Irish Draught in Nederland

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sille55

Berichten: 253
Geregistreerd: 08-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-23 23:40

Ja ik vind zelf stiekem ook dat ze wel heel goed gelukt is :o :D En die stipjes op haar hoofd zijn ook te schattig.

Hoe gaat het met die van jou san4nie? Nog weer leuke dingen ondernomen samen?

san4nie
Berichten: 3565
Geregistreerd: 13-12-09
Woonplaats: Groningen

Re: Irish Draught in Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 09:29

Klopt! Ik heb het idee dat ik bij deze paarden vaker andere blessen zie dan bij de kwpn’ers.

De mijne doet het ook nog steeds heel goed! Staat nog op special beslag en zolang dat goed gaat laat ik dat maar zo. We zijn nog een paar keer op buitenrit geweest en ondertussen in 3 wedstrijden 7 wp binnen. Hij durft nu ook al wel stukjes voorop en bij de laatste wedstrijd totaal geen spanning. Hij doet ook echt super goed zijn best, heerlijk is dat!

Change3x

Berichten: 6582
Geregistreerd: 06-12-11
Woonplaats: Nijverdal

Re: Irish Draught in Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 10:02

Die van mij heeft ook stipjes in haar bles :D
Afbeelding

Fijn dat het allemaal zo goed gaat bij jullie! Super!

Sille55

Berichten: 253
Geregistreerd: 08-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-23 16:01

Wat fijn dat hij het op het speciale beslag zo goed doet san4nie, mooi er onder laten dan inderdaad. En wat goed dat hij op buitenrit en wedstrijd weinig spanning heeft!
Ik hoop straks in het voorjaar ook weer te beginnen met buitenritten, met dit weer hoeft het van mij niet zo nodig :')

Aahh wat schattig dat die van jou ook zulke leuke stipjes in haar bles heeft Change3x <3

lies

Berichten: 9627
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 02:02

Wat ontzettend schattig die stipjes van Roosje en Shayla <3

Hoe gaat het Sille, kan je er een beetje tegen dat Skinny er niet meer is?

Sille55

Berichten: 253
Geregistreerd: 08-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-24 22:07

Lief dat je het vraagt! Het wordt met de tijd wel makkelijker. Inmiddels alweer ruim een half jaar geleden, bizar hoe snel de tijd gaat.. Mis hem natuurlijk nog steeds en dat zal ook blijven, maar heb gelukkig een hoop mooie herinneringen aan hem en natuurlijk zijn dochter, dus hij is er toch nog een beetje <3

lies

Berichten: 9627
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 22:35

Ja, logisch dat je hem mist. Het was een prachtig dier en uit je verhalen hier kwam wel naar voren dat je een mooie band met hem had.
Heel fijn dat je zijn dochter hebt, hopelijk wordt/is ze net zo'n fijn dier als hij was en ga je met haar ook mooie herinneringen maken.

Sille55

Berichten: 253
Geregistreerd: 08-09-11

Re: Irish Draught in Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-24 23:18

Ik hoop het ook! :)

Hoe gaat het nu met die van jou? Wil het opbouwen nog een beetje lukken ondanks het dramatische weer?

lies

Berichten: 9627
Geregistreerd: 09-11-01

Re: Irish Draught in Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-24 00:17

Haha, nou het gaat langzaam dankzij het weer idd. Inmiddels wel 2 lesjes gereden op aangepast tempo, dus we gaan de goede kant op. Volgende week wordt het wat beter weer, dus hoop dat we dan wat meters kunnen maken.

Sille55

Berichten: 253
Geregistreerd: 08-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-24 21:27

Fijn dat het langzaam maar zeker de goede kant op gaat!
Ja eindelijk weer een beetje droog weer in het vooruitzicht, denk dat iedereen daar wel aan toe is :+