Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

bwp

 
Profiel   

ik had met mijn anderen bokt account die ik niet meer heb omdat ik weer op me hoofdaccount kan

een forum aan gemaakt over mijn bwp


en wie der allenmaal nog meer een bwp had

wie hebben der allenmaal nog meer een bwp

en wat doe jullie der mee


en als je toevallig een uit de zelfde bloed lijn als die van mij is lijkt me leuk om tezien

ik een een bwp van nonstop en daar zit dan weer darco achter

en ik doe eventing met mij bwp en lijkt me ook leuk als der mensen regeren die ook een bwp hebben en daar eventing mee rijden mijn 9 jaar geworden dit jaar en lijkt me ook leuk als je een nonstop heb of uit die lijn wat voor soort karakter jou paard heeft

mijn is vooral met springen en cross een heet hoofd ze trek echt op het hout aan bij springen en ze raakt het lieft geen balken aan en springt super graag liever dan maar rij ook veel dressuur natuurlijk met der dit is trouwens mijn hoofd account en heb die anderen ook niet meer enzo en ik ben trouwens valerie
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-16 12:12 



 
Profiel   

Ik heb twee BWP's op stal. Eentje uit de Darco lijn en eentje uit de Heartbreaker lijn :) Beide merries :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-16 12:18 



 
Profiel   

Heleennn schreef
Ik heb twee BWP's op stal. Eentje uit de Darco lijn en eentje uit de Heartbreaker lijn :) Beide merries :)



wat super leuk wat doe je met ze kwa takt van sport ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-16 12:55 



 
Profiel   

Ik rijd dressuur maar het zijn beide springpaarden, af en toe springen we eens :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-16 15:47 



 
Profiel   

Heleennn schreef
Ik rijd dressuur maar het zijn beide springpaarden, af en toe springen we eens :)



wat super leuk springpaarden kunnen ook dressuur mijn doet eventing
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-16 16:07 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen