Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 8 van de 10 [ 245 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Duitse Rijpony topic

 
Profiel   

Deijs schreef
Oeh leukleuk :D


Mijn duitsertje heeft helaas cushing, kreeg gisteren de uitslag. ):


oh echt balen!! :(:)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-14 18:19 



 
Profiel   

He bah. En hoe nu verder?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-14 19:14 



 
Profiel   

Ja behoorlijk! :\ je moet een score van 29 hebben om cushing officieel te hebben en Deijs heeft 36 dus hij heeft het nog niet zo erg.
Hij begint binnenkort met een halve tablet en dan kijken of dat gaat werken

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-14 19:45 



 
Profiel   

oké hopen dat het werkt dan maar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-14 20:08 



 
Profiel   

Ja inderdaad :\

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-14 20:12 



 
Profiel   

Deijs schreef
Oeh leukleuk :D


Mijn duitsertje heeft helaas cushing, kreeg gisteren de uitslag. ):


-O- jeetje zeg, wat vervelend. Mijn vroegere leasepony had het ook. Ze had er gelukkig niet zo heel veel last van. sterkte hoor!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-14 18:03 



 
Profiel   

Deijs schreef
Oeh leukleuk :D


Mijn duitsertje heeft helaas cushing, kreeg gisteren de uitslag. ):


Oh, dat is echt heel naar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-14 20:47 



 
Profiel   

Thanks meiden, het is zeker ontzettend kl*te. :\ heb nu vandaag zijn medicatie binnen gekregen

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-14 23:18 



 
Profiel   

Hoihoi,
Ik wil ook mijn Duitse Rijpony voorstellen.
Een lieve, hele eigenwijze, slimme en hard werkende merrie van bijna 7 jaar.
Dide-E (v. Principal boy) heb ik van de zomer op wedstrijden gestart en we zijn nu B+9.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-14 23:58 



 
Profiel   

hoop maar dat de medicatie goed aanslaat!! sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-14 11:19 



 
Profiel   

[ img ]

nog een foto van mn topper!
over een maandje uitgerekend *\o/* *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-02-14 18:56 



 
Profiel   

oeeeh leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-02-14 19:14 



 
Profiel   

Hee Deijs, hoe gaat het met jou duitsertje?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-02-14 20:55 



 
Profiel   

Mijn Duitsertje doet het gelukkig op dit moment prima!

Ik merk helaas nog niet dat de medicatie aanslaat dus dan moet ik misschien verhogen van een halve tablet per dag naar 1 tablet per dag. Gelukkig zijn de bijwerkingen ook over! Hij leek van de medicatie hele erge jeuk te krijgen (tot kale plekken aan toe)

Vanmiddag gaat meneer weer longeren :Y) ik wed dat hij wel weer het een en ander gaat uithalen aan trucjes. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-14 09:31 



 
Profiel   

@ Deijs
Zag dat je pony cushing heeft. Je bent nog niet zolang bezig met de medicijnen, dit heeft echt minimaal 6 weken nodig. En soms nog wel langer. Een halve tablet volstaat waarschijnlijk ook wel voor jouw pony qua grootte. Wat zijn verder de symptomen?

Je zou je ook even kunnen melden in het cushing topic [MD] Centraal Topic Cushing/PPID , daar zitten veel ervaringsdeskundigen. Helaas val ik daar ook onder, onze A-pony heeft ook cushing en zit nu op een kwart tablet. Die heeft een hele lange aanloop tijd gehad voor dat het begon te werken en voor de bijwerkingen over waren (diarree, niet eten e.d.). Veel sterkte met je pony.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-14 17:00 



 
Profiel   

oh, gelukkig voelt hij zich nu fijn! ook leuk voor hem en voor jou om te gaan longeren :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-14 09:48 



 
Profiel   

Zo, Brix is officieel gemeten vandaag. 1.53M OK, van D naar E pony. Grote jongen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-14 16:31 



 
Profiel   

Aw lief :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-14 17:41 



 
Profiel   

Hoihoi

Er is al een tijdje niet gereageerd in dit topic, dus ik geef maar even een verslagje over hoe mijn duitsertje en ik er voor staan op dit moment.

3 weken geleden had ik weer een KNHS wedstrijd. We gingen voor het eerst L2 startten. Het zomerseizoen was weer begonnen dus het werd weer tijd om in de buitenbaan te startten. Het losrijden ging goed en Brix was er klaar voor. Maar toen we de ring in gingen bedacht hij ineens dat hij het toch wel ''spannend'' vond :+ (gewoon de aanstelleritis want we rijden zo vaak in die baan, maarja met een extra paar hekjes en een tafeltje extra is het ineens wel heul heul spannend). Maneer was dus een beetje afgeleid en onbestuurbaar. Hij had ook niet echt zin in achterwaarts gaan, ik heb er ook een 4 voor gekregen en er stond letterlijk op mijn protecol: pony is stout! :') , maar mevrouw dat is hij helemaal nooit *proest* De 2e proef ging stuk beter en we hebben toch 179 en 193 punten weten te halen. Het eerste winstpunt in de L2 is een feit!

Op 25 mei was de eredivisie voorrondes voor het NK carrousel rijden. Ook hier waren wij weer van de partij! Brix en ik, en het hele team natuurlijk, heb een heel seizoen geoefend hiervoor. Met onze ups en downs door het seizoen heen hebben we toch een geweldige proef weten neer te zetten die ons een 2e plek én en een kwalificatie voor het NK heeft bezorgd. Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel een beetje zenuwachtig was. Meneer kan namenlijk vrij vervelend en dominant (is hij anders nooooooit *proestproest*), maar hij heeft zich keurig gedragen. Hij was braaf met in en uit laden, op het terrein super, met losrijden alleen maar een beetje hupsen en hij heeft zijn team genootjes niet lastiggevallen.
Al met al was het voor mij een geslaagde dag, ik ben super trots op mn ventje!!

Hier de link van de manouvre: https://www.youtube.com/watch?v=a6QBtKCiu9o
ps. Ik zit hier dus op Brix, het vosje met de blonde staart en een witte bles.

Verder heb ik lekker genoten met Brix van het heerlijke weer, veel getraind, veel lol gehad samen en we hopen op nog een heerlijke zomer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-14 19:34 



 
Profiel   

Oh heerlijk he ponys :Y)

Leuk om te lezen Uberpony!

Ik heb mijn duitsertje een paar weken geleden geschoren ivm met zijn jeukende schilferende vacht. Hij is zo blij als het maar kan :D Hij rent weer, rolt weer en is weer lekker eigenwijs(tegen anderen bij mij is hij best braaf haha)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-14 19:48 



 
Profiel   

Lekker dat je geschoren pony zo opknapt. Zie je toch vaak he? Dat ze n stuk fitter zijn na t scheren

De kop pony van het carrousel team (de bruine) is ook een D R pony. Dus ze zijn goed vertegenwoordigd in onze carrousel. Best wel internationaal hoor, Brix is niet alleen DRP maar ook echt in Duitsland geboren, dan loopt er nog een Belg tussen, vroeger nog een Engelse dame en een Ierse heer. En dat op een NK ha ha

Weet jij waar Troy geboren is? F?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-14 07:48 



 
Profiel   

Hoi, ik had tot januari nog een Duitse rijpony, wel een kruising met arabier. helaas was ze maar 1.40 en werd ik dus te groot en moest ik haar verkopen :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-14 21:19 



 
Profiel   

Een oud topic maar om nu een nieuw te maken....

We gingen voor een leuke A pony (kruising shetlander) maar werden compleet verliefd op Sam. Sinds vandaag hebben we Sam op proef. Hij is een Duitse rijpony van 10 jaar. Betuigd en bereden. Bij het uittesten zaten de kleine kids er met drie op. Hij is ongeveer 1.40m maar we meten hem van de week eens goed.

Wat viel me op. Hij was speels, net een puppy haha. Wilde overal bij zijn, stond vooraan om bij wijze van mee te kletsen en was gewoon grappig. Hij was enorm lief! Vond alles prima en was totaal niet onder de indruk van het enthousiasme van onze vijf kinderen. (die A pony en alle andere die we bekeken hebben wel helaas)

Straks of morgen gaan we eens foto's maken en ze hierop plaatsen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-14 15:30 



 
Profiel   

Leuk! En ja Duitsertjes willen overal bij zijn en zich overal mee bemoeien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-14 15:35 



 
Profiel   

Letterlijk ja :) Hoofd ertussen en als je niet snel iets tegen hem zegt durft hij best even een duwtje met zijn neusje te geven.....hij praatte nog net niet mee ;)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-14 16:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 8 van de 10 [ 245 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen