Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 28 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

waarom keuren veel mensen tuigpaarden onder het zadel af?

 
Profiel   

gelukkig keurt niet iedereen een tuigpaard af maar krijg wel van veel mensen te horen een tuiger wat moet je daar mee.
en rare opmerkingen niet iedereen natuurlijk sommige mensen vinden het ook helemaal geweldig.
maar wij moeten wel vaak lachen mensen die commentaar hebben die rij je er vervolgens helemaal af met dressuur en dan hoor je ze niet meer.
wij zeggen dan ook niks maar wij denken wel van nou dat hebben wij wel weer mooi voor elkaar met ons tuigpaard.
maar wij zijn ook niet fan van ieder tuigpaard. maar je hebt wel erg goeie er tussen lopen voor de dressuur.
wij hebben de laaste jaren ook alleen maar tuigpaarden en wij stappen denk ik niet snel van de tuigpaarden af.
want ze willen altijd werken altijd vrolijk en ook wel ondeugend zo kennen wij onze tuigpaarden dan.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-12 15:22 



 
Profiel   

Lante schreef
Tuigpaarden zijn er niet op gebouwd en gefokt om het gewicht achter te dragen, het zijn stuwers. Ze kunnen best ver komen als je wat een rijtypische hebt hoor; er lopen best wel een flink aantal Z/Z2, zelf hoger, maar voor het echte hogere werk komen ze eigenlijk altijd net te kort qua draagkracht. Maar het zijn inderdaad vaak leuke werkwillige paarden om mee te werken! :)



(Oud topic zie ik) ik heb toch echt een tuiger in de grand prix lopen. Er zijn altijd uitzonderingen, Je ziet het indd niet vaak.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-18 18:37 



 
Profiel   

Uitzonderingen bevestigen de regel. Wel mooi dat je dat niveau bereikt hebt, mooie prestatie! +:)+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-18 10:24 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 28 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen