Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 9 van de 13 [ 318 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[FOTO] [ras] kruisingen!

 
Profiel   

Thaha hij heeft precies veel macht :P en ze laten je ook nooit helpen op zon momenten. Toch zijn ze altijd ongedeerd en niet onder de indruk. Is hij ook zo vocaal met zijn oren? }>

Dacht dat zijn plekjes gingen blijven oei dat is wel heel jammer. Ik hoop dat de mijne terug wat meer ros/bruin krijgt deze winter, vond dat wel speciaal. Is schimmel niet dominant bij boulonnais? Daar gaat mijn hoop dat ze niet wit zal worden :\
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-17 22:32 



 
Profiel   

Ik vind dat die heel droopy kan kijken.. niet per se zijn oren maar ene moment lijkt hij kort en lomp maar als hij een beetje "staat" dan wooow groot en elegant..
En dan die hanglip:')

Schimmel is altijd dominant dus vres dat ze beiden helemaal wit gaan worden :p alhoewel zijn kontspikkels iets trager gaan zouden die volgens de kleurkenners ook helemaal verdwijnen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-17 05:21 



 
Profiel   

Ja ze kunnen zo zielig kijken :D Hier enkel hanglippen als ze staan te dagdromen en dan het bijhorende kwijl.
Blijf toch nog hopen op een beetje kleur maar Gaƫlle zal daar wel zelf voor zorgen zoals te dicht bij de andere haar poep te staan = altijd bruine streep op de neus :9

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-17 11:34 



 
Profiel   

Ik kom hier eventjes binnenvallen, maar wat een leuke en goed gelukte kruisingen komen er voorbij! Ook leuk om te zien dat er Boulonnais kruisingen bij zijn, die zie je niet zo vaak denk ik? Ze lijken ook wel op mijn verzorgpaard die een volle Boulonnais is :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-17 11:48 



 
Profiel   

Is dat die gigantische ruin van in een ander topic? Ik was altijd aan het kijken of er niet meer foto's waren, vond dat zon machtig dier :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-17 14:40 



 
Profiel   

Nipples schreef
Is dat die gigantische ruin van in een ander topic? Ik was altijd aan het kijken of er niet meer foto's waren, vond dat zon machtig dier :)


De grote schimmel? Als je die bedoelt, dat is hem ja :D Helaas heb ik niet zo veel goede foto's van hem (vaak kijkt hij zuur, beweegt hij of past hij er niet op :') ), maar gisteren heb ik wel een leuke gemaakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-17 14:48 



 
Profiel   

Ja :) thaha kan me al voorstellen dat je telkens zo ver naar achter moet lopen voor een foto. Ohh die wil ik wel zien :o Is misschien wel een beetje offtopic.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-17 19:04 



 
Profiel   

Echt verschrikkelijk soms hoor, zo'n groot paard. Zeker voor foto's :+ Dan heb ik liever een kleinere.
Maar dit is hem dan, de foto van gisteren (oei, kwaliteit is bagger). Beetje offtopic, maar hierna zal ik geen foto's meer posten hoor:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-17 19:22 



 
Profiel   

Wow! Knappe kerel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-17 19:24 



 
Profiel   

Nog even indrukwekkend als daarvoor :P en wat heb je hem mooi proper gekregen voor een schimmel. Ik vond de mijne altijd rare hoefjes hebben maar nu zie ik wel gelijkenissen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-17 20:59 



 
Profiel   

Bedankt! Gelukkig is Prince van zichzelf vrij schoon, heel zelden heeft hij ergens een vlek. Alleen zijn manen en staart zijn overwegend geel :')
Hij staat ook wel een beetje raar op deze foto (rechter voorbeen wat ontlasten, hij is herstellende van een hoefzweer), maar zijn hoeven zijn inderdaad anders dan die van een gemiddeld paard

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-17 21:17 



 
Profiel   

Thaha dan heb je geluk xp oei had ik zelf niet gezien op de foto, veel beterschap met hem. Gelukkig heb je een groot oppervlak om te toiletteren, daar ben je wel even zoet mee :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-17 10:44 



 
Profiel   

Holy wat een tank! Hij is ook niet te mager toch ? :P Ik probeer mij er een nek bij voor te stellen :P

Wat is er raar aan de hoefjes van Gaelle (lol) ? :P

Mijne heeft vrij brede en iets 'plattere' voeten dan de warmbloedjes, en 1 van zijn achtervoetjes is een beetje scheef. Zie wel meer trekpaarden met achtervoeten die op die manier wat scheef zijn, denk dat het te wijten is aan hun brede kont en dat achterbeen dan wat meer naar binnen toe loopt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-17 19:43 



 
Profiel   

Ze was verwaarloosd in het begin van haar leven dus haar achtervoetjes zijn ook wat scheef en flares. Het was vooral raar voor mij omdat ik al 10jaar een volbloed heb en altijd op manege's met warmbloeden heb gestaan :P zo precies robuste klompen die voorvoeten.
Daar had ik niet aangedacht, zou goed kunnen. Zou ik eens op moeten letten maar met dit weer gaat ze liever racen met slide stops :roll:

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-17 21:39 



 
Profiel   

Bahah, zal er eens foto's van trekken als ik het niet vergeet :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-17 07:24 



 
Profiel   

Wauw prachtig paard!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-17 18:37 



 
Profiel   

Hier een paar foto's van zijn 'voetjes':

https://scontent-bru2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=598ED7C9

https://scontent-bru2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=598E7E58

Zijn linksachter (dus rechts op de foto) is een beetje scheef. Je ziet het amper, maar tov zijn andere achtervoet is het verschil wel significant.. De buitenkant van de hoef (lateraal) is wat korter en gaat naar 'onder' zijn been ipv conisch naar opzij zoals de meeste paarden die daar flare hebben. De hoefwand aan de binnenzijde (mediaal) is wat hoger en meer schuin naar opzij toe ipv recht.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-17 14:15 



 
Profiel   

Mooie voetjes :P doe je ze zelf? Bij de mijne is het net omgekeerd achteraan, zij is zeer recht langs binnen en grote flare langs buitenkant. Maar we zijn op de goede weg om dat wat te verbeteren. Duidelijk wel wat beter getraind met voetjes dan hier :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-17 16:49 



 
Profiel   

Leuk topic!

Ik heb een kruising draver - Vlaams paard:
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-17 17:14 



 
Profiel   

Ja doe ze zelf, thanks! Hahah ja hij wordt groot dus braaf zijn met voetjes geven is wel handig.. Hier zijn ze nog maar een week of 2 max geleden gedaan, die groeien echt dubbel zo snel als die van de andere paarden :/

Wow Jessica! Zo elegant! Hoe groot is hij ? En qua karakter? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-17 18:24 



 
Profiel   

Je ziet dat wanneer iemand hetzelf doet vind ik, de hoeven zijn ten alle tijde precies juist gedaan. Enja ben ook van dezelfde gedachte maar Gaelle vind het nog wat frustrerend. Het helpt ook niet dat ze net een stofzuiger is met hooi :\

@ jessica, Mooi paard! Nog nooit van zo een kruising gehoord.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-17 20:46 



 
Profiel   

Leg het hooi op een verhoogje bij het bekappen? Ballie gooit ook alles uit de netten enzo op de grond liefst..

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-17 21:43 



 
Profiel   

Probleem is dat alles zo snel op is :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-17 16:39 



 
Profiel   

Vallen tinkers ook onder de zware paarden?

Mijn TinkerXfries:
[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-17 20:49 



 
Profiel   

Sjors is 1.74 Gaelle. En hij heeft een enorm hoofd :) maar om een of andere reden is het wel in verhouding en valt het dus niet zo op.

Qua karakter heeft hij duidelijk van allebei de kanten wat meegekregen: hij is voorwaarts maar maakt zich niet drukker dan nodig. Kan ook alleen met hem op stap en zet hem gewoon vast aan de trailer. Wel is hij wat lomp en heeft een duidelijke baas nodig. Anders loopt hij letterlijk over je heen. Weet hij dat hij niet met je kan sollen, dan is het een schat.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-17 20:41 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 9 van de 13 [ 318 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen