Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 2 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Brede lage schoft drie-jarige

 
Profiel   

Hallo allemaal,

Sinds een klein weekje zijn wij de trotse eigenaars van een leuk driejarig ruintje (kruising Arabier x kwpn). Nu heeft het ruintje een heel brede lage schoft. Aan zijn lijf kun je zien dat hij (als het goed is) aan de voorkant nog wat zal gaan groeien. Maarrrr..... we zijn benieuwd hoe dit groeien zal gaan: zal de schoft nog iets hoger worden en iets 'inklinken' of zal de schoft de vorm zo'n beetje de vorm houden die hij nu heeft?

Als het laatste het geval is wordt het namelijk best een uitdaging om een goed passend zadel te gaan vinden, maar dat is voor later zorg.

We hopen dat jullie weten wat we een beetje zouden kunnen gaan verwachten!

Gr. Ellen
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-14 17:58 



 
Profiel   

Ik weet dat dit een oud topic is en er heeft destijds ook niemand gereageerd, dus ik ben eigenlijk een beetje tegen mezelf aan het praten, maar wil het toch met jullie delen!
We zijn inmiddels twee jaar verder en ik kan nu zelf de vraag beantwoorden. Flash lijkt na twee jaar meer schoft te hebben gekregen. De schoft is niet zozeer hoger geworden, maar ws is het puppyvet eromheen gewoon opgedroogd. Bovendien is hij nog zo'n 4 - 5 cm gegroeid, dat kan er misschien ook wel mee te maken hebben. Ik heb wel foto's van twee jaar terug en nu, maar daar zie je het verschil niet zo goed als irl. Toch plaats ik ze even.
2014:

[ img ]

2016:


[ img ]

Groeten Ellen
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-16 14:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 2 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen