Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 60 van de 60 [ 1482 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 56, 57, 58, 59, 60
Plaats een nieuw onderwerp

KWPN-taxatietopic, max 2 foto's.

 
Profiel   

Kan er niet een nieuwe regel in dit topic komen? In elk geval foto's van de beweging en het liefst ook een filmpje?

Zoals de aanvraag van Change die is op deze manier bijna niet te taxeren. Dan moet je uitgaan van normale bewegingen voor het zelfde geldt is het een bewegingswonder en taxeer je veel te laag of hij beweegt juist slecht en je zit weer veel te hoog....
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-18 11:56 



 
Profiel   

Petrichor schreef
Kan er niet een nieuwe regel in dit topic komen? In elk geval foto's van de beweging en het liefst ook een filmpje?

Zoals de aanvraag van Change die is op deze manier bijna niet te taxeren. Dan moet je uitgaan van normale bewegingen voor het zelfde geldt is het een bewegingswonder en taxeer je veel te laag of hij beweegt juist slecht en je zit weer veel te hoog....


Het gaat wat ver om daar een regel van te maken. Degene die zijn of haar paard wil laten taxeren is verantwoordelijk voor het plaatsen van de foto’s. Of dat bewegingsfoto’s zijn of andere foto’s, dat is de keuze van die gebruiker. Misschien kun je Change via PB om andere foto’s vragen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-18 16:56 



 
Profiel   

Petrichor schreef
Kan er niet een nieuwe regel in dit topic komen? In elk geval foto's van de beweging en het liefst ook een filmpje?

Zoals de aanvraag van Change die is op deze manier bijna niet te taxeren. Dan moet je uitgaan van normale bewegingen voor het zelfde geldt is het een bewegingswonder en taxeer je veel te laag of hij beweegt juist slecht en je zit weer veel te hoog....


Maar ik heb een springpaard dus dat zou verder toch niet van toepassing zijn.

Hier heb je een bewegend filmpje van een ongeveer halfjaar terug, ze is inmiddels al wel wat mooier. :)

https://www.facebook.com/10000248691572 ... 816276431/

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-18 20:11 



 
Profiel   

Ik zou dan bij een onbeleerde springer bv wel iets van een vrijspring video toevoegen, als je een eerlijke taxatie wilt dan haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-18 20:51 



 
Profiel   

Die heb ik helaas niet, maar je zou door de goede moederlijn al wel een redelijk beeld kunnen vormen denk ik!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-18 22:19 



 
Profiel   

Change3x schreef
Petrichor schreef
Kan er niet een nieuwe regel in dit topic komen? In elk geval foto's van de beweging en het liefst ook een filmpje?

Zoals de aanvraag van Change die is op deze manier bijna niet te taxeren. Dan moet je uitgaan van normale bewegingen voor het zelfde geldt is het een bewegingswonder en taxeer je veel te laag of hij beweegt juist slecht en je zit weer veel te hoog....


Maar ik heb een springpaard dus dat zou verder toch niet van toepassing zijn.

Hier heb je een bewegend filmpje van een ongeveer halfjaar terug, ze is inmiddels al wel wat mooier. :)

https://www.facebook.com/10000248691572 ... 816276431/


En dan zijn de technieken van het springen weer heel belangrijk. :)

De lijn van het paard zegt wel wat maar lang niet alles een paard uit een goede lijn kan echt wel tegenvallen. Net als dat sommige paarden uit onbekende lijnen juist heel goed kunnen zijn.

Maar goed je kwam hier voor een taxatie dus ik zal mijn best doen. Ik vind het een leuk paardje om te zien, nog lekker jong en groen. Mooie maten en leuk hoofdje. Ook leuke merrie voor de fokkerij.

Ik denk dat deze wel zo'n 6500 euro waard is. Dan ga ik er wel van uit dat hij een correcte sprong maakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-18 22:58 



 
Profiel   

We meer voor betaald maar voor een 3 jarige die niks kent vind ik dat een hele nette prijs! Stonden ze maar allemaal voor dat geld op de markt. :+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-18 04:28 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 60 van de 60 [ 1482 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 56, 57, 58, 59, 60
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen