gecoupeerde staart bij het trekpaard

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

gecoupeerde staart bij het trekpaard

Ik ben het er mee eens laat de staart er maar aan
164 (94%)
Ik ben het er absoluut NIET mee eens een staart hoort niet bij een trekpaard
10 (5%)
Ik zou naar Frankrijk gaan
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 174


Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 16:59

Zie pag. 1.

Schijnheilig

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-03 17:03

Botervlieg schreef:
Zie pag. 1.

Schijnheilig


Wat bedoel je daar mee?

Vinessa

Berichten: 497
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: Rijnwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 18:32

Huertecilla schreef:
Ik weet wie het is en kom hem regelmatig in het dorp tegen, dus wie weet is het snel opgelost.


Nou veel succes dan en als je de ploeg hebt bemachtigt dan moet je maar eens foto's plaatsen!

En idd, ik snap ook niet wat je daar nou mee bedoelt Botervlieg?! Maar ik heb wel een vermoeden... Als het erom gaat dat Tanneke zonet zei dat ze bij haar paarden de staarten niet meer coupeert en dat ze op pagina 1 zei dat bij hun de dierenarts onder verdoving de staarten coupeerde, dan bedoeld ze dat dat couperen in de tijd gebeurde zonder het coupeerverbod en dat ze dat nu dus niet meer doen. En daar hoef je echt niet elke keer op te hameren!

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 18:53

Lips are sealed

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-03 21:46

Vinessa"]
[quote="Huertecilla schreef:
Ik weet wie het is en kom hem regelmatig in het dorp tegen, dus wie weet is het snel opgelost.


Nou veel succes dan en als je de ploeg hebt bemachtigt dan moet je maar eens foto's plaatsen!

En idd, ik snap ook niet wat je daar nou mee bedoelt Botervlieg?! Maar ik heb wel een vermoeden... Als het erom gaat dat Tanneke zonet zei dat ze bij haar paarden de staarten niet meer coupeert en dat ze op pagina 1 zei dat bij hun de dierenarts onder verdoving de staarten coupeerde, dan bedoeld ze dat dat couperen in de tijd gebeurde zonder het coupeerverbod en dat ze dat nu dus niet meer doen. En daar hoef je echt niet elke keer op te hameren!
[/quote]

Helemaal met je eens!

Vinessa

Berichten: 497
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: Rijnwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 14:55

Ohw, just forget it! Boos!

odessalief

Berichten: 229
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Monster (dat is in het Westland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 19:06

Ik vind het altijd zielig als de staart er af is gehaalt. Als ze last hebben van vliegen kunnen ze ze niet wegslaan.

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-03 20:56

Het is ook zielig. Maar toch zijn er nu nog fokkers die het nog steeds doen. ook al is het verboden. Dat vind ik dus niet horen. Wat niet mag, mag gewoon niet meer.

lonnie

Berichten: 7845
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Moergestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 12:30

Wij hebben zelf ook een ardenner merrie die helaas uit begiƫ komt. Ik zeg helaas omdat haar staart dus inderdaad gecoupeerd is. Vooral in de zomer zie je haar zo zielig staan kwispelen tegen de vliegen, terwijl dat helemaal geen nut heeft..Bovendien denk ik iedere keer als ik haar zie dat ze iets mist. Het is maar een raar gezicht zonder staart, ik zou liever een mooie volle staart aan d'r kont hebben gezien..