Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 33 van de 34 [ 837 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Noordzweden

 
Profiel   

@fransje23 Staat er een draver op de Hoogeweg in Heiloo ;) Je bent welkom! Hebben volgens mij lang geleden een keer samen gereden vanuit Johanneshof maar dat was met de Pool.

Paul is ook leuk! Wel iets slanker dan mijn dame inderdaad!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-14 13:35 



 
Profiel   

Arsen schreef
@fransje23 Staat er een draver op de Hoogeweg in Heiloo ;) Je bent welkom! Hebben volgens mij lang geleden een keer samen gereden vanuit Johanneshof maar dat was met de Pool.

Paul is ook leuk! Wel iets slanker dan mijn dame inderdaad!


Dat is heel dichtbij mijn huis, hooguit een kilometer! We hebben inderdaad ooit samen gereden :j
Zal je even een pb sturen om wat af te spreken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-14 15:54 



 
Profiel   

Er komen er twee, een brukshäst voor mijn vriend, ik neig eerder naar de travare. Hoewel het me eigenlijk niet zo heel bijzonder veel uitmaakt. Een travare lijkt me net wat makkelijker met harnachement/ stalling/ vervoer omdat ze wat smaller zijn. Maar goed, ik heb een belgisch trekpaard gehad en ook dat was allemaal heel aardig te doen.

Zijn er grote verschillen in het karakter van beide typen? Ik vind er weinig over op internet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-14 16:59 



 
Profiel   

_black_rose_ schreef
Zijn er grote verschillen in het karakter van beide typen? Ik vind er weinig over op internet.


Op de zweedse sites schrijven ze dat de travare nogal eens erg heet/pittig zijn de bruckhast makkelijker in de omgang. Kan ik mij gezien het doel van beiden ook wel iets bij voorstellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-14 22:35 



 
Profiel   

Mijn travare kan best pittig zijn inderdaad, ben er ondertussen wel aan gewend. Wat ik zo om me heen zie van de bruckhasten zijn dat ook niet echt makke schapen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-14 10:53 



 
Profiel   

De travare heeft idd meer temperament :)

Makkelijk in omgang is per paard natuurlijk anders, maar ik zou Noordzweden niet 'beginnerspaarden' willen noemen. Je moet echt wel stevig in je schoenen staan, anders gaan ze hun kracht toch al snel misbruiken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-14 16:42 



 
Profiel   

Nordsvensk schreef
De travare heeft idd meer temperament :)

Makkelijk in omgang is per paard natuurlijk anders, maar ik zou Noordzweden niet 'beginnerspaarden' willen noemen. Je moet echt wel stevig in je schoenen staan, anders gaan ze hun kracht toch al snel misbruiken.

Daar ben ik het ook wel mee eens ja!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-14 18:03 



 
Profiel   

Vandaag een endurance gereden met Paul G, een van onze koudbloed dravers! Met een mooie hartslag van 38 op de voorkeuring, heeft hij zich super gedragen tijdens de rit van 26km! Bij de finish had hij een hartslag van 48!!! En bij de nakeuring had hij 52. En beide keren een À voor locomotie! Daarnaast zijn we gedeeld eerste geworden met een gemiddelde snelheid van 11,89km per uur! Zo trots op hem!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-14 21:38 



 
Profiel   

Wauw super!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-14 22:04 



 
Profiel   

Nee precies, Bedankt voor de info. Wat de brukshast betreft komt t wel goed, we zijn belgen gewend, daar moet je ook sterk in je schoenen staan.
De travare komt vermoedelijk ook wel goed. Heb eigenlijk altijd koudbloeden (belg,haf,ardenner) gereden dus heel veel ervaring met temprament heb ik niet, het mag van mij best vlug willen gaan en vlug gaan. Zolang het maar redelijk koel in de kop is, ik vind het zo vervelend als een paard van elk dwars kiezeltje schrikt.
Nog eventjes een jaartje wachten, eens op vakantie naar Zweden en dan komt t wel goed:)

Wat een super resultaat met Paul G zeg! Echt gaaf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-14 14:51 



 
Profiel   

Ik zag het al op Facebook Danique, goed gedaan!
Zijn er veel geinteresseerde voor hem?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-14 19:11 



 
Profiel   

daandriaan schreef
Vandaag een endurance gereden met Paul G, een van onze koudbloed dravers! Met een mooie hartslag van 38 op de voorkeuring, heeft hij zich super gedragen tijdens de rit van 26km! Bij de finish had hij een hartslag van 48!!! En bij de nakeuring had hij 52. En beide keren een À voor locomotie! Daarnaast zijn we gedeeld eerste geworden met een gemiddelde snelheid van 11,89km per uur! Zo trots op hem!


Echt super! :D

fransje23 schreef
Zijn er veel geinteresseerde voor hem?


Hier ben ik ook wel benieuwd naar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-14 10:48 



 
Profiel   

Ik heb geen interesse hoor om hem te kopen. Ik heb al een Zweedse held.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-14 22:16 



 
Profiel   

Sorry dat ik niet meer gereageerd heb!
Paul is inmiddels verkocht, die gaat eerdaags naar zijn nieuwe eigenaren toe :)

Straks gaan we Lodbsy te koop zetten.
Stiekem zijn we alweer plannen aan het maken om de volgende 2 in eerste instantie te halen. Dat worden misschien brukhasten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-14 10:47 



 
Profiel   

Hoi. Wat leuk dat jij caprice hebt. Ik ben toen bij haar wezen kijken maar mirjam dacht toen op dat moment dat ik een verzorgster was. Dus voordat ik eigenlijk een bod kon doen was ze dus al aan jou verkocht. Maar ben blij dat ze een fijn thuis heeft. Heb nu zelf een kwpner van 1.80 waar ik absoluut niet zonder kan.
Groetjes jacqueline

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-14 16:09 



 
Profiel   

Lodsby <3
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-14 19:21 



 
Profiel   

hoi ik sta er nog niet tussen maar heb een bruckhastje Stjarna.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-14 07:27 



 
Profiel   

Hoihoi, ik heb ook een noordzweeds paard een bruckhast van stal castelein, kruse heet hij!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-14 08:27 



 
Profiel   

Wat leuk dat iedereen zich hier meld!

Dat is een mooie, Daan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-14 16:23 



 
Profiel   

Ja, inderdaad leuk dat zoveel mensen zich melden :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-14 20:08 



 
Profiel   

Wat leuk, een topic over Noordzweden!

Paul woont nu bij ons, heerlijk dier en al dikke vriendjes met mijn KWPN'er :+:

[ img ]
Hij heet inmiddels Oslo, niet zo een Zweedse naam maargoed :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-14 13:55 



 
Profiel   

Veel plezier met hem!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-14 10:33 



 
Profiel   

Wat leuk! Heel veel plezier samen! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-14 19:54 



 
Profiel   

Ik heb vandaag kennis gemaakt met "pony" de travare van Arsen *\o/*

Wat een ontzettend leuke paardjes zijn die zweden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-14 20:04 



 
Profiel   

Hahaha, wat staat het er leuk zo! Zeker omdat Arsen inderdaad vindt dat ze van hem is, net als dat ik zijn eigendom ben.
Was gezellig! Doe de groetjes op stal ;)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-14 11:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 33 van de 34 [ 837 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen