Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 60 [ 1499 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 60  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

het Schwarzwalder fuchs kletstopic

 
Profiel   

Bedankt! :)

Wat een pracht! Daar krijg je vast een mooi veulen van!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-15 17:06 



 
Profiel   

Ja ik sta echt te popelen hihi

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-15 17:52 



 
Profiel   

Ah leuk! Ik kom hier ook kletsen.
We hebben vorig jaar een onbeleerde Schwarzwalder Fuchs merrie uit Duitsland gehaald.
Ben haar nu aan het inrijden.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-15 12:08 



 
Profiel   

Wouw wat een plaatje, hoe gaat het beleren?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-15 13:43 



 
Profiel   

Mooi dier zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-15 15:24 



 
Profiel   

Leuk paardje! Hoe gaat het onder het zadel?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-15 15:29 



 
Profiel   

Gaat goed. Heb haar alleen een tijdje niet meer gereden vanwege het weer etc. Ze staat 24/7 buiten.
Binnenkort weer beginnen! Vind het wel leuk om hier af en toe foto's te plaatsen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-15 16:04 



 
Profiel   

Gelukkig begint het weer hier een beetje "zonniger" te worden.
Verder zie/volg ik graag mee, kan ik misschien nog wel wat van leren voor als ik straks mijn fuchs in mag rijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-15 16:47 



 
Profiel   

Ik ben weer met Felda aan de slag gegaan! Midden december heb ik voor het laatst wat met haar gedaan, en ik had ook al sinds het nieuwe jaar niet meer gepoetst. En dat was te merken. Haar staart en manen waren bruiner dan zijzelf… Staart heb ik lekker gewassen want dat wast echt een bonk mest, schandalig haha!

Het modder monster
[ img ]

[ img ]

Iemand enig idee hoe ik dit schoon krijg? Ik heb lopen boenen als een gek maar het werkte niet en ze vond het niet prettig
[ img ]

[ img ]

Staart weer mooi schoon!
[ img ]

En toen heb ik haar nog 15/20 minuutjes gelongeerd, ze was heel enthousiast haha!

En na de training
[ img ]

[ img ]

Moe maar voldaan
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-15 18:44 



 
Profiel   

Felda is een stekelharige schwarzwalder fuchs of niet?

Vind wel dat de staart erg mooi wit is geworden!!
Kwa brokken aan de benen, dit moet er of afweken of scheren of het lekker laten zitten tot ze gaat verharen. Wij hebben er ook eentje die echt een viespeuk is, op een gegeven moment krijgen we het er niet meer af en laten we het gewoon zitten. Na mijn mening heeft hij er zelf geen last van, alleen valt het wel op op een wit paard XD

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-15 19:42 



 
Profiel   

Ja ik had de staart zelf nog nooit gewassen, maar had nog oude zilvershampoo staan. Eerst de hele staart in een emmer koud water gehangen en een beetje gekneed, daarna shampoo in de staart gewreven en weer een paar keer in een emmer schoon water gehangen. Ben best blij met het resultaat. Als we hier nou warm water hadden zou die mest beter weg gaan, maar helaas.

Ik ga vanaf nu weer 2/3 keer per week naar haar toe. En dan elke keer kijken of ik het wat meer kan wegpoetsen. Het zit ook onder haar buik waar de singel hoort, daar heb ik het wel ietsje beter weg gekregen, maar als het zadel er weer op komt ga ik denk ik even met de schaar aan de slag.

Felda heeft inderdaad mooie witte vlekjes, loopt ook mooi door op haar buik, haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-15 19:48 



 
Profiel   

leuk! ik rijd een SF voor iemand bij :).
Nu een tijd niks gedaan ivm het weer maar we gaan binnenkort weer beginnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-15 19:53 



 
Profiel   

spotterick schreef
Ondertussen heb ik me aangemeld bij het stamboek in Duitsland. Zodat het veulen gelijk op mijn naam gezet kan worden bij de veulen keuring en het chippen.
Maar eerst wachten totdat ze geboren worden, ben echt reuze benieuwt en vind het nu al super spannend en dat terwijl ik nog minimaal 3 maanden moet wachten voordat de eerste merrie is uitgeteld.


Super dat je voor dit ras gekozen hebt! Ga je absoluut geen spijt van krijgen :) ik ken iemand met 2 Schwarzwalders en dat zijn geweldige paarden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-15 10:34 



 
Profiel   

Ik kan niet wachten tot ik die van mij ook een keer een wasbeurt kan geven.
Vooral z'n staart is echt smerig :P
Vanmiddag weer gereden. Van de week was ie een beetje eigenwijs maar vandaag deed hij goed z'n best :j

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-15 17:57 



 
Profiel   

Wouw, ookal z'n mooierd!!!!!
Het wordt tot nog toe steeds een beetje warmer, dus de zomer is weer in aantocht *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-15 23:30 



 
Profiel   

Die is ook heel mooi!
Wat voor laarzen zijn dat? Lijken best wel op die van mij haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-15 10:04 



 
Profiel   

Ze zijn van mondoni :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-15 11:57 



 
Profiel   

Oh, ik heb De Niro's, haha. Lijken er heel erg op!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-15 16:38 



 
Profiel   

Dan ook even een paar foto's van mijn trots. Ella, 3 jaar en 8 maanden, nog niet ingereden maar al wel heel veel mee gedaan (handpaard, sleept mijn bak, dressuur aan de lange teugel, horse agility). Toppaard met super karakter en erg leergierig en meewerkend.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-15 21:58 



 
Profiel   

Wat een leukerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-15 23:23 



 
Profiel   

Ook al z'n mooie.
Zo van iedereen doe ik toch wel wat ideeën op, om straks met mijn fuchs te gaan doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-15 07:49 



 
Profiel   

Die is ook prachtig!

Ik kom gewoon weer foto's plaatsen, ik hoop dat jullie het niet erg vinden haha!

Vandaag Felda weer gelongeerd, en daarna nog even het zadel erop gegooid en gereden.
Ze was weer heerlijk braaf!

Wat moet ik doen baas?
[ img ]

[ img ]

Huh? Wat doe je daar?
[ img ]

En toen weer lekker de wei op!
[ img ]

Honger!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-15 18:29 



 
Profiel   

Haha, wat een lekker rustige uitstraling heeft ze.
Ik vind het absoluut niet erg hoor, dat er foto's geplaatst worden. Het topic is om alles over je sf te kunnen vertellen en vragen ;) vind het zelfs leuk al die foto's, beetje zien hoe het vordert. Ik heb overigens ook een stipje gezet op je volgtopic ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-15 18:46 



 
Profiel   

Dank je wel!
Ja het is echt de rust zelve. Er waren wel een aantal paarden gek aan het doen in een weiland verderop, daar kijkt ze dan wel naar en snuift ze een keer, maar dat hoort er nou eenmaal een beetje bij.
Ik vind het echt wel bizar hoe braaf ze is met alles. Als ik het hoofdstel voor houd, hapt ze zo zelf het bit in.
Ik kan haar gewoon los in de bak laten staan als ik het hek dicht doe etc.

Het volgtopic heb ik aangemaakt om even alles bij elkaar te hebben, dan kan ik hier de mooiste foto's plaatsen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-15 18:49 



 
Profiel   

leuk juist die foto's!
Ze ziet er heel relaxed uit :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-15 18:51 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 60 [ 1499 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 60  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen