Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 48 van de 49 [ 1209 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Konik-eigenaren, deel 2!

 
Profiel   

Ohh Kim wat heb je toch een mooi paard!.

Hier op deze link nog een Glimp van skylar bij zijn nieuwe baasje, ze beleven de leukste dingen!.Elk berichtje is vooral feest voor mijn dochter ze mist hem nu nog steeds maar beseft dat hij het heel goed heeft daar!.

https://www.bitmagazine.nl/de-kruising/ ... ik/131154/
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-21 11:19 



 
Profiel   

Wow wat een super kinderpony is het geworden :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-21 12:17 



 
Profiel   

kwita schreef
Ohh Kim wat heb je toch een mooi paard!.

Hier op deze link nog een Glimp van skylar bij zijn nieuwe baasje, ze beleven de leukste dingen!.Elk berichtje is vooral feest voor mijn dochter ze mist hem nu nog steeds maar beseft dat hij het heel goed heeft daar!.

https://www.bitmagazine.nl/de-kruising/ ... ik/131154/


Ik kwam hem tegen op FB inderdaad! Herkende hem gelijk uit duizenden en had genoten om hen verhaal te lezen. Wat heerlijk dat hij goed terecht gekomen is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-21 23:56 



 
Profiel   

[PP] konik jaarling redden

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-21 13:53 



 
Profiel   

Konik Vaiana afgelopen weekend voor de slee en Ski's gehad, zo braaf 4 jaar en eigenlijk niet betuigd!

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-21 19:01 



 
Profiel   

Wat doet ze het goed:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-21 20:40 



 
Profiel   

Boots is voor een week verhuisd afgelopen weekend. Hij heeft in zijn weide wel schuilmogelijkheden, maar nu konden we paar 100m verderop tijdelijk op een weiland staan (met zijn kuddegenoten) met hele mooie stallen erbij. Alles verliep heel soepel en binnen een uur stonden ze met zn 4tjes lekker op hun vakantieplekje.
Zelf helaas nog niet kunnen gaan, omdat met mijn eigen auto('s) het mission impossible is om de wijk uit te komen, maar ik word elke dag geappt met foto's door mijn geweldige stalgenootje. Maar morgen wil ik het toch echt erop gaan wagen om lekker te gaan knuffelen met hem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-21 00:04 



 
Profiel   

Wat gaaf Seaside! Ze zijn ook zo lekker veelzijdig en nuchter in de bol.

Fijn dat je die optie hebt Vealosz. Wij hebben inderdaad de mogelijkheid ze op een open wei zonder echte schuilmogelijkheden te houden of achter het huis, tussen de bomen in een rijbak/paddock met uitloopstallen. Met die gure wind en heftige stormen is dat wel ideaal.

Na de storm kunnen ze lekker weer de wei op!
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-21 07:21 



 
Profiel   

wow mooie sneeuwfotos

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-21 11:22 



 
Profiel   

Wat een stilte hier!

Met Boots gaat het goed. Hij is lekker rond :'), en goed aan het verharen.

Vandaag eerst lekker in de bak gereden. Moet zeggen dat dat boven verwachting goed gaat. Ik heb heel veel op overgangen en figuren gereden laatste tijd zodat hij mooi aan mijn been is, en dat heeft hij zo goed opgepakt.
[ img ]

Daarna hebben we even over de weg uitgestapt. Boots is een tijd terug met stadgenoot in volle galop naar huis geraced, waardoor zowel Boots het nu spannend vind maar ik ook. Vandaag hebben we lekker alleen met los teugeltje kunnen stappen buiten. <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-21 17:03 



 
Profiel   

[img]
[ img ]
[/img]Ah wat heerlijk :) Hier gaat het met Nala ook goed. Beetje aan het starten met wat training, maar nog een juiste modus daarin aan het zoeken. Wel gaat buiten wandelingetjes maken steeds beter en ik heb ook het idee dat ze dat leuker vindt dan in de bak trainen. Toch al trots op wat we nu al met haar hebben kunnen bereiken. Ze staat mooi stil met poetsen nu en hoeven krabben gaat beter. Verder staat ze echt op een fijne plek met genoeg ruimte en leuke mensen. Nog een mooie sneeuwfoto van haar! Omdat het even sneeuwde in Nederland. Echt bijzonder! De vacht is nu al een stuk dunner met dat mooie weer. Vealosz dat er nog mooie en fijne ontspannen ritjes bij mogen komen nu het mooie weer er weer is :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-21 09:47 



 
Profiel   

Misschien tijd om dit topic nieuw leven in te blazen. Meet kasper! :D onze nieuwe aanwinst. Een 4 jarige konik ruin.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-21 14:14 



 
Profiel   

Wat een leukerd! Veel plezier met hem en jullie staan leuk bij elkaar. Ik heb een merrie genaamd Nala ook rond die leeftijd. Waar komt hij vandaan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-21 15:09 



 
Profiel   

Hij is geboren in een natuurreservaat in belgie, een soort van oostvaardersplassen. Hij is gered van de slacht toen hij 9 maanden oud was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-21 17:41 



 
Profiel   

Jeika schreef
Hij is geboren in een natuurreservaat in belgie, een soort van oostvaardersplassen. Hij is gered van de slacht toen hij 9 maanden oud was.


Wauw dat klinkt als het zelfde verhaal van mijn 4 jarige Vaiana misschien komen ze wel uit het zelfde gebied/slachthuis.

Heel leuk paardje is hij zeg!

Even een recente foto van Vaiana.

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-21 19:57 



 
Profiel   

Wat toevallig! Dat zou zomaar kunnen, er stond daar toen een hele groep jonge koniks! [ img ]
[ img ]
Nog een paar fotootjes dan :D hij moet wel even naar de hoefsmid, hij heeft best slechte hoeven op dit moment. Maar dat geeft niet, komt vast helemaal goed. Ik kan niet wachten tot hij er is! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-21 20:29 



 
Profiel   

Jeika schreef
Wat toevallig! Dat zou zomaar kunnen, er stond daar toen een hele groep jonge koniks! [ [url=m/TfgWi6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NPHoIt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nog een paar fotootjes dan :D hij moet wel even naar de hoefsmid, hij heeft best slechte hoeven op dit moment. Maar dat geeft niet, komt vast helemaal goed. Ik kan niet wachten tot hij er is! <3


Ik herken hem inderdaad die komt uit dezelfde kudde is opgehaald en opgegroeid bij Sophiebella! Wat leuk dat hij nu van jouw is, was de grootste van de groep en echt een knapperd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-21 20:52 



 
Profiel   

[ img ]
[img]
[ img ]
[/img]

Wel gaaf dan zou hij best ook familie kunnen zijn van Nala. Nala en Vaiana komen wel uit zelfde groep

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-21 21:20 



 
Profiel   

Wat toevallig zeg!! Hij is best groot inderdaad, hij is nu ongeveer 1.40 en natuurlijk nog jong, wie weet groeit hij nog wat. Hij komt inderdaad van Sophiebella, echt super mooi en gezellig daar! Zij had hem Troy genoemd maar wij vinden Kasper een erg leuke naam :P
Die van jou zijn ook mooi zeg! Vandaag hebben we meteen een rondje oostvaardersplassen meegepakt, wild waren de koniks niet echt, maar wel mooi om te zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-21 21:25 



 
Profiel   

Waarom zie ik dit topic nu pas? :+
Ik heb +- een maand geleden een 2-jarige konik merrie gekocht, ze kwam uit natuurgebied weg en heeft even bij een handelaar gestaan om het veulen-ABC aan te leren. Toen kwam ik haar tegen en heb ik haar gekocht.
We gaan wat grondwerken en als ze misschien nog wat groeit en uitzet zou ik haar later eventueel beleren om af en toe een buitenrit te doen.
Maar ik heb gewoon mijn rijpaard dus dat is zeker geen must als ze zo klein blijft.

WAT een karakter zeg. :D. Brutaaltje en werkelijk van niks bang.

Toen ik haar kocht:
[ img ]

En nu:

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-21 13:53 



 
Profiel   

[ img ]
Hij is thuis! Wat een braaf en dapper paardje is hij. Ik ben ontzettend onder de indruk. 4 jaar oud en al zo braaf! Loopt zo langs enge dingen zonder je mee te trekken, laat zich braaf pakken in de wei, is heel rustig op stal ook als hij alleen staat, wát een dier! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-21 20:14 



 
Profiel   

@jeika yeah! Geniet ervan en wat super! Het zijn superleuke paardjes!

@noblesse Wat een leukerd ook! Mooie wenkbrauwtjes

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-21 14:37 



 
Profiel   

[ img ]
Kaspertje is helaas een beetje onregelmatig :( ik denk dat de meest logische reden zijn rotstraal, afwijkende stand en slechte hoeven zijn. Hij was niet echt super kreupel, maar ook niet helemaal lekker. Hij wilde wel graag lopen. Morgen komt de hoefsmid, hij is al ontzettend lang niet bekapt. Hopelijk valt het allemaal mee :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-21 16:23 



 
Profiel   

Beterschap met Kasper en hopelijk gaat het snel beter met zijn hoeven

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 21:57 



 
Profiel   

Dankje, het gaat al weer goed gelukkig. :) gisteravond heb ik hem even aan de longe gehad en hij had energie voor tien. [ img ]
Galop vindt hij nog lastig, maar hij doet zijn best.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 15:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 48 van de 49 [ 1209 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen