Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 44 van de 49 [ 1209 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 49  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Konik-eigenaren, deel 2!

 
Profiel   

wat is boots volwassen geworden zo in het gezicht( hij was net een jaar toen ik hem over zijn neus aaide).
Skylar is ook al 5 inmiddels en het is zo leuk om soms nog berichtjes en foto's over hem te krijgen!
tja die gekke clown mis ik nog steeds, maar hij heeft zo een goed huisje,dat ik er nooit spijt van heb gehad.
In middels is Hurby helemaal ingeburgerd hier, en het is ook gek om hem met de spullen van Smoky in de weer te zien, en toch ben ik ook blij met de mooie herinnering aan haar echt soms hebben we het nog wel eens over haar.Vergeten doen we haar nooit meer !
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-19 09:11 



 
Profiel   

Gelukkig nieuwjaar allemaal. Hoe is het met jullie knapperds. Shimmer word deze maand al weer 2

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-20 18:12 



 
Profiel   

Hoi allemaal, ik ben Floor en sinds oktober in het bezit van zo'n leukerd, Olaf
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-20 18:53 



 
Profiel   

Hallo dames.
Hoe gaat het met jullie ondanks de corona crisis?

Hier gaat het goed. Thommy is echt een bikkel aan het worden, meet nu 1.30. Hij is zo lief. Ik hoef hem maar te roepen en komt direct naar me toe :+: Hij staat nu op een plekje dichtbij huis, ongeveer 10min met de auto en dat is zoo fijn!
Hij wordt 20 april 3 jaar maar mag van mij nog 2 jaar uitdijen voordat iemand op zn rug komt. Momenteel ben ik ook hoogzwanger dus dit jaar lekker rustig aan doen en volgend jaar het longeren oppakken.

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-20 17:16 



 
Profiel   

Aaah wat een leukderd dat halster heb ik ook voor shimmer. [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-20 17:40 



 
Profiel   

Ohw wat leuk zeg!
Thommy heeft dat halster alleen in maat pony en zit op het laatste gaatje, past nog net :D
Hoe gaat het verder met shimmer?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-20 18:32 



 
Profiel   

Die van shimmer is ook maat pony hihi. Maar nog niet op laatste gaatje. Ja met shimmer gaat het goed hoor. Ze heeft al 4 tandjes gewisseld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-20 18:34 



 
Profiel   

Aah herkenbaar..volgens mij is thommy ook aan het wisselen. Hij deed laatst lang en moeilijk over een wortel.. := ze kunnen het niet vertellen he

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-20 19:49 



 
Profiel   

Hahah nee maar wij zagen het ook idd aan der. En me verzorgster ging iedere dag in der mond kijken en ja hoor wij hebben er1 van der[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-20 19:53 



 
Profiel   

Dat is mazzel hebben! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-20 20:16 



 
Profiel   

Jaa dat is zeker

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-20 20:17 



 
Profiel   

Ons Konik dametje gaat echt helemaal op in vrijheidsdressuur en heeft een beetje last van "grootheidswaanzin"..[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-20 20:41 



 
Profiel   

Haha dat is leuk +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-20 10:32 



 
Profiel   

Boots doet het ook nog goed! Onze stal is van plek verhuisd, dus we staan nu direct aan het bos, heerlijk!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-20 10:50 



 
Profiel   

Wat leuk om boots weer te zien! ( en alle anderen!). Smoky haar andere zoon Skylar doet het goed en is met 5 gestart met wedstrijden in de B dressuur, individueel en in 4 tal en springen.... echt hij doet het zo goed dat ik trots ben al heb ik hem verkocht hij doet het toch maar even!
Ik mis Smoky nog steeds al hebben we al wel weer een lieve opvolger gevonden die overgens ook zo een rainbow halster heeft!.Deze foto's van jullie kanjers houden wel de blijde herinnering levend!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-20 10:59 



 
Profiel   

Momenteel staat op Boktmarkt een leuke Konik te koop.Niet dat ik reclame wil maken,maar ik zag het toevallig en zo vaak worden ze niet aangeboden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-20 15:34 



 
Profiel   

Wat een leukerds allemaal! Sinds de kerstvakantie ook in bezit van een lieve konik genaamd Nala. Ze is 2,5jaar en is ook werkzaam als coachpaard wat ze ontzettend goed doet. Wat rijden betreft wachten we nog even een jaartje.[img]
[ img ]
[/img]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-20 19:59 



 
Profiel   

Lekker is dat he naast het bos. Zo staat thommy ook :D

Knappe skylar! Fijn dat hij een goed baasje gevonden heeft en het zo goed doet.

Wat een leukerd kim. Ik zou als ik jou was nog wat langer wachten met inrijden. Ze zijn laat bloeiers.. Ik wacht totdat thommy 5 jaar is. We doen verder wel veel grondwerk

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-20 20:28 



 
Profiel   

Ja zeker geen haast met haar hoor :) Eerst lekker groeien en dan zien we wel weer. Grondwerk doen we al afentoe en langzaam aan wennen aan de omgeving.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-20 21:27 



 
Profiel   

anjali schreef
Momenteel staat op Boktmarkt een leuke Konik te koop.Niet dat ik reclame wil maken,maar ik zag het toevallig en zo vaak worden ze niet aangeboden.


Hey kwam die niet ook voor in dit topic? De naam Bobby komt me bekend voor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-20 20:36 



 
Profiel   

Haai vraagje voor de mensen met een merrie hoe groot zijn ze. Shimmer is nu 2.5/3 gezien de tandjes die ze gewisseld heeft en is 1.30. Is dat normaal voor een merrie die hoogt op die leeftijd
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-20 19:04 



 
Profiel   

Volgens mij is dit wel een gemiddelde hoogte. Ik heb een merrie van zelfde leeftijd en ook rond de 1.30.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-20 19:30 



 
Profiel   

Okee dan hoop ik dat ze nog wat breder word hihi

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-20 19:41 



 
Profiel   

Lijkt mij gewoon normale hoogte

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-20 19:51 



 
Profiel   

M97 schreef
Lijkt mij gewoon normale hoogte

Okee hihi
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-20 19:51 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 44 van de 49 [ 1209 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 49  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen