Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 25 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

waar moet ik op letten bij aanschaf draver of pre

 
Profiel   

Hallo, ik ben al een tijdje op zoek naar een leuk recreatie paard. En nu heb ik een brave draver op het oog. Ik heb niet veel ervaring met dit ras.hebben jullie misschien tips waar ik op moet letten als ik bij m ga kijken? Ook heb ik een andalusier op t oog.hiervoor dezelfde vraag. Alvast bedankt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-15 16:16 



 
Profiel   

Dat zijn nogal verschillende type paarden die je daar noemt!

Ik denk dat je gewoon net zoals bij ieder paard goed je ogen open moet houden. Lekker zelf poetsen en zadelen, proefrijden et cetera. Ik geloof dat er laatst een topic was over waar je op moet letten bij de bezichtiging van een paard, ik zal even zoeken.

[edit] Deze :)


Laatst bijgewerkt door Fortitude op 07-05-15 16:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-15 16:19 



 
Profiel   

het zijn wel twee heel verschillende paarden... :D
Laat ze in iedergeval keuren,met cravers kan soms wat mis zijn.(hier in frankrijk tenminste,misschien zijn ze in nederland wel goed en niet kapot?)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-15 16:19 



 
Profiel   

geerke schreef
het zijn wel twee heel verschillende paarden... :D
Laat ze in iedergeval keuren,met cravers kan soms wat mis zijn.(hier in frankrijk tenminste,misschien zijn ze in nederland wel goed en niet kapot?)


Ligt er ook aan of ze gekoerst hebben, dat zou ik persoonlijk wel even vragen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-15 16:20 



 

Haha, dat was ook het eerste wat ik dacht. :D

Het belangrijkste is natuurlijk dat het paard in orde is en geschikt voor het doel dat je voor ogen hebt.
Gewoon lekker heen gaan, 'uitproberen' en dan merk je vanzelf welke bij je past. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-15 16:21 



 
Profiel