Berichten: 447
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: Maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 10:30

Gelukje bij een ongelukje?

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-03 10:35

Nee hoor Paduc....ze hadden jou prima gestaan....zeker weten Tong uitsteken

Joske

Berichten: 462
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: Kweetnietmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 15:44

Jullie dúrfden het gewoon niet Tong uitsteken

En de lasagna hebben we ook niet gezien Vingers aflikken