Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Kruising

 
Profiel   

Hallo allemaal,

Mijn vriendin vroeg zich af of er een handelstal bestaat waar je kan aangeven wat voor een kruising jij wilt en dat hun er dan voor zorgen. Ze wil namelijk een aparte kruising maar ze kan nergens op internet eentje vinden en omdat ze geen bokt account heeft zei ik dat ik het wel zou gaan vragen.

Groetjes Binkie_Floor en haar vriendin!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-16 15:23 



 
Profiel   

Wat voor kruising zoekt ze?
En op welke manier wil ze dat een handelsstal 'ervoor zorgt' dat ze zo'n kruising krijgt? Fokken, importeren, gewoon goed zoeken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-16 15:25 



 
Profiel   

Uhm dat weet ik zo snel niet meer. Maar ik zie haar morgen weer dus ik vraag het dan wel ff. Ik denk fokken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-16 15:57 



 
Profiel   

heel grappig eigenlijk. Maar als je goed zoekt kan je een kruising echt wel vinden hoor.
Ben ook wel beneiuwd wat ze voor kruising wil.

Ik zie wel best veel tinkerkruisingen en pintokruisingen voorbij komen op verkoopsites. Heb zelfs een kruising tinker x fjord gekend, een veulen van 4 maanden op een stal waar ik met mijn paard stond.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-16 16:03 



 
Profiel   

Maar Binki_Floor. Om te fokken moeten ze eerst aan een geschikte merrie en hengst komen. Dan moet er bevrucht worden en dat lukt vaak niet in een keer. Dan moet je een jaar wachten tot het veulen geboren word en dan nog 3 a 4 jaar wachten voor je het diertje zadelmak kunt maken. Dus ik ben bang dat dit niet zo'n handige weg is.
Je kunt beter op zoek gaan naar iets wat je aanstaat en daar verliefd op worden dan zo'n designer kruising fokken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-16 16:48 



 
Profiel   

Oke heel erg bedankt allemaal!
Dan zeg ik haar dat ze maar heel goed moet zoeken en anders oet doen wat Mrie zegt, gewoon kijken op welke pony je verliefd word <3

Groetjes!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-16 19:36 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen