Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

de lewitzer

 
Profiel   

help mij mee met mijn zoektocht naar een lewitzer.

in het weekend van 7 maart ga ik naar duitsland om naar een aantal pony's te gaan kijken op een stoeterij.

Iemand hier bekend met het ras. of heeft hier iemand er 1!

ik ben in ieder geval verliefd!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-15 14:08 



 
Profiel   

Wat jammer dat dit topic nooit verder is gegaan.

Is dit nog gelukt om een lewitzer te vinden? :)

Ik ben er net na 5,5 jaar achter gekomen dat die van mij kruising lewitzer (hoogst waarschijnlijk) is. Ben dus benieuwd of je er een hebt!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-16 20:40 



 
Profiel   

De pony die ik verzorgd heb voor een jaar (Silver) is een lewitzer! Ontzettend fijne pony is dat, heel veelzijdig, vind zo goed als alles leuk, is braaf maar tegelijkertijd enorm eigenwijs. Je maakt haar vooral heel blij met buitenritten.

Goh Feline, ik kijk toch al een flinke poos je video's, maar het is nooit bij me opgekomen dat Marley lewitzer in zich kon hebben.
Ben benieuwd of er nog andere lewitzers op bokt zijn. Het is nou eenmaal niet een heel bekend ras.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-16 20:48 



 
Profiel   

Heb je daar een foto van misschien? :)

Ja ik heb er eergisteren voor het eerst van gehoord vandaar! Was eigenlijk een beetje verkocht toen ik het ras zag. Wil ook in Duitsland langs gaan bij fokkers om te kijken en of zij 'het raadsel' kunnen bevestigen haha. Ik heb wel zoiets van mocht ik ooit een 2e pony ipv paard willen kopen dan wordt het 100% zeker een lewitzer! En dan zo eentje met van die tussendoor vlekjes, helemaal verliefd!


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-16 08:49 



 
Profiel   

Hallo,

Ik heb sinds 1 jaar een lewitzer die niet bont is

Ze heeft zelf geen aftekeningen!! Ze is echt helemaal bruin ( en dat is heel bijzonder )

Felinehoi, toen ik voor het eerst jou video's zag dacht ik gelijk al dat Marley miss wel iets van een lewitzer zou kunnen hebben!

Mijn pony heet Gamble en ze kan heel goed springen, ze was Z springen!

Ik vind het leuk om te horen dat andere mensen ook een lewitzer hebben!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-17 22:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen