Wedstrijden met een tinker?!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Signe

Berichten: 5812
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 19:57

Het blijft een jury sport, maar als de jury objectief kan kijken...wie heeft gezegd dat de wedstrijden alleen voor KWPNners en Quarters zijn!?
Die rassen komen wel dichter bij het ideaalbeeld, maar zeker in de lagere klassen kun je heel leuk rijden.

lindatje

Berichten: 5856
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 20:00

gewoon lekker doen, bij ons op de manege doen er soms ook tinkers mee aan wedstrijden, ziet er erg mooi uit vind ik!

blossem
Berichten: 45
Geregistreerd: 20-08-03
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 20:04

ja Vasthi, dat had ik ook gehoord. Ik hoop het wel, dan ga ik ook mee doen, met een dan 4 jarige merrie, van Tinker Cottage in Hollandsche veld. Ff reclame maken, hihi

dobbel

Berichten: 9041
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 20:25

Ik zou gewoon meedoen ik vind het er erg leuk uit zien
Veel succes

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 21:47

Ik vind het ook heel apart, maar als je op wedstrijden tinkers ziet, worden ze vaak helemaal afgekraakt langs de zijkant Scheve mond
maar.. uiteindelijk rijd je toch voor jezelf en niet voor degenen die langs de zijkant staan.
Dus waarom niet?!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 00:20

hé vasthi, ligt daar geen ambitie in, voor jou!? Haha!

Vasthi

Berichten: 4475
Geregistreerd: 06-02-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 11:30

Lijkt me inderdaad wel wat om zoiets te organiseren! Heb wel hulp nodig Pellie Haha! en ik wil natuurlijk zelf ook mee kunnen doen.......alhoewel dat waarschijnlijk niet lukt als je zelf in de organisatie zit .

Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 12:09

Hey,

*dressuur is er voor het paard, niet het paard voor de dressuur* Zoiets was het toch? Ik wil zelf ook gaan starten met Chubby, maar ben nu eerst volop aan het trainen. Ik snap dat je met een niet-standaard paard ook meer kritiek/ commentaar krijgt, imo zal ik dus écht iets neer moeten zetten omdat je anders die critici "gelijk" geeft... Tong uitsteken En dan zijn er altijd weer mensen die zeggen "je rijdt voor je plezier, niet om te winnen" Ja, duhuh.... Ik wil wel "winnen" (=winstpunten rijden), anders zou ik geen competities (wedstrijden dus) gaan rijden... Schijnheilig

Groetjes!

VillaNeusjes

Berichten: 6100
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 12:24

doen we dan ook een western wedstrijdje Haha!

Katingka
Berichten: 190
Geregistreerd: 04-08-02
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 17:58

Als het goed is is mijn startkaart onderweg en kan ik eerdaags officieel gaan starten met mijn tink. Ben benieuwd hoeveel tinkers we tegen gaan komen.
En tja, het geeft misschien een heel ander beeld dan een arabisch bloedpaardje die de oefeningen goed uitvoerd, maar correct uitgevoerd is correct uitgevoerd, dus daar zullen ze dan toch je punten voor moeten geven. En ja, misschien tref je een keer een jury die niet van jou type paard houd, maar die kan je ook treffen als je bijv een kwpn vos hebt met een aparte aftekening, of of of, het is altijd wel wat toch? Lachen
wie niet waagt wie niet wint zeggen ze dan, we zien wel waar ons schip strand Haha!

gr Danielle.

MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 22:02

Super.. Gewoon doen... Het zijn super beesten en kunnen super lopen...

Caira
Berichten: 26073
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 22:21

[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/47613/incoming/wedstrijd5(1).JPG[/img]

En zo ziet het er dan uit! Dit was mijn eerste L1 proef!

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 08:38

Melanie100 schreef:
Ja, nu zegt iedereen: dat kan best, maar op het moment dat je in de ring verschijnt.... Ik heb een hele goede haflinger van 1.40 staan, loopt werkelijk de sterren van de hemel, wijken, schouder binnenwaarts, ze kan met gemak al een L proef rijden. Maar ik ga met mijn 1.65 toch niet tussen de paarden tijden met een 1.40 hafje?


Oeps, ik doe het wel, ben alleen nog iets groter dan jou Haha!
Ik vind het werkelijk altijd zo een gezeur: Fjorden worden niet gewaardeerd blabla...
Toen ik voor het eerst op wedstrijd was, was er nog een fjord. Leuk dacht ik. Zegt ze: nou, jammer dat Fjorden nooit worden gewaardeerd, ik haal nooit winstpunten. En wie wordt er 1e Lachen
Het gaat er helemaal om hoe je rijdt, als je geen fouten maakt, kom je er heus wel!
Succes!!!! Haha!