Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 32 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Shetlandpony in het programma Utopia

 
Profiel   

Zoals de titel al zegt, zit daar een shetlander in het programma. Ze moeten elke dag met haar lopen ivm de hoeven. Dat doen ze dus helaas niet meer. Kun je dit ergens melden ? Of hoeft een shetlandpony niet veel beweging ? Ik heb helaas geen verstand van paarden verder
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-16 13:19 



 
Profiel   

ik heb helaas geen verstand van Utopia....een pony moet wel beweging hebben.
Misschien melden zich hier Utopia kijkers...daar heb je meer aan. ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-16 13:22 



 
Profiel   

niet alles van een dag word uitgezonden he. Het zijn fragmenten wat je te zien krijgt. Kans is dus groot dat ze wel degelijk iets met die pony doen alleen dat dat niet word uitgezonden

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-16 13:23 



 
Profiel   

Klinkt alsof de pony alleen staat, kijk het programma overigens niet, maar dat is veel erger dan het niet hebben van een wandelingetje (als ze wel naar buiten kunnen).

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-16 13:24 



 
Profiel   

Oja goeie inderdaad.Ik hoor daar wel meer klachten over vandaar

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-16 13:25 



 
Profiel   

dito schreef
niet alles van een dag word uitgezonden he. Het zijn fragmenten wat je te zien krijgt. Kans is dus groot dat ze wel degelijk iets met die pony doen alleen dat dat niet word uitgezonden


Ik kijk de livestreams

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-16 13:26 



 
Profiel   

Azmay schreef
Klinkt alsof de pony alleen staat, kijk het programma overigens niet, maar dat is veel erger dan het niet hebben van een wandelingetje (als ze wel naar buiten kunnen).


pony staat met geitjes en 2 koeien plus wat kippen

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-16 13:26 



 
Profiel   

Ammo schreef