Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 382 [ 9533 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 382  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Het Connemara topic, deel 2!

 
Profiel   

Heerlijk bijgelezen..
Ben een beetje gaar van mijn werk op mijn werk, en heb vanavond nog weer aan wat beleidsstukken gewerkt, :+ Heb dus niet zoveel tekst, heb vandaag zelfs mijn heilige vrijdamiddag ponyrijden-middag op moeten geven, maar ben de dag wel héérlijk begonnen:

[ img ]

Punzeltje vanochtend nadat ik haar buitengezet had, en met mijn auto weer op weg naar mijn werk gign. Foto is vanuit de auto gemaakt. <3

Is wel echt fijn de dag beginnen hoor, eerst naar stal om de paardjes buiten te zetten en dan door naar mijn werk. Heb ze vanavond ook wel zelf binnen gezet ( en stallen ed gedaan..) dus gelukkig nog wel een beetje portie paard gehad. Maar verder dus geen echte VRIJdag middag hier

Maar eens kijken of ik de schade morgen in kan halen :D
Edit: Truste East
( en heerlijke foto's Feline!)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-16 23:22 



 
Profiel   

Oh... en verder...
Het líjkt alsof Punzje hier in kniehoog gras staat... maar wees gerust.. Ze staat op het min of meer kale track... het kniehoge paardengras krijgt ze maar heel mondjes maat ( en de rest wordt gehooid)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-16 23:26 



 
Profiel   

Pff ben nu net pas thuis van werk, ik lees morgen alles.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-16 00:23 



 

De hoodies zijn inderdaad erg leuk, maar wel prijzig ):

Knappe Punz!

Ik had een drukke dag op het werk.. Stomme vaderdag haha! Wat zijn jullie plannen dit weekend?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-16 14:12 



 
Profiel   

[ img ]
Gister heerlijk met de ponies buitenritje gemaakt.
Vandaag B proefje geoefend en dat gaat eigenlijk ook al heel aardig.
Valkie blijft ons verbazen.
Omdat ik zo blij ben met onderstaand beeld ook ff spam van de bonte ook als is dat geen Connemara :)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-16 15:13 



 
Profiel   

Elly hoe doe jij dat op bijna exact het hetzelfde plekje je laten fotograferen met 2 verschillende paarden.
Je hebt ze mooi actief lopen. Zijn ze beide van jou ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-16 18:18 



 
Profiel   

Ponies zijn van mij, maar meiden uit het dorp rijden er op.
Ik ga dan mee met de fiets of mijn eigen paard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-16 19:46 



 
Profiel   

Gave ponys vooral de bonte ziet eruit alsof die lekker kan bewegen.

Pony staat in den ham, op mini vakantie :+
Rit gedaan en zeiknat, uiteindelijk een pad genomen en een hele lange uitgestrekte rengalop. We zijn achter het 3e paard beland want die konden we niet inhalen omdat die anders leip word. Ze ging zo onwijs gigantisch hard :oo


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-16 20:37 



 
Profiel   

Gaaf is dat hè Saaams! Ik durf het met Jack niet meer te doen omdat hij 1. niet meer wil stoppen en dus aan de kletter gaat en 2. van blijheid gigantische rotbokken geeft tussendoor :') word er soms gewoon bang van hoe snel zo'n dier kan haha.

Vanmiddag rustig ritje gedaan in het dorp:
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-16 20:55 



 
Profiel   

Wat een gaaf setje tribunals . Staat je valkje goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-16 22:26 



 
Profiel   

Bonte kan zeker lekker bewegen. Valk ook maar die is gewoon minder ver in de africhting.

Blauw staat ook leuk op een valk, hmm eens even over nadenken of ik nog wat blauws in de kast heb liggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-16 22:29 



 
Profiel   

Oja vraagje . Ik heb vandaag een graasmasker gekocht maat cob voor eamonn. En ik heb hem gepast .
Hebben jullie hier ervaring mee hoe hij het best zit. ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-16 22:38 



 
Profiel   

Wat leuk al die valkjes hier! Ik ben dol op die kleur. Wat leuk hoe iedereen zich voorgesteld heeft. Ik ben Iris en heb sinds kort ook een connemara. Summertime du lys, merrie van 2 jaar. Mijn eerste pony ooit was ook een valk kleurige connemara :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-16 12:20 



 
Profiel   

Je word een beetje vies van buitenrijden :+
Volgens endomondo was onze max snelheid 45,90 km/u :+


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-16 14:42 



 
Profiel   

Saaams, veel plezier nog! :)
Maxime, ik vind de kleur van z'n manen zo cool. :D

Welke foto(s) zal ik bestellen?

1.
[ img ]

2.
[ img ]

3.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-16 16:38 



 
Profiel   

1 en 3.
Gaaf!!!! Hoog!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-16 16:51 



 
Profiel   

Connemara's!! <3

@Change3x, 1 & 2!

Heb mijn mooie merrie nu al meer dan 10 jaar

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-16 16:53 



 
Profiel   

Dan heb ik het huidige record nog steeds met eamonn *\o/* 46 km/u *\o/* ok toen moet hij 10 jaar geweest zijn.Dat is hard hoor. :o 2 Jaar terug hebben we het nog eens gedaan en toen was het maar 32 km / u meer. En toen dacht ik o dat is nog steeds veel te hard.
Het was echt ons racepad. Als we daar aan kwamen en nog steeds dan doet eamonn eerst een plasje daarna gaat hij in piaffe en als ik dan net voorbij de boom ja zeg dan gaat die achterhand eronder en gaan we hard.

Change luxeprobleem met zulke leuke foto's.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-16 17:08 



 
Profiel   

Welkom aan de nieuwelingen !!
Rock7: we zijn hier gek op foto's ! Gekocht bij dezelfde fokker dus als Skyfal?
Silver_Fox: mooi met die achtergrond zo. Misschien heb ik er overheen gelezen ( of vergeten ? :o ), maar hoe heet jouw merrie/ hoe is ze gefokt ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-16 19:32 



 
Profiel   

Kitobeer, jeetje dat is ook hard. Ik vond dit al gigantisch hard en hoopte oprecht dat ze op dr benen bleef staan :')
Van de 14 paarden rende ze als 4e, we konden niet voorbij paard 3 omdat die trapt met inhalen :+
Ik wist niet dat ze zo hard kon, uberhaupt een paard zo enorm hard. En dan met een pony waar iedereen weinig van verwacht. }:0


Ik wacht trouwens al twee weken op mijn dekje van de dunsborg, vorige week een mail gestuurd en eind vd week gebeld maar geen contact, er word ook totaal niet opgenomen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-16 19:38 



 
Profiel   

saams en dan waren wij nog alleen he. Ik heb ooit echt tegen een reus geraced en hij gaf niet op he. Maar die snelheid heb ik toen niet gemeten.


Punz summertime du lys is via isabel aangekocht. Maar stond tot de dag dat ik ging kijken wel in aalter. Maar mevr storme moets toen nog iemand helpen laden want die mevr was veel te laat ( was isabel ) aangekomen. Hahaha we hebben mekaar toen dus misgelopen. En ik heb summertime dus niet kunnen zien.

Ik zal hem nog eens posten he rock7

Summertime
[ img ]

Ze hebben dezelfde papa maar een andere mama. En zijn oorspronkelijk gefokt in brugge bij ariane yolie . Misschien kent iemand haar wel. Ze reageert niet op mijn mail maar ik heb begrepen dat ze erg druk is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-16 20:37 



 
Profiel   

Leuk koppie zit daar op zeg :)!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-16 20:42 



 
Profiel   

Kitobeer: Punzels Isabelle bedoel je ?? :D :D Die heeft het laat komen werkelijk tot kunst verheven!
En nu weet ik het ook weer: je had deze foto inderdaad al eerder gepost. Echt Connemarahoofd vind ik.

Heb trouwens vandaag mijn werkelijk móóiste Connemaramerrie ooit weer eens gezien ( even de foto van haar facebook gehaald, merrie van Wirtsmühle Delany's uit de merrie Skærgårdens Secret Love. ( van Marvel van Graaf Janshof ) :
[ img ]

Ohhh mán.. ben helemaal verliefd...

(Edit: heb haar niet IRL gezien hoor ( althans niet bewust.. toen we er 3 jaar geleden waren voornamelijk naar Delaneys gekeken, en wel een paar heel mooie merries gezien ook, maar weet niet of zij er toen ook bij stond)
Het is alleen dat Birgitte heeft weer eens een foto van haar dochter Anna met deze merrie geplaats heeft op fb....


Maar goed... einde kwijltijd.....
Vandaag thuis ook weer uitermate genoten van mijn eigen Connemara's. Kan zo gelukkig worden van mijn weekenden op stal:


[ img ]
[ img ]
[ img ]


Laatst bijgewerkt door Punz op 19-06-16 21:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-16 21:09 



 
Profiel   

Nieuwelingen van harte welkom en klets vooral gezellig mee. :D

Wow wat een snelheidsduivels zitten er tussen =:)

Geloof dat ik voor David een cap moet gaan regelen. :') Hij is er nog altijd van overtuigd dat hij op paardrijden zit. :+

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-16 21:10 



 
Profiel   

Het is dat je er bij zegt dat het een merrie is Ria. :wow:
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-16 21:11 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 382 [ 9533 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 382  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen