Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 38 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Wie heeft/kent er een ijslander x arabier?

 
Profiel   

Wat een plaatje, hoe is het karakter/gedrag?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-15 12:58 



 
Profiel   

Wauw, inderdaad wat een plaatje! :j
Een heel goed gelukte kruising!
Maar ik kan me ook voorstellen dat de combi ijslander arabier ook minder mooi/goed uit kan vallen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-15 13:18 



 
Profiel   

Prachtig dier! Hoe groot is hij?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-15 14:51 



 
Profiel   

IJslanders horen zuiver te blijven, en niet gemixt te worden met andere rassen. IJslanders zelf vind ik geweldig! en ik heb er zelf ook een, maar als je ze gaat mixen zie je er wel wat in terug van een ijslander maar het hoort niet... onnatuurlijk vind ik. op IJsland leven alleen ijslanders, die mogen ook met geen ander ras gemixt worden, ik vind het zonde van de ijslander, en je haalt meestal de gangen weg, een half ijslander kan vaak niet tolten of telgangen. ik vind dat echt zonde! een ijslander hoort ook echt een ijslander te zijn! en niet een mixte van vanalles wat toevallig kan tolten.

zo dat is mijn mening :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-15 15:02 



 
Profiel   

Balthazar3 schreef
IJslanders horen zuiver te blijven, en niet gemixt te worden met andere rassen. IJslanders zelf vind ik geweldig! en ik heb er zelf ook een, maar als je ze gaat mixen zie je er wel wat in terug van een ijslander maar het hoort niet... onnatuurlijk vind ik. op IJsland leven alleen ijslanders, die mogen ook met geen ander ras gemixt worden, ik vind het zonde van de ijslander, en je haalt meestal de gangen weg, een half ijslander kan vaak niet tolten of telgangen. ik vind dat echt zonde! een ijslander hoort ook echt een ijslander te zijn! en niet een mixte van vanalles wat toevallig kan tolten.

zo dat is mijn mening :Y)


Nou ik vind wel een beetje overdreven...
Persoonlijk vind ik IJlanders ook super leuk en vooral door hun gangen!
Toen ik naar Donna ging kijken hoorde ik pas dat het een kruising was.
Ik vind kruisingen juist heel leuk! Ze kunnen heel leuk uitvallen en zijn altijd uniek in hun uiterlijk en karakter! Tevens kunnen verschillende rassen elkaar ook verbeteren. Ik vind persoonlijk dat mijn pony goed gelukt is namelijk.

Er zijn genoeg pure IJslanders dus als er dan af en toe een gekruist wordt is dat geen probleem lijkt me! De gene die kruisingen leuk vinden zullen het leuk vinden om een kruising te hebben dus maakt het toch niet uit? Mensen die alleen pure rassen willen kopen gewoon pure rassen! No problemo!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-15 16:37 



 
Profiel   

Ik vind het ook een beetje overdreven. Ijslanders worden misschien niet vaak gekruist, maar om dan te zeggen dat het zonde is.. Een kruising kan net heel leuk zijn, zoals je in dit topic wel kan zien. Al is de kruising Arabier x IJslander nu ook geen veel voorkomende kruising.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-15 18:08 



 
Profiel   

Ik vind het ook niet zo'n probleem hoor, af en toe kruisen is juist verrassend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-15 19:01 



 
Profiel   

Jeetje wat een ontzettend mooi paard! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-15 19:42 



 
Profiel   

jippie5 schreef
Jeetje wat een ontzettend mooi paard! <3


Ahw dankjulliewel!
Binnenkort kunnen jullie haar elke week in de gaten houden! ;)
In de zomer ga ik op Veluwe trail met een vriendin en penny heeft gevraagd of we daar video's van willen maken voor hun! Dat leek ons wel grappig! Zo doende zijn we penny reporters!
Dus kunnen jullie Don ook in actie zien! ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-15 19:50 



 
Profiel   

Zoals Marion al eerder zei staat er op Ruitercentrum 't Peerdespul een kruising!

Ze heet Buts Dotir, wat dochter van Butterly betekent en is ongeveer 20 jaar. Vader was een ijslander.
Ik vind het een super leuk paard! Een echte merrie die zich niet laat kennen!

[ img ]

[ img ]

Dit is haar (half)zus Princess die vroeger ook op 't Peerdespul stond:

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-15 19:09 



 
Profiel   

Bij mij vlakbij in Nederland stond er ook een arabier x ijslander. Erg mooie beestjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-15 22:01 



 
Profiel   

Leuke paardjes Domenique! Weet je of die ook kan tölten? En hoe groot is ze?

En Simone, heb jij daar toevallig een foto van? :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-15 19:21 



 
Profiel   

Gigixponys schreef
Leuke paardjes Domenique! Weet je of die ook kan tölten? En hoe groot is ze?

En Simone, heb jij daar toevallig een foto van? :P


Ik zal vrijdag eens zien bij mijn online opslag van foto's, maar ik weet niet of ik van haar nog een foto heb. Ik laat het je nog weten G. :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-15 20:29 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 38 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen