Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 45 van de 49 [ 1209 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Konik-eigenaren, deel 2!

 
Profiel   

De mijne was 1.36 volgroeid, het zijn laatbloeiers ze groeien tot ze een jaar of 7 maar verwacht geen extreme dingen meer.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-20 09:08 



 
Profiel   

kwita schreef
De mijne was 1.36 volgroeid, het zijn laatbloeiers ze groeien tot ze een jaar of 7 maar verwacht geen extreme dingen meer.


Aah weet je ook wanneer ze wat breder worden met leeftijd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-20 09:10 



 
Profiel   

nee want ik kocht haar toen ze 6 was toen was ze overgens al iets breder ,maar ze had toen al veulens gehad!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-20 09:25 



 
Profiel   

kwita schreef
nee want ik kocht haar toen ze 6 was toen was ze overgens al iets breder ,maar ze had toen al veulens gehad!

Aah okee. Bedankt voor je antwoorden

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-20 09:29 



 
Profiel   

Thommy is nu ook 1.30 en is al best breed maar komt denk ik ook omdat hij genoeg voer krijgt en ik voer thommy extra bij met speciaal voer voor op groeiende paarden. :D
https://www.vitalbix.com/vitalbix-produ ... ke-muesli/

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-20 12:46 



 
Profiel   

Shariff32 schreef
kwita schreef
De mijne was 1.36 volgroeid, het zijn laatbloeiers ze groeien tot ze een jaar of 7 maar verwacht geen extreme dingen meer.


Aah weet je ook wanneer ze wat breder worden met leeftijd.


Boots (ruin dan wel) begon pas uit te dijen toen hij 5/6 was, dus dat kan ook nog wel even duren

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-20 19:10 



 
Profiel   

Houden jullie het nog een beetje uit met de crisis? Bah baal er wel flink van maar goed dat weerhoudt me er niet van om naar thommy te gaan.
Momenteel ben ik hoogzwanger en ga ik wat minder vaak heen. Ik heb wel een verzorgster die ongeveer 2x per week heen gaat dus aandacht krijgt hij gelukkig wel. Thommy wordt aankomende maandag 3 jaar. *\o/* <3

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-20 13:39 



 
Profiel   

Thommy oogt veel groter dan 1,30, hij ziet er goed uit! En jij ook, met de zwangere buik haha! Extra spannende tijd voor jou nu denk ik.

De corona weerhoud mij ook niet van paardentijd. Ik kan nu helaas niet werken, dus heb ik extra veel tijd voor de paardjes. Boots vindt het misschien iets te veel haha. We mogen nu niet lessen op stal, enkel sommige privélessen kunnen nog, dus dat betekent een paar keer per week het bos in. Dit mag nog met maximaal 3 personen/paarden zolang je achter elkaar blijft want dan heb je sowieso genoeg afstand. En aangezien Boots het (op een eigenwijze bui na) altijd leuk vindt in het bos, neem ik meestal hem mee.

Om eerlijk te zijn besef ik me nu weer zo ontzettend goed hoe blij ik met hem mag zijn. Ik ben zo gek op mijn no nonsense pony met zijn eigen karakter. Hij wordt over 1,5 maand 7 en is dan alweer zo'n 4,5 jaar van mij. Mijn beste maatje, mijn boef en clown!

Nog een paar foto's, helaas met nog wat kale plekken, hij heeft deze winter voor het eerst een deken opgehad zodat hij niet zijn enorm dikke teddybeervacht zou krijgen en erg zou zweten na het rijden.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-20 17:49 



 
Profiel   

Fijn dat je lekker in het bos kan rijden! Boots ziet er blij uit met zn oortjes naar voren :D
Tijd gaat snel he. We boffen ook maar met onze boefjes.

Thommy oogt inderdaad groter dan 1.30 maar komt denk ik omdat hij best breed gebouwd is en ik ook niet zo groot ben :D
Nog 4 weekjes en dan mag ik bevallen..het is zeker spannend maar goed we blijven positief.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-20 18:22 



 
Profiel   

Ja hij is altijd vrolijk! Zo fijn, ik ben echt elke dag dankbaar voor hem

Haha ja dat scheelt, ik ben ook nog zo lang, maar daardoor ben ik wel een ponymens gebleven :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-20 18:40 



 
Profiel   

StormMilagro schreef
Ja hij is altijd vrolijk! Zo fijn, ik ben echt elke dag dankbaar voor hem

Haha ja dat scheelt, ik ben ook nog zo lang, maar daardoor ben ik wel een ponymens gebleven :D

Hahha hier nog 1 hoor ben ook een ponymens heb er meer mee dam een groot paard
[ img ]
[ img ]
Samen eten met mijn oudste schat bijna 24

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-20 18:47 



 
Profiel   

Haha allemaal ponymensjes :D

Shimmer ziet er ook goed uit en die 24jarige ook! :j Heb jij trouwens al eens een tandarts laten komen bij shimmer ? Ik denk dat ik dit jaar voor de eerste keer een tandarts laat komen voordat ik begin met een hoofdstelletje en bit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-20 19:08 



 
Profiel   

Wpaard schreef
Haha allemaal ponymensjes :D

Shimmer ziet er ook goed uit en die 24jarige ook! :j Heb jij trouwens al eens een tandarts laten komen bij shimmer ? Ik denk dat ik dit jaar voor de eerste keer een tandarts laat komen voordat ik begin met een hoofdstelletje en bit.

Nee shimmer heeft nog geen tandarts gezien. Wel heb ik gezien dat ze wisseld totaal al 5 tanden gewisseld ‍ :) wat haar dus ouder maakt dan ze geschat was

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-20 19:09 



 
Profiel   

Heerlijk! Als kind wilde ik altijd groter worden dan mijn moeder, minimaal 1,70. Maar ik ben nu blij dat ik dat niet gehaald heb en mijn bouw mee heb

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-20 20:17 



 
Profiel   

Aah oké. Bedankt shariff.

Zo kan je inderdaad nog gewoon op ponys blijven rijden stormmilagro :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-20 08:28 



 
Profiel   

Naast Bobby staat er nu nog een Konik te koop: https://www.bokt.nl/markt/ad/501163/te- ... nik-3-jaar

Als ik de ruimte toch had, had ik ze beide zo opgehaald

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-20 15:53 



 
Profiel   

StormMilagro schreef
Naast Bobby staat er nu nog een Konik te koop: https://www.bokt.nl/markt/ad/501163/te- ... nik-3-jaar

Als ik de ruimte toch had, had ik ze beide zo opgehaald

Is een leuke pony volg hem toevallig op Instagram

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-20 15:54 



 
Profiel   

Oh leuk, zal hem ook even volgen. Altijd leuk, meer Koniks!
Meer mensen met Insta voor hun paarden in dit topic? De mijne heet BootstrapTreasures

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-20 16:03 



 
Profiel   

StormMilagro schreef
Oh leuk, zal hem ook even volgen. Altijd leuk, meer Koniks!
Meer mensen met Insta voor hun paarden in dit topic? De mijne heet BootstrapTreasures


Heb er wel overnagdacht om een insta te maken voor shimmer maar ee doen nog niet zo veel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-20 16:04 



 
Profiel   

Oeh wat een leukerd! Wel een grote voor zo'n jonge leeftijd of niet..?
Helaas kan ik ook geen 2 paarden houden.

Ik ga morgen weer naar thommy met een vriendin en dat is dan voorlopig even de laatste keer want ben nu bijna 38 weken zwanger :)
Dan laat ik het over aan mijn verzorgster en een vriendin voor een tijdje.

Ik heb geen Instagram.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-20 16:06 



 
Profiel   

Ja vond ik ook, maakt hem wellicht wel aantrekkelijker voor kopers

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-20 16:08 



 
Profiel   

Ja dat denk ik wel is een leuke maat hoor. Shimmer is nog steeds best klein net geen 1.30 maar der kont staat over de 1.35

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-20 16:11 



 
Profiel   

StormMilagro schreef
Heerlijk! Als kind wilde ik altijd groter worden dan mijn moeder, minimaal 1,70. Maar ik ben nu blij dat ik dat niet gehaald heb en mijn bouw mee heb

grappig hier nog eentje,maar ik heb dat wel gehaald 1.73...tja dan kun je gewicht en lengte net niet meer op een kleinere pony. Maar eerlijk is eerlijk ik heb ook niets met grote paarden, het is me gewoon teveel te groot etc. I love pony's altijd gedaan ook, al heb ik dan geen konik meer het werd toch weer een pony!. Daar kun je heerlijk mee mennen tuten en poetsen!

Storm wat leuk ga hem en jou volgen op insta!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-20 09:36 



 
Profiel   

Leuk Kwita!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-20 15:13 



 
Profiel   

Shariff32 schreef
StormMilagro schreef
Oh leuk, zal hem ook even volgen. Altijd leuk, meer Koniks!
Meer mensen met Insta voor hun paarden in dit topic? De mijne heet BootstrapTreasures


Heb er wel overnagdacht om een insta te maken voor shimmer maar ee doen nog niet zo veel.


Mijn privé instagram is eigenlijk vol met de paarden, dus mocht iemand Vaiana willen volgen... Dan komt ze bijna dagelijks voor in mijn story :o . Priscilla_otto
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-20 09:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 45 van de 49 [ 1209 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen