Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Koudbloedendag grave

 
Profiel   

Vanuit stichting Hippisch Festijn Grave organiseer ik ook dit jaar weer een Koudbloedendag Grave!
Op zaterdag 2 juli 2016 kunnen wij weer gebruik maken van het prachtige terrein van PPV 't Raamdal.

Het laatste weekend van juni word op dit terrein ook altijd het Hippisch Festijn Grave gehouden. Kijk voor meer informatie op http://www.hippischfestijngrave.nl

Tijdens deze dag kunnen er dressuurproeven gereden worden, maar je kan ook een springparcours of derby rijden.

Deze wedstrijd is opengesteld voor koudbloeden en barokke paarden. Ook met een kruising ben je van harte welkom!


Dressuur
De dressuur word verreden in de klasses B t/m ZZ-licht. Met de mogelijkheid om 2 proeven te starten. Ook is het toegestaan om zonder startpas te rijden. Hier is de recreanten rubriek voor opengesteld.

Er word ook onderscheid gemaakt tussen jeugd (<18) en volwassenen (>18), voor de jeugd is er een extra prijs te halen.

Springen
Er staat ook dit jaar weer een mooi springparcours klaar. Hierbij kan je zelf bepalen welke hoogte je wil springen, dus bijvoorbeeld 40 cm, 60 cm, 80 cm of hoger!

Derby
Tijdens Hippisch festijn grave is er elk jaar al een Derby voor het Z en ZZ. Met de koudbloedendag word dit nog even over gedaan, maar dan is de hoogte vanaf 60 cm.

Het parcours bestaat uit natuurlijke hindernissen met heuvels, een paar opsprongen en een waterbak.


Inschrijven
Inschrijven kan door een mail te sturen naar koudbloeden@hippischfestijngrave.nl of via mijnKNHS.nl
Voor vragen kan je ook altijd mailen naar dit mail adres.
Op onderstaande site kan je ook meer informatie vinden.
http://www.hippischfestijngrave.nl/deel ... udbloeden/


Wij hopen jullie te zien op zaterdag 2 juli
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-16 14:50 



 
Profiel   

Jaaaaa ik ben van de partij! :D *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-16 19:40 



 
Profiel   

Klinkt leuk! Zal eens kijken of ik kan komen met Goldy :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-16 14:47 



 
Profiel   

Oooh wat leuk! Helaas komt 2 juli hier te vroeg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-16 14:50 



 
Profiel   

Zijn er ergens foto's te zien van de derby (van 60 cm)? Vroeger sprongen (en crossten) we wel hoger maar ik ben geen held meer :+ . Heb laatst nog wel gecrosst maar dat was 40 cm.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-16 14:57 



 
Profiel   

op onze facebook pagina kan je foto's zien:
https://www.facebook.com/koudbloedendaggrave/

Over het algemeen zijn ze wel wat lager als 60 cm.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-16 13:37 



 
Profiel   

Jammer dat het zover weg is voor ons! Had me leuk geleken :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-16 13:39 



 
Profiel   

Wij zijn er ook weer bij! :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-16 09:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen