[arabier] puntentelling op de AVS-keuring. Uitleg!

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 14:05

Franca schreef:
en al die hengstige merries...haha...kan gezellig worden ! Ach....als de voorbrengers maar niet hengstig zijn dan vind ik alles best Knipoog


Dat zit niet in de planning! Haha!

PatriciaB

Berichten: 467
Geregistreerd: 14-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 15:22

Karina wat een prachtpaard heb je,heb ook even op je club gekeken voor meer foto,s Kwijl

Balder

Berichten: 1138
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: Aarlanderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 16:44

AnneOmie"]
[quote="Balder"][quote="Franca schreef:
aiks....wat een bloedmooi paard.....je zit hopelijk toch niet in rubriek 8 he!!!??? Tong uitsteken


Franca, je kan gerust zijn. Baldie is een ruin van 5 jaar.
Ik ben ook wel benieuwd naar mijn tegenstanders. In ieder geval Daraxo geloof ik, ook een plaatje.
Maar goed, als we maar lol hebben.

Groetjes,

Karina
[/quote]

Ik ben wel nieuwschierig naar Balder Ik was laatst bij Wennekers maar helaas stond Balder niet op stal.. waarschijnlijk in de wei ofzo Verward Nu krijg ik dus de kans om hem te bewonderen Haha!
[/quote]

Ja, dan zal hij wel in z'n landje hebben gestaan. Jammer dat je hem gemist hebt. Zaterdag zijn wij in ieder geval van de partij.

Balder

Berichten: 1138
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: Aarlanderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 16:48

patricia!! schreef:
Karina wat een prachtpaard heb je,heb ook even op je club gekeken voor meer foto,s Kwijl


Dankjewel Patricia, wat een superfoto's he, daar ben ik erg blij mee. Lachen

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 17:36

Franca schreef:
en al die hengstige merries...haha...kan gezellig worden ! Ach....als de voorbrengers maar niet hengstig zijn dan vind ik alles best Knipoog


Dan kan ik met mij ogen dicht het rondje rennen en heb alleen mijn reukorgaan nodigAfbeelding

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 17:38

Franca schreef:
aiks....wat een bloedmooi paard.....je zit hopelijk toch niet in rubriek 8 he!!!??? Tong uitsteken


Inderdaad Balder echt een mooie arab
pffff gelukkig is het een ruin en niet een driejarige merrie.

Maken franca en ik tenminste nog kans in die rubriek(hopelijk)

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-03 18:40

riccardo"]
[quote="Franca schreef:
en al die hengstige merries...haha...kan gezellig worden ! Ach....als de voorbrengers maar niet hengstig zijn dan vind ik alles best Knipoog


Dan kan ik met mij ogen dicht het rondje rennen en heb alleen mijn reukorgaan nodigAfbeelding
[/quote]

GATVER!!! Haha!

Ik wilde laatst trouwens ook die slappe-lach smiley in mijn onderschrift plaatsen, maar bij mij lukte het niet.....zal wel weer mijn blonde haar zijn...maar goed Knipoog

Riccardo jij bent nummer 33 toch met Shatia? Ik ken nog een meid met een mooie merrie die is 30 geloof ik en wij zijn met Yen nummer 29. Ik ben benieuwd of er nog een nummer (of meerdere) voor ons zitten in rubriek 8, anders loopt Cheyenne namelijk vooraan tijdens de groepswandeling door de ring

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 18:44

nee franca ik ben nummer 31 die andere is dus 30 en jij bent 29
who's next??

Balder

Berichten: 1138
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: Aarlanderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 18:49

Jammer dat we alleen maar een eigenarenlijst hebben gehad en niet alle deelnemers. Ik ben ook zo benieuwd wie er in Balders rubriek meedoen.
Weet iemand meer van de ruinenrubrieken?

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-03 18:49

aha!!! Nou ben benieuwd met hoeveel we moeten in rubriek 8. Yennie als leider kan leuk worden.....wordt waarschijnlijk een spaanse pas of iets dergelijks Knipoog

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-03 18:50

Balder schreef:
Jammer dat we alleen maar een eigenarenlijst hebben gehad en niet alle deelnemers. Ik ben ook zo benieuwd wie er in Balders rubriek meedoen.
Weet iemand meer van de ruinenrubrieken?


ja dat vond ik nou ook zo jammer! Maar misschien maar beter....
Van de ruinenrubriek weet ik echt helemaal niets. Maar over de score Balder hoef jij je geen zorgen te maken hoor... Haha!

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 18:52

Franca schreef:
ren je dan meteen de trailer in met beiden Tong uitsteken......(niet zeggen tegen Riccardo hoor Knipoog )


Heb voor de zekerheid maar uit de gouden gids een paar beveiligingsbeambtes ingehuurd.
En joske heeft het verdovingsgeweer.

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-03 18:57

AIKS Knipoog

Beloven jullie voorbrengers trouwens allemaal om de avond voor de keuring GEEN chilipepers of bonen te eten.....straalaandrijving is namelijk verboden!!! Knipoog

Balder

Berichten: 1138
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: Aarlanderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 19:02

Volgens mij krijg ik geen hap door mijn keel vrijdagavond, laat staan chilipepers.

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 19:05

Nee spruiten krijg je echt straalaandrijving van.
Wel eten allemaal anders gaan een aantal tegen vlakte in de ring en krijgen we een springparcour met als obstakels flauwgevallen voorbrengers

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-03 19:06

Ja dat geld ook voor mij.....ik doe geen oog dicht waarschijnlijk en ik moet om 07:00 uur al op stal zijn om Yen klaar te maken voor de trailerrit en dan vertrek om 07:30....bibber bibber. Hebben jullie trouwens ook stalletjes voor de paarden geregeld daar? En klopt het nou dat we dus om 08:30 de rugnummers moeten halen? Er stond namelijk een half uur voor aanvang van de keuring (en de aanvang is 09:00).

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-03 19:07

riccardo schreef:
Nee spruiten krijg je echt straalaandrijving van.
Wel eten allemaal anders gaan een aantal tegen vlakte in de ring en krijgen we een springparcour met als obstakels flauwgevallen voorbrengers


Dat zou een feest zijn....ik sta klaar met de video en een knijper op mijn neus!!! Lang leve de spruiten Haha!

Balder

Berichten: 1138
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: Aarlanderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 19:08

volgens mij moet je je nummer een half uur voor de rubriek begint halen. Het lijkt mij anders wel erg druk worden als we allemaal tegelijk komen en ik ga pas om 09:00 van stal weg dus dat red ik nooit.

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 19:11

Franca schreef:
Ja dat geld ook voor mij.....ik doe geen oog dicht waarschijnlijk en ik moet om 07:00 uur al op stal zijn om Yen klaar te maken voor de trailerrit en dan vertrek om 07:30....bibber bibber. Hebben jullie trouwens ook stalletjes voor de paarden geregeld daar? En klopt het nou dat we dus om 08:30 de rugnummers moeten halen? Er stond namelijk een half uur voor aanvang van de keuring (en de aanvang is 09:00).


Wij vertrekken om 7.15 en paduc brengt ons daarnaartoe.
Ik had bij de eerste inschrijving gelijk een stal geregeld,voor de zekerheid heb ik nog gebeld vorige week naar het AVS en het klopte allemaal dus ik heb er 1 voor shatia.
Wat betreft de nummers neem ik aan dat ze bedoelen een half uur voor aanvang van je rubriek.
Wordt een beetje lastig als je pas s'middags moet starten en je komt van ver om om 08.30 je rugnummer te gaan halen

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-03 19:12

Ohhh, ja ik vond het al zo raar, zeker voor de rubrieken die pas na 12 uur zijn. Maar het staat er onduidelijk....er staat voor aanvang van de keuring, ze hadden beter "een half uur voor aanvang van uw rubriek kunnen zetten". Maar goed....dan ben ik dan weer Knipoog Wij komen toch wel vroeg, want ik wil eerst Yen even laten bijkomen van de rit en laten ontbijten op stal en daar ter plekke nog poetsen en toiletteren. *LOL* Riccardo, laat je alle manen van Shaat loshangen of wel een miniscuul vlechtje voor de hals te tonen?

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 22:21

Franca schreef:
aha!!! Nou ben benieuwd met hoeveel we moeten in rubriek 8. Yennie als leider kan leuk worden.....wordt waarschijnlijk een spaanse pas of iets dergelijks Knipoog


Ik moet er wel naast lopen... dus ze moet zich maar een beetje inhouden. Anders zet ik haar voor straf een pipo-neus op! Dat zal d'r leren! Clown

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-03 23:15

DAT wil ik zien...Yen met een pipo-neus!!! Ach joh....als je haar niet bijhoudt spring je er toch gewoon met een vloeiende beweging op??? Knipoog

Joske

Berichten: 462
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: Kweetnietmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 23:20

riccardo schreef:
Nee spruiten krijg je echt straalaandrijving van.

Lasagna is ook niet goed voor riccardo Afbeelding

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-03 23:22

hahaha....MOOI....3 keer raden wat wij stiekum tussen zijn ontbijtje proppen..... Tong uitsteken

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-03 23:30

Riccardo VOOR de keuring (en vlak na het lasagna-ontbijt):
AfbeeldingAfbeelding

Riccardo en Joske NA de keuring: Afbeelding

Jennygirl met Cheyenne TIJDENS de keuring Tong uitsteken: Afbeelding

En dan natuurlijk HET PUBLIEK: AfbeeldingAfbeelding
Laatst bijgewerkt door Franca op 10-09-03 23:41, in het totaal 3 keer bewerkt