Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 40 van de 49 [ 1209 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 49  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Konik-eigenaren, deel 2!

 
Profiel   

LidyK97 schreef
6 jaar, zal ook even een fotootje plaatsen

[ [url=m/Njk1M7.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi,vooral die donkere ogen!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-18 13:55 



 

Bedankt! Ze is heel relaxt inderdaad, echt nergens bang voor. Wel iets te vrij soms om je omver te denderen maar dat gaat eigenlijk nu al veel beter, gister en vandaag was ze heel rustig. Ik oefen nu alleen nog maar in en uit de wei, vaststaan, borstelen ect. Vandaag even haar hoofdstel gepast en morgen heb ik grondwerk les. Woensdag komt de smid dus alles rustig aan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-18 15:41 



 
Profiel   

alles op zijn tijd het moet voor iedereen leuk blijven!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-18 16:33 



 
Profiel   

Wat een leukerd zeg. :)
Vandaag een half uurtje gewandeld met thommy. Als hij iets spannends vind dan blijft hij even staan en wil hij kijken en moet ik hem overtuigen dat het goed is en dan loopt hij weer verder. :(:)
Daarna weer in de wei gezet en hij bleef maar bij me staan dus nog even lekker gekroeld <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-18 17:35 



 
Profiel   

Leuke pony!!!
Ik heb nu iets meer dan een maandje een nieuwe pony erbij!! Geen Konik dit keer :p wel iets anders leuks! Ras is onbekend. Hij is 2 jaar oud en we hebben hem na 2 weken castreren. Hij en wolf zijn nu al beste vriendjes maar ze mogen helaas nog niet bij elkaar staan.
[ img ]
[ img ]


[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-18 12:47 



 
Profiel   

Wij hadden vandaag voor het eerst geprobeerd om over een zeiltje te lopen maar daar was niet zo veel aan haha dat doet Vaiana in 1 keer.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-18 16:12 



 

Gefeliciteerd Camilla met je nieuwe pony!

Haha, koel karakter zullen we maar zeggen seaside :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-18 14:55 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met je nieuwe pony!

Dat ziet er relaxed uit met het zeiltje :).

Ik zit momenteel heel erg in dubio. Thommy is nu 1,5 jaar oud en is circa 1.20. Ik hoop dat hij dan wel de 1.35 mag halen. Maar moet ik hem dan zolang mogelijk hengst laten of heeft dat er geen invloed op ? Hij staat nu in op een opfok plekje, die eigenaar van het opfok heeft meerdere stukken weiland. Hij staat nu redelijk dichtbij circa 15min auto rijden maar gaat straks naar een ander stuk weiland wat ruim 35min autorijden is. Ik zit dus te denken om hem ergens anders te stallen maar als hengst zijnde wordt dat erg lastig of hij moet alleen in een stukje staan maar dat vind ik ook sneu..
Zal ik hem binnenkort castreren en ergens anders neerzetten of hem gewoon daar laten hengst zijn en dan maar verder weg. oowja en die opfok is alleen een wei en verder geen bak of stal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-18 11:21 



 

Als je hem de hoogte in wilt laten gaan kun je hem beter nu al castreren. Langer hengst houden heeft alleen invloed op het breed worden. Meestal gaan hengsten die vroeg geruind worden juist meer de hoogte in dan hengsten die laat geruind worden

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-18 14:17 



 
Profiel   

Oké. Ja er zijn zoveel verschillende meningen hierover dat ik door het bos de bomen niet meer zie..

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-18 08:45 



 
Profiel   

Ik duim ook dat onze Vaiana nog wat groeit is nu 1.19 en van mei vorig jaar volgens de papieren. Hoop dat ik er later op pas..

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-18 11:25 



 
Profiel   

Oké ja inderdaad. Thommy is van vorig jaar april. Allebei maar even pokon geven :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-18 11:44 



 
Profiel   

Wpaard schreef
Oké. Ja er zijn zoveel verschillende meningen hierover dat ik door het bos de bomen niet meer zie..

Een paard die pas laat gecastreerd is,krijgt een mooiere mannelijke uitstraling .Ik zou ervoor kiezen om het zo laat mogelijk als praktisch mogelijk is te doen.Ik weet niet of het invloed heeft op de hoogte die het paard bereikt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-18 11:54 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]
Vandaag shimmer weer is gemeten zitten nu op de 1.20/1.21.
Arme shimmer heeft ook last van
Wratjes. Verder doet ze het heel goed. Ook samen met de andere 2 doet gaat het nu super goed

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-18 15:25 



 
Profiel   

Oké bedankt voor de informatie dames. Ik denk dan dat ik hem ga castreren als hij 2 jaar is, over een half jaar in het voorjaar.

Leuke foto's van shimmer. Dan zit zij ook rond dezelfde hoogte :)
Balen van de wratjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-18 18:13 



 

Leuke pony, Shimmer! Hoe oud is ze?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-18 21:02 



 
Profiel   

LidyK97 schreef
Leuke pony, Shimmer! Hoe oud is ze?


Weten we niet zeker de da zei 6 maanden toen we der kochten en de tandarts 1 jaar. Maar op die leeftijd is het lastig om te schatten aan de hand van het gebit

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-18 21:07 



 
Profiel   

Shariff32 schreef
[ [url=m/ioSwhh.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/nMGWnD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag shimmer weer is gemeten zitten nu op de 1.20/1.21.
Arme shimmer heeft ook last van
Wratjes. Verder doet ze het heel goed. Ook samen met de andere 2 doet gaat het nu super goed

Lieve oortjes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-18 14:23 



 
Profiel   

anjali schreef
Shariff32 schreef
[ [url=m/ioSwhh.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/nMGWnD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag shimmer weer is gemeten zitten nu op de 1.20/1.21.
Arme shimmer heeft ook last van
Wratjes. Verder doet ze het heel goed. Ook samen met de andere 2 doet gaat het nu super goed

Lieve oortjes!


Dankje wel

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-18 15:12 



 
Profiel   

Het is heel jammer dat ik geen filmpjes kan plaatsen want Vaiana was mee naar het strand en was zo braaf.

Ze moest wel 2 keer even rollen (had ik dus gefilmd), maar zo braaf met Martje mee blijven lopen.[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-18 17:18 



 
Profiel   

Wat cool zeg seaside! Toppertje +:)+
Jammer van het filmpje inderdaad.

Thommy zit lekker in de wintervacht, heerlijk berenvachtje <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-18 14:32 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

[ img ]
Altijd als ik langs kom, dan komt hij naar me toe <3 <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-18 08:49 



 

Wat gaaf naar het strand! <3 is dat dichtbij voor jullie?

Thommy heeft echt een mooi zwart hoofdje, valt op :j

Met Tres gaat het erg goed, ik heb nu een zadel voor haar (maar nog geen passende singel) :') maar we zijn sowieso nog genoeg bezig vanaf de grond. Ben blij dat deze lieve pony me elke dag begroet :D
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-18 21:22 



 
Profiel   

Dankjewel :)

Aan lief koppie lidy! Veel succes met het vinden van een singel.

Ik heb toch de keus gemaakt om thommy alsnog te castreren dus hij is vanmiddag gecastreerd. Het is staand gebeurt. Alles is goed gegaan. Wel was hij lekker suf daarna. Morgen weer even checken :(:) hij gaat volgende maand naar zn nieuwe plek naast het bos 24/7 wei met 4 andere paardenvriendjes. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-18 19:41 



 
Profiel   

Vanochtend weer even gecheckt. En het gaat weer super goed met hem *\o/* . Hij zag me alleen niet vanwege de mist dus moest hem ophalen uit de wei haha. Hij is weer alert en eet goed <3
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-18 09:39 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 40 van de 49 [ 1209 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 49  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen