Ouders van de Bredestraat?

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
OneAndOnlyx

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-06-14
Woonplaats: Naast de paarden

Ouders van de Bredestraat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-14 23:11

Mijn pony, Bibbi van de Bredestraat, heeft volgens het paspoort onbekende ouders. Nu wilde ik eens op Bokt gaan kijken, en wellicht kom ik(kleine kans, maar hij is er toch!) De ouders van haar tegen! Ze heeft inmiddels een 4jarige dochter, Madonna van de Bredestraat(denk ik?).

Verder heb ik een hele tijd ook een paardje gehad die Enrico Goldspring heette. Ik ben er hier later achtergekomen dat hij al een keer gezocht is op Bokt(via zoeken naar zijn naam achtergekomen). Weet iemand wie zijn ouders zijn? Dat lijkt me ook wel interessant om te weten!

Stonden overigens beide bij Stoeterij Tjitske Bakker voordat ik ze kocht!

petraaken

Berichten: 44232
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (Belgiƫ) provincie West-Vlaanderen

Re: Ouders van de Bredestraat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 08:14

FB --> SMP. Hier zitten de kenners van dit ras.

shetlandfan
Berichten: 2354
Geregistreerd: 10-10-05
Woonplaats: Ergens in NL.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 17:53

Welk ras zijn ze?
Want volgens mij hebben de Modjes het topic verkeerd hierheen geplaast... In profiel van TS is Bibbi dus absoluut geen shetlander. :=

OneAndOnlyx

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-06-14
Woonplaats: Naast de paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-14 20:47

shetlandfan schreef:
Welk ras zijn ze?
Want volgens mij hebben de Modjes het topic verkeerd hierheen geplaast... In profiel van TS is Bibbi dus absoluut geen shetlander. :=


Haha klopt. Ben helemaal vergeten het ras erbij te zetten. Bibbi is een Welsh x New Forest, maar er zit een NRPS sticker in haar paspoort. Dat werkt verward :p. Maargoed, dat is haar ras dus.

balance
Moderator Kantine

Berichten: 18197
Geregistreerd: 24-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 00:16

Ik zal het even naar RPA verplaatsen voor je, ik denk dat je daar meer kans hebt dat iemand hem kent of gekend heeft ;).

SMP-->RPA