arabierenkenners

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joske

Berichten: 462
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: Kweetnietmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 23:51

Franca schreef:
Beter een beetje kind blijven dan oud en gefrustreerd Tong uitsteken
Ik ben geestelijk blijven hangen bij 4 dus ik vermaak me wel Haha!

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 23:55

Dat is mooi Joske!!! Ik ga nu even de ballenbak in......gagagoega Tong uitsteken

Joske

Berichten: 462
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: Kweetnietmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 23:58

correctie : ben geestelijk niet ouder dan op mn avatar Haha! Clown Rolleyes

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 00:02

haha....wie is dat eigenlijk???

Joske

Berichten: 462
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: Kweetnietmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 00:03

Je mag 1 keer raden, zal een tip geven Cool

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 00:08

hmmm......wat een knappe baby was jij zeg! Maar....waar was je zonnebril toen? Knipoog

gabrycha
Berichten: 1801
Geregistreerd: 09-12-01
Woonplaats: Gehuchtje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 00:14

Heyy beste mensen kan het woord arabier of misschien ox ook goed in het topic vermeld worden?

Hey franca is jou cheyenne niet voor de helft russisch gefokt? Basgier is van giermek, aloes bask, dat is pools idd.
Trouwens wist je dat aloes een van de liefste hengsten ooit was, ik heb me laten vertellen dat het een echte knuffelbeest was.

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 00:18

Ja Cheyenne is deels pools en deels russisch gefokt *LOL* Wat leuk dat Aloes een van de liefste hengsten ooit was!!! Heeft ze het daar dus van Knipoog Mijn lieve poepie!!!!

Joske

Berichten: 462
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: Kweetnietmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 00:33

Franca schreef:
hmmm......wat een knappe baby was jij zeg! Maar....waar was je zonnebril toen? Knipoog


Weet ik Haha! moest ik afzetten van de fotograaf Scheve mond Cheese!

Sabiy

Berichten: 740
Geregistreerd: 05-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 11:46

Franca schreef:
Sorry, maar moet even een beetje lachen om al het bovenstaande. Haha! Wat een geprutsmuts zeg om een eerlijke pb, recht uit het hart.

Ik heb mijns inziens niets kinderachtigs of banketstaafligs gezet in mijn pb, in ieder geval niet zo bedoeld. Alleen dat ik trots ben op mijn paard en dat ik het bot vind dat een aantal mensen zo nodig willen inwrijven dat mijn lieve merrie het bij lange na niet haalde bij de anderen. Beetje flauw en ik zag het nut daar ook niet van in. Laat mij lekker op mijn roze wolkje, dat heb ik toch verdiend na zo'n superdag? Vandaar mijn pb aan dakilah. Wie zeikt nou paarden af??? Inderdaad....de ontvanger van de pb, die begon ineens te banketstaaflen nadat we heel lang gewoon vrolijk aan het kleppen waren in het topic! En dan ook nog een pb openbaar plaatsen....dat wijst weer op een leeftijd van een ouwe gefrustreerde van rond de 80.... Tong uitsteken Beter 12 jaar en onschuldig dan dat! Knipoog Meningen verschillen nou eenmaal en ik heb NOOIT Shaat of welk paard dan ook afgezeken. Dat weet Riccardo ook heus wel Knipoog Laat mij en mijn paard (of was het nou pony Dakilah???? Tong uitsteken ) aub in hun waarde. En dat ik hoop heb voor de toekomst is ook niks mis mee.....


BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA Haha!

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 11:47

wie is hier nou een kind???? Haha...je laat je nu wel erg kennen Josje....ga vooral door Knipoog

Sabiy

Berichten: 740
Geregistreerd: 05-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 11:49

Als je nou echt niks zinnigs te zeggen hebt, zeg dan gewoon niks. Dit gaat toch nergens over ?
Ik wordt er wel een beetje melig van hoor, daar niet van !

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 11:51

Vind je BLA BLA BLA wel zinnig dan??? Tong uitsteken Ik was gisteravond al helemaal melig hiervan Knipoog en wordt steeds leuker!!!

dakhilah

Berichten: 797
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 11:51

[quote="dakhilah]

waar ik heen wil is dit ....
GA NAAR AKEN !!!!!!!!!!!! in dit geval ... Franca , [ en natuurlijk nog van Harte met het super resultaat van je jonge meid +:)
gr,sas *LOL*[/quote]

hoi,
ff in het kort een reactie hier boven op jou/ je pony... Franca ....goh!
lijkt mij geenzins dat ik jou nog je dier loopt af te zeiken...of vind jij van wel??is dat afzeiken???????
en de reden van mij om jou pb te plaatsen is deze.. dat je geloof ik niet helemaal goed leest wat er uberhaupt stond ,
ik ging in op een gewone opmerking van Joske en daar was ik het mee eens ,
dan komt er zo'n kleuter pb! mijn kant op !!....of te wel wat jij doet ....per pb mag je idd iemand afzeiken en op het forum hang je de halve heilige uit ....hahahahahahahahahhahaaa.... dat is toch erg SNEU !! per pb mag je dus iemand persoonlijk aanvallen Maar on- topic kijk je wel uit ...ik zou maar eens GOED lezen wat ik de afgelopen dagen eigenlijk geschreven heb over bijv. jou pony ,dan zie je misschien eens in dat JIJ FOUT ZIT IN DEZE.......
en voor de anderen ....
krijg ik weeeer een maffe muts pb van Franca......
scheid er nou mee uit en zeik niet !!!!!!!!!!!!!!!! anders stuur ik ze eens door naar de gene die dit kunnen regelen hier op bokt!!!!! want jij gedraagt je NIET!!!!
lees maar eens goed waar jij je nou eigenlijk zogenaamd druk over maakt.

saskia stoker.

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 11:54

gaat het nog Verward Haha! .....wie maakt zich hier nou vooral druk... Tong uitsteken .....je gaat nogal ver hierin door, dat zit mij wel dwars. Ik zeik je niet af, je was gewoon bot in je afgelopen berichten, ook al begon je aardig met je felicitaties. Ik weet dat je het niet zo bedoelde, en dat heb ik je ook ge-pb't, in mijn zogenaamde MUTS pb Haha! , dus laat het nu toch lekker rusten meid Knipoog
Laatst bijgewerkt door Franca op 17-09-03 12:04, in het totaal 2 keer bewerkt

Sabiy

Berichten: 740
Geregistreerd: 05-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 11:55

Saskia was niet bot maar eerlijk (groot verschil !!). Zij (en ik) zegt gewoon wat ze denkt, en dat in het openbaar. Niet prive het een, en in het openbaar wat anders. Dat noemen we in grotemensentaal schijnheilig.

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 11:57

Bot en eerlijk dan. Prima. Ga vooral door met stoken dames....op deze onzin ga ik niet eens meer in. Niets in de pb's was schijnheilig. Iedereen wist al hoe ik over mijn eigen paardje denk.

dakhilah

Berichten: 797
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 12:13

hoi,
maar niet over het paard van een ander ,want dat vertelde je in de pb wel duidelijk.
en idd stoken is mij toevertrouwd ,ik heet namelijk Stoker....wie heeft er nou uiteindelijk humor ....IKKKKE!!!!!
nu jij weer .
Josje is tijdelijk of-line ....maar wees niet verdrietig , she'll be back.
gr,sas.

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 12:16

Nee hoor...in mijn pb stond dat andere mensen negatieve dingen hadden gezegd...lees maar terug....het staat immers op bokt.....ik vind Shaat zelf hartstikke mooi en absoluut een verdiende winnaar afgelopen zaterdag. Je trekt echt werkelijk alles uit z'n proporties.

Dus ik laat het hierbij, want ik en anderen met mij weten gelukkig beter.

dakhilah

Berichten: 797
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 12:17

hoi,
gelukkig dan maar ....wie stuurde ook alweer de pb?????????
gr,sas.

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 00:21

effe topic omhoog brengen hoor

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 00:28

doe maar niet....er is niets meer aan Tong uitsteken

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 01:24

Wat een gekleuter zeg. Ik ga morgen eens kijken of ik de moed kan verzamelen deze rommel door te lezen om wat waarschuwingen te sturen. Wat een enorm kinderachtig gedoe Boos!